Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím

Vlastním škodu fabii 1, 1.4 16 V 55 kw, v posledni době mi auto přestává v silném dešti, auto se začne cukat, po chvíli se i rozsvítí oranžová kontrolka motoru a jako velké finále auto začíná chcípat za jízdy, otáčky se houpají jako loď ve vlnách a po 3 takových chcipnutich už nejde ani natočit. Jakmile přestane pršet tak po chvíli už auto zase jede a po pár startech zmizí i kontrolka. Nevíte někdo co to může být ?

Vloženo

Vzduchový filtr měněny zároveň s výměnou oleje a problém byl před i po výměně, navíc pokud s autem nejedu a je jen nastartované, tak problém není, spíš za jízdy nebo po mytí ve vapce, někudy tam pod tlakem teče jen nevím kam by mohlo 

  • o 3 roky později...
Vloženo

Tvůj motor sice neznám, ale mám podobnou zkušenost s 1.6kama v O1 55 a 75kw. V prvním případě to byl zapalovací modul, v druhém kabely. Pokaždé se to projevilo v tomto sychravém počasí.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Mám ten istý problém aj ja, pri dáždi alebo pri hustom sneženi. Zažil som to už viac krát ale najhoršie to bolo keď som bol v Linzi a domov ma čakalo ešte 690km. Nakoniec sa mi podarilo problem vyriešiť, obyčajnym rušokm som prikryl sanie a bolo po probleme :) :D 

IMG_1015.jpeg

Editováno: , autor: Marek02
Vloženo

Chyba je len táto jedna a diagnostika neukazala nič, menil som vzduchovy filter, sviečky, aj klapka bola vyčistena a nepomohlo nič. 

A ešte neviem či to tak ma byť ale v kryte vzduchoveho filtra je furt plno žlteho pudnigu, v lete je to okej ale keď je vhlko alebo prši tak sa to spravi.

Vloženo (editace)

@Marek02  Porucha je cisto mechanicka. Zkus vycistiti tento zluty puding nebo jinou necistotu. Napis co se deje kdyz vycistis tento "puding". Musis vycistit celou sestavu vzduchu . Zacinas od " tve rousky" a koncis u skritici klapky.

Cistis trubky, sminace, pouzdro fitra vzduchu, nejlip novy filter vzduchu az k skritici klapky. Ji muzes obkoukat ci vsechno je ciste a v poradku. Praci je hodne moc.

Editováno: , autor: TOMUS
Vloženo

Díki za tip ale neviem no, skušal som cely kryt rozobrať, vyčistiť, novy filter, škrtiaca klapka bola celá vyčistena, a aj tak puding bol späť. Tento problem mám už viac ako rok a postupne som si na to aj zvykol. Auto ma takmer 21 rokov a na ten vek som rád že nema žiadne ine važne problemy. Na jar mam v pláne kúpu Fabie 4 tak uvidím, každopadne díky za tip. 

Vloženo

Mne pri daždi to podobne robilo na benzinovej 1.6 O1 a chyba bola v kabeláži, ktorá viedla ponad štartér. Izolácia káblov sa poškodila a začali oxidovať. poškodené som vycvakol prepájkoval a odvtedy to chodilo bez problémov.

Vloženo
2 godziny temu, Marek02 napisał:

Díki za tip ale neviem no, skušal som cely kryt rozobrať, vyčistiť, novy filter, škrtiaca klapka bola celá vyčistena, a aj tak puding bol späť. Tento problem mám už viac ako rok a postupne som si na to aj zvykol. Auto ma takmer 21 rokov a na ten vek som rád že nema žiadne ine važne problemy. Na jar mam v pláne kúpu Fabie 4 tak uvidím, každopadne díky za tip. 

 

Musiš zjistit odkud bere se yento puding

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...