Publikováno Červen 27, 20187 r Zdravím Vlastním škodu fabii 1, 1.4 16 V 55 kw, v posledni době mi auto přestává v silném dešti, auto se začne cukat, po chvíli se i rozsvítí oranžová kontrolka motoru a jako velké finále auto začíná chcípat za jízdy, otáčky se houpají jako loď ve vlnách a po 3 takových chcipnutich už nejde ani natočit. Jakmile přestane pršet tak po chvíli už auto zase jede a po pár startech zmizí i kontrolka. Nevíte někdo co to může být ?
Červen 27, 20187 r Zkus se podívat na vzduchový filtr,může být ucpaný a při dešti,vlhkém vzduchu se to projeví ještě víc.
Červen 27, 20187 r Autor Vzduchový filtr měněny zároveň s výměnou oleje a problém byl před i po výměně, navíc pokud s autem nejedu a je jen nastartované, tak problém není, spíš za jízdy nebo po mytí ve vapce, někudy tam pod tlakem teče jen nevím kam by mohlo
Prosinec 30, 20213 r Dobrý den. Vím, že je to už dost dlouhá doba, ale podařilo se, prosím, tento problém nějak vyřešit? Stává se mě, totiž, úplně to samé. Předem díky moc za odpověď. Pavel, Louny
Prosinec 30, 20213 r Tvůj motor sice neznám, ale mám podobnou zkušenost s 1.6kama v O1 55 a 75kw. V prvním případě to byl zapalovací modul, v druhém kabely. Pokaždé se to projevilo v tomto sychravém počasí.
Leden 16, 20223 r Mám ten istý problém aj ja, pri dáždi alebo pri hustom sneženi. Zažil som to už viac krát ale najhoršie to bolo keď som bol v Linzi a domov ma čakalo ešte 690km. Nakoniec sa mi podarilo problem vyriešiť, obyčajnym rušokm som prikryl sanie a bolo po probleme :) :D Upraveno Leden 16, 20223 r od Marek02
Leden 16, 20223 r Chyba je len táto jedna a diagnostika neukazala nič, menil som vzduchovy filter, sviečky, aj klapka bola vyčistena a nepomohlo nič. A ešte neviem či to tak ma byť ale v kryte vzduchoveho filtra je furt plno žlteho pudnigu, v lete je to okej ale keď je vhlko alebo prši tak sa to spravi.
Leden 16, 20223 r @Marek02 Porucha je cisto mechanicka. Zkus vycistiti tento zluty puding nebo jinou necistotu. Napis co se deje kdyz vycistis tento "puding". Musis vycistit celou sestavu vzduchu . Zacinas od " tve rousky" a koncis u skritici klapky. Cistis trubky, sminace, pouzdro fitra vzduchu, nejlip novy filter vzduchu az k skritici klapky. Ji muzes obkoukat ci vsechno je ciste a v poradku. Praci je hodne moc. Upraveno Leden 16, 20223 r od TOMUS
Leden 16, 20223 r Díki za tip ale neviem no, skušal som cely kryt rozobrať, vyčistiť, novy filter, škrtiaca klapka bola celá vyčistena, a aj tak puding bol späť. Tento problem mám už viac ako rok a postupne som si na to aj zvykol. Auto ma takmer 21 rokov a na ten vek som rád že nema žiadne ine važne problemy. Na jar mam v pláne kúpu Fabie 4 tak uvidím, každopadne díky za tip.
Leden 16, 20223 r Mne pri daždi to podobne robilo na benzinovej 1.6 O1 a chyba bola v kabeláži, ktorá viedla ponad štartér. Izolácia káblov sa poškodila a začali oxidovať. poškodené som vycvakol prepájkoval a odvtedy to chodilo bez problémov.
Leden 16, 20223 r 2 godziny temu, Marek02 napisał: Díki za tip ale neviem no, skušal som cely kryt rozobrať, vyčistiť, novy filter, škrtiaca klapka bola celá vyčistena, a aj tak puding bol späť. Tento problem mám už viac ako rok a postupne som si na to aj zvykol. Auto ma takmer 21 rokov a na ten vek som rád že nema žiadne ine važne problemy. Na jar mam v pláne kúpu Fabie 4 tak uvidím, každopadne díky za tip. Musiš zjistit odkud bere se yento puding
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.