Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, jednockovou octavku 1.6 rv2003, kdyz je motor uplne studeny, tak ihned po nastartovani se par vterin motor dusi a otacky se nedostanou nad 500, pak si motor na par vterin zacne pridavat az na 1200-1500ot , pak se otacky srovnaji na 900 a je vse ok. Pri dalsim startu kdyz je uz motor teply nic takoveho nedela. Dela to vzdy jen kdyz je motor uplne studeny. Nemel nekdo podobne zkusennosti , co to muze byt? Diky! 

Upraveno od Kamil295

Teplotní čidlo

  • 1 měsíc později...

Mám stejný problém u fabie 2003 1,2 htp 47kw... Jak zjistím, že to dělá zrovna teplotní cidlo? 

  • 4 týdny později...

teplotní čidlo je kravina ,ale taky teď řeším stejný problém. Háže mi to chybu 16555  - řada 1 systém dávkování paliva,  vypadá to na lambdu před katalyzátorem asi. Mám taky octavku 1.6 Mpi 75kw  2008, vyčistil jsem šrtící klapku, ta byla ale vcelku čistá po 137 000 km. Tak uvidíme

 

Upraveno od jurajda

Jasne ze cidlo a lambda su somariny.Za vsetkych podmienok musi ist motor dokonale.Pozrel by som EGR cez VAG nielen ci klika ale ci sa aj hybe.poriadne ho utesnit.potom este odvetranie kluky a tesnost nadobky a hadicky s aktivnim uhlim.A ak sa to naozaj pravidelne opakuje aj rozvody mimo mozu taketo starty sposobovat.

Že by rozvody mimo mohly způsobovat kolísání otáček jen při studeném startu a při teplém ne ? Haha ! Zkontroloval bych EGR a hlavně teplotní čidlo. Samotné teplotní čidlo nemusí rovnou hlásit chybu, ale může hlásit hodnoty odchylující se od skutečných - třeba při 0 stupních venku může čidlo hlásit -40 a už je problém.

Aj keby realne bolo -60 motor musi ist dokonale.Nemente stale cidlo a lambdy preto ze dakto povedal.zakladom su kompresia, cidlo na kluke a skrtiaca klapka.Bez ostatnych vstupnych doplnkov si RJ poradi.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.