KoumiCZ Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Zdravím, věděl by někdo, zda je u veškerých vozů u prodejců označených jako Škoda Plus respektive Das WeltAuto garance technického stavu a počet najetých kilometrů? Zajímají mě cca 10 leté vozy i mimo skupinu VW. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 15. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Tak už jsem zjistil zde zjistil, že negarantují téměř nic, škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 A co sis myslel u tak starých aut? To ti nikdo nikde nic (kromě zákonem daných věcí) garantovat nebude. Vždyť je to bazar jako jakýkoli jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansb Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 Zdravím, máte někdo zkušenosti s programem na prodej ojetých vozů Škoda plus? Dále mě zajímá jakou váhu má u inzerátu na této stránce certifikát od Cebie? Já to Škoda plus chápu jako prodej vozidel s dohledatelným původem a servisní historií, tak mi je záhadou, proč jej některá vozidla mají a jiná ne. Nebo třeba jenom se dvěma či třemi hvězdami a to i vozidla stará jenom třeba tři roky. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 Ber to jako jakýkoli jiný bazar. Pak se nebudeš ničemu divit. Já od Š+ mám už druhé auto, ale beru jen tzv. roční auta. Certifikát od Cebie jsem dostal, ale beru to jen jako kus papíru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2019 Vím o jednom z dealerů, kteří vedle klasické nabídky aut od ŠA/ŠkoFINu berou i auta z klasických operativních leasingů nebo i ze zahraničí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 6. Únor 2020 Sdílet Vloženo 6. Únor 2020 Není to jako jiný bazar...jsou to auta s kompletní dohledatelnou servisní minulostí servisech ŠA hlavně v ČR...mám už takto 3tí autí 1-2roky staré...stačí se podívat v jakémkoli ŠA zastoupení na daný vůz...vozy s méně body od Cebie většinou mají zádrhel s financováním...že je ještě pod Škofinem neb je nejasný nájezd km...ale to se týká většinou dovozů...pro mne je Š+ jasná volba o proti jiným bazošům... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Únor 2020 Sdílet Vloženo 6. Únor 2020 Ale no tak, i tady na foru jsou lidé, kteří tam koupili roční a tzv. nebourané auto a hle, ono tomu tak úplně nebylo... Jak říkám, je to bazar jako každý jiný, akorát mají víc peněz na marketink. Nesmíš jim to tak žrát. A podotýkám, že odtud mám už druhé auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 7. Únor 2020 Sdílet Vloženo 7. Únor 2020 Seděl jsem na Vysočině v jednom zastoupení ŠA a dle VIN jsme prošli servisní minulost u Yetiho který byl v Ostravě...byl kleplej na levej předek, měnilo se to a to a já ho vzal...je fakt že ostravak čuměl, když jsem mu to zmínil...nevím tedy co je na tom pro kohokoli složitýho si toto zjistit...a pokud je dané auto financováno v rámci leasingu klasic nebo oper tak je i havarijně pojištěn...uživatel pak nemá důvod si nechat dělat případné opravy někde v garáži...no a pak je vše v databázi...jak jsem už psal víše, problémy mohou být s dovozy, které také Š+ nabízí ale pokud se bavíme o cca 2letých vozech koupených v ČR tak je riziko minimální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Únor 2020 Sdílet Vloženo 7. Únor 2020 Ony totiž nikde v systému ty bouračky nebyly zavedeny, už chápeš? Proto říkám, bazar jako každý jiný. Tečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 9. Únor 2020 Sdílet Vloženo 9. Únor 2020 (editace) Tím jako chceš říci, že auto, který má havar.poj. a má bouračku, tak ho majitel za svoje many nechá opravit v neautorizáku? To nemyslíš vážně, že? A další možností před koupí je prověřit histirii auta i u pojišťoven...dřív to nešlo, teď už ano. S těma havárkama mě napadá, že majitel nabourá, bourané prodá servisu, ten opraví a nezadá do systému...ale majitel tak přijde o bakulu peněz... Editováno: 9. Únor 2020, autor: martt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 9. Únor 2020 Sdílet Vloženo 9. Únor 2020 (editace) No a co takhle? Auto na operak vlastnil papírově vlastnil servis, ovšem pravym vlastníkem je banka. Auto se nabourá ale servis ví že banka bude remcat a navíc ofiko zakázkou se provede zápis o oprave výsledek -> nasrana banka, snížení ceny vozu --> nasranej AS. Nevyplatí se AS "menší" investice z vlastních peněz a oprava bez zápisu? Editováno: 9. Únor 2020, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Únor 2020 Sdílet Vloženo 12. Únor 2020 Tak on je problém hlavně v tom, že řada lidí nepředpokládá, že by dealer Škoda Plusu mohl lhát. Mně u bývalého Jelínka tvrdili, že auto s měněným turbem bylo v rámci záruky pouze sw aktualizováno. Velká část lidí nemá schopnost zjistit si podrobnosti. Navíc to je jenom část možných problémů. Vím o čem mluvím - viz vlákno k Superbu, kde byl v 60tis. km zdevastovaný podvozek a dodnes se nepodařilo zjistit, proč jezdí, jak jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 22. Duben 2022 Sdílet Vloženo 22. Duben 2022 @bojler Jelínek je myšlen ten prodejce z NH Car Škoda Plus / Das Welt Auto v Praze - Malešicich? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.