Přejít na obsah

Škoda Plus a Das WeltAuto / CEBIA


KoumiCZ

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Zdravím, máte někdo zkušenosti s programem na prodej ojetých vozů Škoda plus? Dále mě zajímá jakou váhu má u inzerátu na této stránce certifikát od Cebie? Já to Škoda plus chápu jako prodej vozidel s dohledatelným původem a servisní historií, tak mi je záhadou, proč jej některá vozidla mají a jiná ne. Nebo třeba jenom se dvěma či třemi hvězdami a to i vozidla stará jenom třeba tři roky. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Není to jako jiný bazar...jsou to auta s kompletní dohledatelnou servisní minulostí servisech ŠA hlavně v ČR...mám už takto 3tí autí 1-2roky staré...stačí se podívat v jakémkoli ŠA zastoupení na daný vůz...vozy s méně body od Cebie většinou mají zádrhel s financováním...že je ještě pod Škofinem neb je nejasný nájezd km...ale to se týká většinou dovozů...pro mne je Š+ jasná volba o proti jiným bazošům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no tak, i tady na foru jsou lidé, kteří tam koupili roční a tzv. nebourané auto a hle, ono tomu tak úplně nebylo... Jak říkám, je to bazar jako každý jiný, akorát mají víc peněz na marketink. Nesmíš jim to tak žrát. A podotýkám, že odtud mám už druhé auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seděl jsem na Vysočině v jednom zastoupení ŠA a dle VIN jsme prošli servisní minulost u Yetiho který byl v Ostravě...byl kleplej na levej předek, měnilo se to a to a já ho vzal...je fakt že ostravak čuměl, když jsem mu to zmínil...nevím tedy co je na tom pro kohokoli složitýho si toto zjistit...a pokud je dané auto financováno v rámci leasingu klasic nebo oper tak je i havarijně pojištěn...uživatel pak nemá důvod si nechat dělat případné opravy někde v garáži...no a pak je vše v databázi...jak jsem už psal víše, problémy mohou být s dovozy, které také Š+ nabízí ale pokud se bavíme o cca 2letých vozech koupených v ČR tak je riziko minimální...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím jako chceš říci, že auto, který má havar.poj. a má bouračku, tak ho majitel za svoje many nechá opravit v neautorizáku? To nemyslíš vážně, že? A další možností před koupí je prověřit histirii auta i u pojišťoven...dřív to nešlo, teď už ano.

S těma havárkama mě napadá, že majitel nabourá, bourané prodá servisu, ten opraví a nezadá do systému...ale majitel tak přijde o bakulu peněz...

Editováno: , autor: martt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co takhle? 

Auto na operak vlastnil papírově vlastnil servis, ovšem pravym vlastníkem je banka.

Auto se nabourá ale servis ví že banka bude remcat a navíc ofiko zakázkou se provede zápis o oprave výsledek -> nasrana banka, snížení ceny vozu --> nasranej AS. Nevyplatí se AS "menší" investice z vlastních peněz a oprava  bez zápisu?

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak on je problém hlavně v tom, že řada lidí nepředpokládá, že by dealer Škoda Plusu mohl lhát. Mně u bývalého Jelínka tvrdili, že auto s měněným turbem bylo v rámci záruky pouze sw aktualizováno. Velká část lidí nemá schopnost zjistit si podrobnosti. Navíc to je jenom část možných problémů. Vím o čem mluvím - viz vlákno k Superbu, kde byl v 60tis. km zdevastovaný podvozek a dodnes se nepodařilo zjistit, proč jezdí, jak jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...