Publikováno Květen 6, 201510 r Někde jsem četl, že tyto motory budou mít Adblue technologii (vstřik močoviny do spalin, redukce NOx) , ale pouze u varianty 4x4. U předokolky to tedy není?
Květen 6, 201510 r AdBlue bude u predokolky 140kW, a vsech variant 4x4 TDI. Bez jsou tedy predokolky 110kW a 88 kW TDI.
Květen 6, 201510 r Autor Děkuji, na info lince Škoda mi totiž říkali, že všechny TDI budou splňovat EUR6 a tedy všechny budou mít Adblue. Tak nevím, jestli u verze 110kW, na kterou "líčím" to bude dobře či ne. Upraveno Květen 6, 201510 r od Luďa Necituj předchozí příspěvky
Květen 6, 201510 r U 110 KW AdBlue pouze u verze 4x4.110 KW předokolka ho nepotřebuje.140 KW s AdBlue.
Červen 17, 201510 r Jak je systém pro adblue chytry ? Pozná, že třeba že misto adblue ( již tady psáno ''AdBlue se skládá z 35,2% ze syntetické močoviny a z 64,8% z destilované vody.'' ) bych nalil čisto udestilku ? Co by se v tomto případě dělo ? Jak to vůbec funguje? študoval toto už někdo? :-) Jinak dneska sem měl možnost prolézt toho trojkoveho Supa se 140kW AP a náhonem jen na předek L&K a musím říct je vlemi pěkne zpracovaný je nádherný :-) Hodně lidí překvapí sound systém s basovým repro v kufru :-) Akorát se mi zdá, že motor nad 2k otáček na zadních sedačkách je celkem slyšet :-)
Červen 24, 201510 r pokud AdBlue dojde, vůz se sice nezastaví, avšak jakmile vypnete motor, už jej znovu nenatočíte, jako velmi užitečná se proto jeví jedna z funkcí palubního počítače kdy v menu Jízdní data si můžete nalistovat informaci, na kolik kilometrů vám ještě vystačí množství AdBlue a současně je zde také údaj o minimálním či naopak maximálním množství, jaké lze doplnit neboť minimum je čtyři, maximum 15 litrů a dolití AdBlue je velice snadné, neboť plnicí hrdlo našlo místo hned vedle plnicího otvoru pro naftu, nehrozí tedy potřísnění například koberce v kufru a následný zápach vinou usychání močoviny Jak dlouho se dá jet od doby hlášení o nedostatku adblue, pokud nevypnu motor? A když motor vypne S&S systém, tak už taky nenaskočí?
Červenec 22, 201510 r Jenže ze stojanu pro tir by to nemělo jít. Pistole má velký průměr a tlak. Co jsem koukal tak třeba ÖMV to prodává v kanistrech a některé mají spešl nálevku. Některá auta mají dokoce hrdlo se závitem.
Červenec 30, 201510 r Má přítomnost AdBlue ve voze nějaký vliv na filtr pevných částic? Např. delší životnost?
Srpen 11, 201510 r Aktualne uz i na webu: http://www.auto.cz/adblue-dobra-vec-nebo-dalsi-trest-pro-ridice-88599
Říjen 19, 20159 r Tak mě napadlo, když je systém AdBlue vyhřívaný (neboť to při -11°C zamrzá), jak dlouho to vydrží vyhřívat, když auto stojí venku v zimě? A jak by se řešilo případné zamrznutí?
Listopad 14, 20159 r Zaslechl jsem, že SCR nově bude dodávané pro všechny naftové varianty. Nevíte někdo zda je to pravda ? Jsem před objednáním nového vozu a rozhoduji se zda 110 nebo 140 KW.
Listopad 14, 20159 r Autor Tak to je spíše otázka na Škodovku. Určitě současné vozy ve výrobě s motorizací 110 kW v předokolce budou bez, jestli do budoucna změní koncepci i u těchto 110kW to se dovíme asi později. Taky by mě to docela zajímalo...
Leden 5, 20169 r Tak dneska na me vyskocila zavada na AdBlue. Mam najeto 5800km (pocatecni dojezd na AdBlue byl pocitan na 10kkm) a rozsvitila se AdBlue ikonka s oranzovou vystrahou a hlaska "Zavada: AdBlue (DEF). Nebude mozny start za 1000km". Po chvili googlovani muze byt jedna ze zavad, ze ma problem s urcenim aktualni hladiny AdBlue... zajimalo by me, jestli za to muzou ty nizsi teploty v poslednich dnech, kdyz AdBlue zamrza pri -11°C...
Leden 5, 20169 r Systém AdBlue je vyhřívaný, takže to by teoreticky nemělo dělat problém. Ale hádal bych, že by to mohlo zmizet po doplnění (jenom můj odhad, diesel jsem nikdy neměl).
Leden 6, 20169 r Kdyby to bylo pouze o doplneni, tak by tam melo misto svitit pouze "Doplnte AdBlue (DEF)...", aspon podle manualu. A melo by to varovat nejprve pri dojezdu na 2400km, pak 600km a pak 0km... jeste chvili pockam co to udela, nekdy se to pry vzpamatuje samo a kdyztak servis.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.