KarelM Vloženo 6. Květen 2015 Vloženo 6. Květen 2015 Někde jsem četl, že tyto motory budou mít Adblue technologii (vstřik močoviny do spalin, redukce NOx) , ale pouze u varianty 4x4. U předokolky to tedy není? Citovat
Piista Vloženo 6. Květen 2015 Vloženo 6. Květen 2015 AdBlue bude u predokolky 140kW, a vsech variant 4x4 TDI. Bez jsou tedy predokolky 110kW a 88 kW TDI. Citovat
KarelM Vloženo 6. Květen 2015 Autor Vloženo 6. Květen 2015 (editace) Děkuji, na info lince Škoda mi totiž říkali, že všechny TDI budou splňovat EUR6 a tedy všechny budou mít Adblue. Tak nevím, jestli u verze 110kW, na kterou "líčím" to bude dobře či ne. Editováno: 6. Květen 2015, autor: Luďa Necituj předchozí příspěvky Citovat
Dix1 Vloženo 6. Květen 2015 Vloženo 6. Květen 2015 U 110 KW AdBlue pouze u verze 4x4.110 KW předokolka ho nepotřebuje.140 KW s AdBlue. Citovat
Habi001 Vloženo 20. Květen 2015 Vloženo 20. Květen 2015 (editace) . Editováno: 30. Květen 2018, autor: Habi001 Citovat
Airman64 Vloženo 17. Červen 2015 Vloženo 17. Červen 2015 Jak je systém pro adblue chytry ? Pozná, že třeba že misto adblue ( již tady psáno ''AdBlue se skládá z 35,2% ze syntetické močoviny a z 64,8% z destilované vody.'' ) bych nalil čisto udestilku ? Co by se v tomto případě dělo ? Jak to vůbec funguje? študoval toto už někdo? :-) Jinak dneska sem měl možnost prolézt toho trojkoveho Supa se 140kW AP a náhonem jen na předek L&K a musím říct je vlemi pěkne zpracovaný je nádherný :-) Hodně lidí překvapí sound systém s basovým repro v kufru :-) Akorát se mi zdá, že motor nad 2k otáček na zadních sedačkách je celkem slyšet :-) Citovat
Habi001 Vloženo 22. Červen 2015 Vloženo 22. Červen 2015 (editace) . Editováno: 30. Květen 2018, autor: Habi001 Citovat
Lancelot Vloženo 24. Červen 2015 Vloženo 24. Červen 2015 pokud AdBlue dojde, vůz se sice nezastaví, avšak jakmile vypnete motor, už jej znovu nenatočíte, jako velmi užitečná se proto jeví jedna z funkcí palubního počítače kdy v menu Jízdní data si můžete nalistovat informaci, na kolik kilometrů vám ještě vystačí množství AdBlue a současně je zde také údaj o minimálním či naopak maximálním množství, jaké lze doplnit neboť minimum je čtyři, maximum 15 litrů a dolití AdBlue je velice snadné, neboť plnicí hrdlo našlo místo hned vedle plnicího otvoru pro naftu, nehrozí tedy potřísnění například koberce v kufru a následný zápach vinou usychání močoviny Jak dlouho se dá jet od doby hlášení o nedostatku adblue, pokud nevypnu motor? A když motor vypne S&S systém, tak už taky nenaskočí? Citovat
Služebník Vloženo 21. Červenec 2015 Vloženo 21. Červenec 2015 Možná hloupá otázka, ale kde se to dá koupit? Asi to nebude na každé pumpě?! Citovat
motosman Vloženo 22. Červenec 2015 Vloženo 22. Červenec 2015 Jenže ze stojanu pro tir by to nemělo jít. Pistole má velký průměr a tlak. Co jsem koukal tak třeba ÖMV to prodává v kanistrech a některé mají spešl nálevku. Některá auta mají dokoce hrdlo se závitem. Citovat
motosman Vloženo 22. Červenec 2015 Vloženo 22. Červenec 2015 Obavy nemám kde ho sehnat, ale jak ho nalít bez ukápnutí.[emoji16] Citovat
vavrorr Vloženo 22. Červenec 2015 Vloženo 22. Červenec 2015 Su take cele sety aj s tykym srubovacim sosakom Citovat
Prochaine Vloženo 30. Červenec 2015 Vloženo 30. Červenec 2015 Má přítomnost AdBlue ve voze nějaký vliv na filtr pevných částic? Např. delší životnost? Citovat
Pawouk Vloženo 31. Červenec 2015 Vloženo 31. Červenec 2015 A proč by měl být menší počet regenerací? Citovat
Pawouk Vloženo 31. Červenec 2015 Vloženo 31. Červenec 2015 OK. Mně to totiž přijde poněkud nelogické. Citovat
motosman Vloženo 3. Srpen 2015 Vloženo 3. Srpen 2015 Dnes ve Světě motorů téma o adblue. Kdy, kde, čím a jak. Citovat
Piista Vloženo 11. Srpen 2015 Vloženo 11. Srpen 2015 Aktualne uz i na webu: http://www.auto.cz/adblue-dobra-vec-nebo-dalsi-trest-pro-ridice-88599 Citovat
SuperbIII Vloženo 19. Říjen 2015 Vloženo 19. Říjen 2015 Tak mě napadlo, když je systém AdBlue vyhřívaný (neboť to při -11°C zamrzá), jak dlouho to vydrží vyhřívat, když auto stojí venku v zimě? A jak by se řešilo případné zamrznutí? Citovat
Libor111 Vloženo 14. Listopad 2015 Vloženo 14. Listopad 2015 Zaslechl jsem, že SCR nově bude dodávané pro všechny naftové varianty. Nevíte někdo zda je to pravda ? Jsem před objednáním nového vozu a rozhoduji se zda 110 nebo 140 KW. Citovat
KarelM Vloženo 14. Listopad 2015 Autor Vloženo 14. Listopad 2015 Tak to je spíše otázka na Škodovku. Určitě současné vozy ve výrobě s motorizací 110 kW v předokolce budou bez, jestli do budoucna změní koncepci i u těchto 110kW to se dovíme asi později. Taky by mě to docela zajímalo... Citovat
Kraso Vloženo 5. leden 2016 Vloženo 5. leden 2016 Tak dneska na me vyskocila zavada na AdBlue. Mam najeto 5800km (pocatecni dojezd na AdBlue byl pocitan na 10kkm) a rozsvitila se AdBlue ikonka s oranzovou vystrahou a hlaska "Zavada: AdBlue (DEF). Nebude mozny start za 1000km". Po chvili googlovani muze byt jedna ze zavad, ze ma problem s urcenim aktualni hladiny AdBlue... zajimalo by me, jestli za to muzou ty nizsi teploty v poslednich dnech, kdyz AdBlue zamrza pri -11°C... Citovat
SuperbIII Vloženo 5. leden 2016 Vloženo 5. leden 2016 Systém AdBlue je vyhřívaný, takže to by teoreticky nemělo dělat problém. Ale hádal bych, že by to mohlo zmizet po doplnění (jenom můj odhad, diesel jsem nikdy neměl). Citovat
Kraso Vloženo 6. leden 2016 Vloženo 6. leden 2016 Kdyby to bylo pouze o doplneni, tak by tam melo misto svitit pouze "Doplnte AdBlue (DEF)...", aspon podle manualu. A melo by to varovat nejprve pri dojezdu na 2400km, pak 600km a pak 0km... jeste chvili pockam co to udela, nekdy se to pry vzpamatuje samo a kdyztak servis. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.