Přejít na obsah

AUB: Kolísanie otáčok


Romiiken

Doporučené příspěvky

Čaute chalani. Potreboval by trošku poradiť, čo by mohlo spôsobovať kolísanie otáčok > nahrané na videu:

 

Motorizácia: 1.4 16V kód motora: AUB

V skratke:

 

Keď je motor studený neskutočne na voľnobehu kolíšu otáčky... zmierňuje sa to postupne ako sa motor zohreje, ale robí to stále pri 90 stupňoch je to lepšie, ale proste stále to robí.

Pri hraní sa s plynom má tendenciu ho pridusiť až niekde 600 otáčkam. 

 

Čo bolo urobené:

 

Nové rozvody (robilo to aj pred výmenou, takže nepredpokladám, že som o zub zle nasadil a podobne.)
Vymenená hadica do posilňovača bŕzd (podozrenie na falošný vzduch)

Vyčistená klapka (zdemontovaná a vyčistená na 100 %, osadené nové tesnenie)

Klapka aj EGR ventil prispôsobený cez VCDS. 

 

Čo je na tom najhoršie je fakt, že RJ nevykazuje žiadnu chybu. 

 

Myslíte, žeby to mohol byť podpálený ventil ? 

 

Dík za pomoc. 

Editováno: , autor: Romiiken
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre dnes som mrkol na ten kanál s vynechávaním zapalovania. No nič ukazuje 0 vynechaní ako keby motor išiel normálne.

 

Taktiež som zistil, že to kolísanie otáčok dosť závisí od teploty motora. Čím teplejší tým menej to robí. No je tu ešte jeden príznak. Okrem toho, že kolíšu tie otáčky, je veľmi náročné sa na aute pohnúť, hlavne cúvať. Nemá vôbec silu. Hneď padajú otáčky a neustále treba prespojkovať a brnkať do plynu. Viem, že to nieje normálne, lebo som jazdil na nie jednej 1.4 16V. Rôzne EU normy a rôzne kódy motora. Je pravda, že na 55 KW 16V vo fábii sa rozvieha pomerne zle, ale tu doslova chýba výkona motor pridúša :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre chalani. Je to zapeklitý problém, takže som a obrátil na autorizák u nás v meste. Povedal som im, čo to robí. hneď ako príde ich technik na motory z dovolenky mám zavolať a pozrú sa na to.

 

ODhadujú to na kombináciu problému :

 

- "zodraté" zdvíhátka - čo je možné lebo studený dosť klepe

- softvér - pracujú tam ľudia, ktorí začínali keď bola felícia novinka, takže mi povedali, že tieto prvé 1.4 16V s magneti marelli RJ mali podobné problémy už od novoty a že je na to určite SW update.

Horšie na tom je, že som bol upozornený, že tieto RJ nemajú radi SW update a zvyknú umrieť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...