Romiiken Vloženo 18. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2018 (editace) Čaute chalani. Potreboval by trošku poradiť, čo by mohlo spôsobovať kolísanie otáčok > nahrané na videu: Motorizácia: 1.4 16V kód motora: AUB V skratke: Keď je motor studený neskutočne na voľnobehu kolíšu otáčky... zmierňuje sa to postupne ako sa motor zohreje, ale robí to stále pri 90 stupňoch je to lepšie, ale proste stále to robí. Pri hraní sa s plynom má tendenciu ho pridusiť až niekde 600 otáčkam. Čo bolo urobené: Nové rozvody (robilo to aj pred výmenou, takže nepredpokladám, že som o zub zle nasadil a podobne.) Vymenená hadica do posilňovača bŕzd (podozrenie na falošný vzduch) Vyčistená klapka (zdemontovaná a vyčistená na 100 %, osadené nové tesnenie) Klapka aj EGR ventil prispôsobený cez VCDS. Čo je na tom najhoršie je fakt, že RJ nevykazuje žiadnu chybu. Myslíte, žeby to mohol byť podpálený ventil ? Dík za pomoc. Editováno: 18. Červenec 2018, autor: Romiiken Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 19. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2018 Vstřiky jsou OK? EGR je čistý? 1,6 FSI dělala něco podobného, částečně na to zabrala Verva, ale 100% to zmizelo až po nalití "čističe palivové soustavy" do nádrže.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 19. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2018 No to neviem. Idem dnes este na diagjostike pozriet jeden vyzera, ze uzitocny kanal. Potom napisem co som zistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 19. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2018 Dobre dnes som mrkol na ten kanál s vynechávaním zapalovania. No nič ukazuje 0 vynechaní ako keby motor išiel normálne. Taktiež som zistil, že to kolísanie otáčok dosť závisí od teploty motora. Čím teplejší tým menej to robí. No je tu ešte jeden príznak. Okrem toho, že kolíšu tie otáčky, je veľmi náročné sa na aute pohnúť, hlavne cúvať. Nemá vôbec silu. Hneď padajú otáčky a neustále treba prespojkovať a brnkať do plynu. Viem, že to nieje normálne, lebo som jazdil na nie jednej 1.4 16V. Rôzne EU normy a rôzne kódy motora. Je pravda, že na 55 KW 16V vo fábii sa rozvieha pomerne zle, ale tu doslova chýba výkona motor pridúša :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 20. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2018 Zkontroloval bych funkcnost lambdasondy a cidel teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 20. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2018 Skontrolované snímač teploty chl. kvapaliny poriadku. Snímač nasávania a teploty vzduchu v poriadku. Test na opotrebenie lambdy a emisny test OK. Ja už som v koncoch . Trebalo by zmerať tlaky, ale nemám ešte tlakomer doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 20. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2018 (editace) Dělá to ihned po nastartovani studeneho motoru, nebo je prvnich cca 5s klid a pak to zacne kolisat? Editováno: 20. Červenec 2018, autor: Petr L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 24. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 @Petr L. Hneď po naštartovaní je zdá sa kľud, lebo otáčky su cca 1200, kvôli studenému motoru. Výrazne to začne až keď poklesnú na nižšiu úroveň, ale motor ešte nieje zohriaty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 26. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 Dobre chalani. Je to zapeklitý problém, takže som a obrátil na autorizák u nás v meste. Povedal som im, čo to robí. hneď ako príde ich technik na motory z dovolenky mám zavolať a pozrú sa na to. ODhadujú to na kombináciu problému : - "zodraté" zdvíhátka - čo je možné lebo studený dosť klepe - softvér - pracujú tam ľudia, ktorí začínali keď bola felícia novinka, takže mi povedali, že tieto prvé 1.4 16V s magneti marelli RJ mali podobné problémy už od novoty a že je na to určite SW update. Horšie na tom je, že som bol upozornený, že tieto RJ nemajú radi SW update a zvyknú umrieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 Přesně toto dělá podpálený ventil. Nech změřit tlaky ve válcích. Což je jednoduchá a laciná diagnostická metoda :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 26. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 No veď uvidíme. Merak tlaku kompresie nemám a keď ho mám kúpiť tak to im to môžem za tie peniaze zobrať pozrieť. Takže potom napíšem ako to dopadlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 21. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2018 Takže sú to krúžky resp. piesty. Budúci rok pôjde motor na GO. Zatiaľ jazdí ako je. Naštastie ani oleja neberie nejak veľa tak tento rok už vydrží. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TarlovSub Vloženo 15. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2019 Podarilo sa ti odstrániť problém po GO motora Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.