Publikováno Červenec 18, 20187 r Čaute chalani. Potreboval by trošku poradiť, čo by mohlo spôsobovať kolísanie otáčok > nahrané na videu: Motorizácia: 1.4 16V kód motora: AUB V skratke: Keď je motor studený neskutočne na voľnobehu kolíšu otáčky... zmierňuje sa to postupne ako sa motor zohreje, ale robí to stále pri 90 stupňoch je to lepšie, ale proste stále to robí. Pri hraní sa s plynom má tendenciu ho pridusiť až niekde 600 otáčkam. Čo bolo urobené: Nové rozvody (robilo to aj pred výmenou, takže nepredpokladám, že som o zub zle nasadil a podobne.) Vymenená hadica do posilňovača bŕzd (podozrenie na falošný vzduch) Vyčistená klapka (zdemontovaná a vyčistená na 100 %, osadené nové tesnenie) Klapka aj EGR ventil prispôsobený cez VCDS. Čo je na tom najhoršie je fakt, že RJ nevykazuje žiadnu chybu. Myslíte, žeby to mohol byť podpálený ventil ? Dík za pomoc. Upraveno Červenec 18, 20187 r od Romiiken
Červenec 19, 20187 r Vstřiky jsou OK? EGR je čistý? 1,6 FSI dělala něco podobného, částečně na to zabrala Verva, ale 100% to zmizelo až po nalití "čističe palivové soustavy" do nádrže....
Červenec 19, 20187 r Autor No to neviem. Idem dnes este na diagjostike pozriet jeden vyzera, ze uzitocny kanal. Potom napisem co som zistil.
Červenec 19, 20187 r Autor Dobre dnes som mrkol na ten kanál s vynechávaním zapalovania. No nič ukazuje 0 vynechaní ako keby motor išiel normálne. Taktiež som zistil, že to kolísanie otáčok dosť závisí od teploty motora. Čím teplejší tým menej to robí. No je tu ešte jeden príznak. Okrem toho, že kolíšu tie otáčky, je veľmi náročné sa na aute pohnúť, hlavne cúvať. Nemá vôbec silu. Hneď padajú otáčky a neustále treba prespojkovať a brnkať do plynu. Viem, že to nieje normálne, lebo som jazdil na nie jednej 1.4 16V. Rôzne EU normy a rôzne kódy motora. Je pravda, že na 55 KW 16V vo fábii sa rozvieha pomerne zle, ale tu doslova chýba výkona motor pridúša :(
Červenec 20, 20187 r Autor Skontrolované snímač teploty chl. kvapaliny poriadku. Snímač nasávania a teploty vzduchu v poriadku. Test na opotrebenie lambdy a emisny test OK. Ja už som v koncoch . Trebalo by zmerať tlaky, ale nemám ešte tlakomer doma.
Červenec 20, 20187 r Dělá to ihned po nastartovani studeneho motoru, nebo je prvnich cca 5s klid a pak to zacne kolisat? Upraveno Červenec 20, 20187 r od Petr L.
Červenec 24, 20187 r Autor @Petr L. Hneď po naštartovaní je zdá sa kľud, lebo otáčky su cca 1200, kvôli studenému motoru. Výrazne to začne až keď poklesnú na nižšiu úroveň, ale motor ešte nieje zohriaty.
Červenec 26, 20187 r Autor Dobre chalani. Je to zapeklitý problém, takže som a obrátil na autorizák u nás v meste. Povedal som im, čo to robí. hneď ako príde ich technik na motory z dovolenky mám zavolať a pozrú sa na to. ODhadujú to na kombináciu problému : - "zodraté" zdvíhátka - čo je možné lebo studený dosť klepe - softvér - pracujú tam ľudia, ktorí začínali keď bola felícia novinka, takže mi povedali, že tieto prvé 1.4 16V s magneti marelli RJ mali podobné problémy už od novoty a že je na to určite SW update. Horšie na tom je, že som bol upozornený, že tieto RJ nemajú radi SW update a zvyknú umrieť.
Červenec 26, 20187 r Přesně toto dělá podpálený ventil. Nech změřit tlaky ve válcích. Což je jednoduchá a laciná diagnostická metoda :-)
Červenec 26, 20187 r Autor No veď uvidíme. Merak tlaku kompresie nemám a keď ho mám kúpiť tak to im to môžem za tie peniaze zobrať pozrieť. Takže potom napíšem ako to dopadlo.
Září 21, 20186 r Autor Takže sú to krúžky resp. piesty. Budúci rok pôjde motor na GO. Zatiaľ jazdí ako je. Naštastie ani oleja neberie nejak veľa tak tento rok už vydrží.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.