Filip Pletka Vloženo 31. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2018 Zdravím, chtěl bych se zeptat jak je to s volbou jízdních režimů u Octavie 3 rs pokud nemá přímo tlačítko pred řadicí pákou? Je možné to nastavit někde jinde? Nebo to musí být součástí výbavy? děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 Musi to byt soucasi vybavy, jinak to nastavovat nelze. Nekdo to tu ale uspesne dodelaval 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 V passatu jsem byl zvyklej přepínat tlačítkem tvrdost podvozku, tak to cyklovalo jen mezi Comfort, Normal a Sport (DCC). V O3 sice můžu cyklovat tlačítkem úplně stejně, ale je tu ještě ECO a Individual a 5x mačkat tlačítko se mi už nelíbí. Ale hlavně, pokud si třeba na Normal manuálně po startu vypnu start-stop (ještě jsem nenašel cestu jak to udělat přes VCDS trvale), tak už jen fakt že tlačítkem přejedu přes ECO režim mi start-stop zase aktivuje. Tohle se mi vůbec nelíbí. Takže otázky: - jak trvale vypnout start-stop aby mi ho ECO nezapínal? - jak změnit nastavení ECO aby mi ho nezapínal ECO (to pokud by nešla vyřešit předchozí varianta) - jak vyhodit ECO režim z nabídky úplně (na nic ho nepotřebuju) Pokud na nic z výše uvedeného neexistuje odpověď, tak se budu muset snížit k tomu, že při přiblížení k nějakým nerovnostem budu muset prstem zmáčknout tlačítko za řadící pákou a pak ještě prstem zmáčknout tlačítko na infotainmentu. Fakt hrozně bezpečný takhle odvádět pozornost od řízení kvůli tomu abych si rychle změnil tvrdost podvozku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devil... Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 @capo například: *** Deaktivace START/STOP ***jednotka 19 (Can Gateway) Adaption Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit change to 12.1V ( standaard is 7.6V) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 (editace) před 11 hodinami, capo napsal: V passatu jsem byl zvyklej přepínat tlačítkem tvrdost podvozku, tak to cyklovalo jen mezi Comfort, Normal a Sport (DCC). V O3 sice můžu cyklovat tlačítkem úplně stejně, ale je tu ještě ECO a Individual a 5x mačkat tlačítko se mi už nelíbí.... ...budu muset prstem zmáčknout tlačítko za řadící pákou a pak ještě prstem zmáčknout tlačítko na infotainmentu. Fakt hrozně bezpečný takhle odvádět pozornost od řízení kvůli tomu abych si rychle změnil tvrdost podvozku... Tohle už jsem také někde zmiňoval - více režimů mě až tak nevadí (ECO také moc nevyužívám), ale to přepínání mě také moc nevoní, zvláště pokud je ještě takové zpoždění mezi stisknutím tlačítka profilů a zobrazením menu na displeji infotainmentu. A hlavně tam není okamžitá reakce, takže kolikrát nevím, jestli to mou DCC volbu vůbec akceptovalo Tady bych přivítal zkrácení reakční doby tohoto menu DCC profilů, a rychlejší návrat do původní nabídky infotainmentu. Ale to asi bude vlastnost použitého HW a změnit to nepůjde. Přesto bych řešení přivítal. Tady je ještě jedna divná vlastnost (je to řešitelné nějakým kódováním ?), mám v DCC předvolbě Individual nastaveno DSG plachtění, které někdy využívám. Pokud auto znovu nastartuji (a neměním přitom profil řidiče), auto si volbu DCC profilu pamatuje, nicméně zrovna plachtění ne (!) a DSG je v D. Takže musím tento DCC profil aktivovat znovu, poté teprve DSG přejde do režimu E. Všechny ostatní předvolby DCC profilu si ale jinak vždy pamatuje... Jenže jiná situace je, když přepnu po nastartování auta profil řidiče (na jiný a zpět na svůj), auto si poslední DCC profil pamatuje i s předvolbou DSG plachtění, a aktivovat ho znovu tentokrát nemusím. V tom mě chybí logika, zvláště když auto automaticky pozná, kdo si sednul za volant... Editováno: 2. Říjen 2018, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 Ano, vím, už jsi tu to jednou psal... A ano, každý to používá jinak, mě naopak nevyhovuje to opakované "mačkání", mj. se v tom dá lehce ztratit, pokud se mám správně soustředit na řízení Zobrazení na Maxíku bych uvítal, škoda že jsem na toto při kódovací akci u Ferdy asi pozapomněl. I když to tam možná mám, a pořádně si nevšiml O prodlevě jsem psal v souvislosti s volbou na displeji infotainmentu, u opakovaného mačkání tlačítka DCC profilů prodleva není, to máš pravdu, ano, ale o tom řeč nebyla. A počítat docela umím, mám z něho státnici Přivítal bych řešení toho druhého problému, pokud to tedy problém je, a není to nějaký záměr automobilky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 3. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2018 (editace) Pro mě by bylo optimální přepínat mezi Individual (kde mám všechno normal ale tvrdší řízení) a Sport (ale tam bych chtěl v základu dát DSG na D a ne na S). Přijde mi dost hloupé že je tam tolik režimů které jsou mi naprd, ale jen jeden si můžu přizpůsobit :(. Editováno: 3. Říjen 2018, autor: capo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 3. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2018 (editace) @omicron Jak jsem Ti uz nekde psal, to chovani co popisujes normalni neni a nekde je neco blbe. Kolegovo O3 FL se chova tak jak ma. Tj. kdyz ma v indiv. ECO, je tam ECO i po znovu-nastartovani, neprenastavuje se to na Drive. Zkusil bych s tim nekam zajit/zajet/napsat :-) Editováno: 3. Říjen 2018, autor: M_ike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2018 (editace) @M_ike Nedávno jsem to zadal na řešení do autorizovaného servisu, měli již odezvu z automobilky - světe div se, ale oni tvrdí, že tak jak se to mě chová, že je v pořádku, a že to jsou nějaké blíže nespecifikované bezpečnostní důvody (!). Na můj argument, proč se to tedy tak nechová i po přepnutí profilu řidiče, kdy DCC profil je komplet přiřazen, ale již nereagovali. To ale byla již moje druhá intervence s tímto problémem, již někdy loni na podzim (kdy bylo auto nové) jsem psal přímo do automobilky přes jejich zákaznický form, k tomu mě nikdo a nikdy nic neodpověděl...? Je tedy dost překvapivé, že to někomu funguje tak, jak si to představuji já, to je fakt blázinec. Zkusím ještě jiný servis, jiné lidi. @Aleš_BX Tak dnes jsem zjistil, že zobrazení přepínání DCC profilů mám na Maxíku také nakódované, ale fakt jsem to dodnes pořádně nepostřehl. Ale i tam to při rychlém přepínání občas trochu zadrhne (hned jsem zkoušel), taky se v tom dá ztratit... Editováno: 3. Říjen 2018, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 3. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2018 Já jsem si taky až teď všiml že na virtual cockpitu se to ukazuje, každý profil tam dokonce má vlastní trvalou ikonu :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 3. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2018 Jaký je rozdíl v nastavení DMS - individual u světel v režimu sport nebo normal? Nepozoruji nějaký rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 (editace) U BiXenu to je rychlost nataceni do stran dle polohy volantu. U FL a LED svetel nemam tuseni :)) Editováno: 4. Říjen 2018, autor: M_ike 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara08 Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 V 2. 10. 2018 na 20:45, omicron napsal: Tohle už jsem také někde zmiňoval - více režimů mě až tak nevadí (ECO také moc nevyužívám), ale to přepínání mě také moc nevoní, zvláště pokud je ještě takové zpoždění mezi stisknutím tlačítka profilů a zobrazením menu na displeji infotainmentu. A hlavně tam není okamžitá reakce, takže kolikrát nevím, jestli to mou DCC volbu vůbec akceptovalo Tady bych přivítal zkrácení reakční doby tohoto menu DCC profilů, a rychlejší návrat do původní nabídky infotainmentu. Ale to asi bude vlastnost použitého HW a změnit to nepůjde. Přesto bych řešení přivítal. Tady je ještě jedna divná vlastnost (je to řešitelné nějakým kódováním ?), mám v DCC předvolbě Individual nastaveno DSG plachtění, které někdy využívám. Pokud auto znovu nastartuji (a neměním přitom profil řidiče), auto si volbu DCC profilu pamatuje, nicméně zrovna plachtění ne (!) a DSG je v D. Takže musím tento DCC profil aktivovat znovu, poté teprve DSG přejde do režimu E. Všechny ostatní předvolby DCC profilu si ale jinak vždy pamatuje... Jenže jiná situace je, když přepnu po nastartování auta profil řidiče (na jiný a zpět na svůj), auto si poslední DCC profil pamatuje i s předvolbou DSG plachtění, a aktivovat ho znovu tentokrát nemusím. V tom mě chybí logika, zvláště když auto automaticky pozná, kdo si sednul za volant... Ahoj, koukal jsem, že Omicron problém jako mám teď já. Jde o to, že když si nastavím v driving mode selection např režim eko, tak převodovka začne plachtit avšak když auto chcipnu a znovu nastartuji převodovka se hodí na D ale mod tam jakoby zustane. Můžu se prosim zeptat jestli jste to ňák vyřešili? Děkuju za odpověď! Marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 Já to nevyresil, musíš buď znovuaktivovat mode E (např. opakovaným stisknutím profilu E na infotaim.) , tím se opět plachtění aktivuje, a nebo stačí ručně změnit profil řidiče na můj (např. potom co s autem jela manželka), potom se E mod znovuaktivuje vč. DSG plachtění, aniž bych musel měnit jízdní profil. Já to vidím jako bug , který nikdo v automobilce nechce řešit [emoji32]Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara08 Vloženo 24. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 Omicron tak děkuji moc za info :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaleš Vloženo 24. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2021 Zdravim mam RSu benzin automat 2017 a nema gombik RSmode je mozne to tam dorobit so vsetkym co k tomu patri? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 20. Září 2022 Sdílet Vloženo 20. Září 2022 Zdravím, koupil jsem si Octavii 3 RS, nafta, dsg, 2015. Mam volbu jízdních režimů. Jen mě zaráží, že při každém zvoleném modu (eko,normal,sport,individual) mi stále motor dělá "sportovní" zvuk. Někdy je to až otravné. Je to normální nebo se ten zvuk z repráku dá někde vypnout?? Díky moc za radu. Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 20. Září 2022 Sdílet Vloženo 20. Září 2022 (editace) Ten zvuk vychází ze soundaktoru umístěném uprostřed pod oknem ve vodním kanále. Vypnout lze několika způsoby, tím nejsnazším je diagnostikou a v jednotce A9 nastavit v adaptacích/přizpůsobení hodnotu na 0% a tím nebude vydávat nikdy žádný zvuk. Druhá možnost je mít upravený dataset/parametrizaci gateway, kde bude upraveno, v jakém režimu jak hlasitě bude soundaktor znít. Já třeba osobně jezdím stále na Individual a mohu si tam nastavit jestli bude soundaktor vypnutý nebo v jakém režimu (hlasitosti) bude zapnutý. Bez diagnostiky jej jedině natvrdo odpojit v tom vodním kanále Nebo si tam nahrát zvuk AUDI TT RS4 Zní lépe Editováno: 20. Září 2022, autor: Krosta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 20. Září 2022 Sdílet Vloženo 20. Září 2022 Před hodinou, Krosta napsal: Ten zvuk vychází ze soundaktoru umístěném uprostřed pod oknem ve vodním kanále. Vypnout lze několika způsoby, tím nejsnazším je diagnostikou a v jednotce A9 nastavit v adaptacích/přizpůsobení hodnotu na 0% a tím nebude vydávat nikdy žádný zvuk. Druhá možnost je mít upravený dataset/parametrizaci gateway, kde bude upraveno, v jakém režimu jak hlasitě bude soundaktor znít. Já třeba osobně jezdím stále na Individual a mohu si tam nastavit jestli bude soundaktor vypnutý nebo v jakém režimu (hlasitosti) bude zapnutý. Bez diagnostiky jej jedině natvrdo odpojit v tom vodním kanále Nebo si tam nahrát zvuk AUDI TT RS4 Zní lépe Ok díky za radu, takže použít diagnostiku a nastavit si to podle sebe.. :) No budu muset někdo o to poprosit, aby mi to teda nastavil, ještě jednou díky za radu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.