Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Tak Stringo nevěř a mysli si svoje :-) Kamarád Jakub mě říkal, že naskáče cca 10 týpků do auta a přes hlínu to odvezou na odstavný "parkoviště". Kde by to asi měli parkovat, když denně vyrobí tolik aut a většinu jich stále nemůžou prodávat. Nové auta jsou prostě od hlíny a od bordelu.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam zase kvalitni story made in Schade. Sef a jeho Yeti 1.2 TSI 2.5roku stara 40tis km. Jeho zena s tim jela nakoupit s detmi a vola mu u obchodaku ze chce jet domu, ale ze to nestartuje. Tak tam nejak dojel a taky ze jo. Navic citil furt benzin, koukl pod auto a louze benzinu pod motorem. Tak pouzil tu slavnou mobilitu. A protoze dva dny predem mu nesla rozsvitit svetla, musel chcipnout motor a znovu nastartovat, pak to slo, tak si myslel ze tam radila kuna a neco prekousala. No dnes mu volali, ze zadna kuna, ale spatne tesneni na vstricich, ze se meni cela sada. Pravda, udelano na prodlouzenou zaruku, ale koukal jak vyorana mys, ze jak je mozne aby se stalo, ze Ti benzin bude cakat na motor, ze preci jen v tom sedely jeho deti. Druha zavada, pri prvni mu menili tycky stabilizatoru pac mu predni kolo bouchalo jak hovado ve 30tis km. No kdyz jsem mu povidal cosi o kvalite Skodovek pred mesicem kdyz objednaval Rapida do firmy, a kdyz jsem si delal prdel, ze nejdulezitejsi vybava Skodovek je prodlouzena zaruka, cumel jak suva z nudli. Zitra si do neho zase rejpnu, at mam dobrej den. [emoji23][emoji23][emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clerfayte, kdybys koukal na cele to video, zjistil bys, ze dva obrovske tablety to ma vzadu, hlavne to ma headup displey a ten tablet o kterem ty mluvis je tak proto, protoze to ma Nightvision - nocni videni tak abys ho periferne vnimal v zornem poli. Tohle bude mit Skoda az tak za 20 let, 10 let po tom co uz to davno bude mit Hyundai i v i10.[emoji23] Stejne jak to bylo u vyhrivaneho volantu. [emoji23]
Za to Skoda bude mit dvouvalcove motory s vypinanim trech valcu. A aby to jelo bude to mit 10tis otacek jak u formule. [emoji23][emoji23][emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš Petře pravdu. Už napr. E39 po roku 2000 (5-kový 6-valec) mal výbavu, ktorá sa do Škody dostáva v posledných rokoch. Takže nie 20 rokov, ale len 18 :-) Ale pozri si cenník, čo stála Octavia v roku 2000 a čo stál 5-kový Baworson. Aj teraz tá jedna M5ka stojí toľko, ako 4 Octavie.

Je to krásne auto, ale s tými všelijakými prídavnými drahými blbosťami sa po čase preješ a bude to len presúvadlo z bodu A do bodu B.

Je pravda, že Ti ľudia skôr uhnú, keď vidia v spätnom zrkadle túto beštiu, ale dnešná doba je kolónová a tam Ti je HUD, NV, keramické brzdy a iné prkotiny platné ako mŕtvemu kolobežka.

Zažil som ten boom baworákov 90-tych rokov. Mladí chlapci za lacno nakúpili šroty z NSR a pri prvej výmene pneu a spotrebáku posúvali autá ďalej iným zúfalcom. Takže, auto je to krásne, ale je to len pre pre bohatých, alebo ...

Len napr, letné a zimné pneumatiky sú drahšie, ako celá Octavia. O výške poistky ani nehovorím. Brzdenie je úžasné a cítiš ten efekt plávajúcich kotúčov každým pritlačením na brzdový pedál. Ale ja na Octe som menil kotúče po 120k a na BMW po 50k. Dvojtonové auto no.

A na tomto aute sa už svojpomocne nedá nič urobiť. Aj stierače musíš meniť v autorizáku. A práve z týchto životných skúseností som veľmi spokojný s Oktávkou a som v živote šťastný :rolleyes:. Či ?

 

 

Editováno: , autor: Jao
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já se nepřu, je to tak. Já bych si ojetý BMW, Audi a podobná auta nekoupil ani zadarmo. Tam spíš musíš mít gengy na ten servis. Tady u toho auta bude ještě víc platit, víc než u Škodovky, koupit nové a po 5ti letech dát pryč, než se to začne srát. Někdo třeba má Octávku za 600tis a i když najezdí třeba 25tis km za rok a to hlavně i na dálnici, tak kupuje Barumky protože na 17ky už něco stojí ty pneu. ?

Ta M5ka není pro chudáky jako jsme my, ale to neznamená, že se mi nesmí líbit a že jej třeba i nemůžu obdivovat. Ještě poctivá technika bez nějakých baterek apod., hlavně 8válec, jejichž zvuk je prostě typický. 

Jeden příbuznej si pořídil BMW 7 9 let starej, splnil si sen, 6,3 W12 a v podstatě téměř zadarmo, tahle auta jako ojetá už pak moc lidi nechtějí. Je to nádhernej povoz, když dáš na ten motor skleničku z vodou a nastartuješ tak ta hladina vody se při startu téměř nehne, stejně tak při jeho chodu atd. atd. Třeba  o interieru nemá cenu psát, žádnej kostitřas, tam stále slyšíš špendlík spadnout. No zase ve městě 20l/100 a více, kombinovaná nějakých 14. Což on si může dovolit i když ho nemá na každodenní ježdění, na to má BMW 5, 4,4 V6 ? . Ale spotřeba je to nejmenší, jak ty píšeš, když říkal, že měnil 12 svíček a co všechno se rozebírá a kolik by to stálo v AS, málem jsem upadl. On je totiž hoodně šikovnej a vše si na tom autě dělá sám, jinak říkal, že ani on by si ho jinak nemohl dovolit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 sviečok je skoro ako keď prídeš do kostola :kol-48:. Dokonca tam tuším záleží aj na uhle natočenia :-)

V tej F01, alebo F02 je viac riadiacich jednotiek ako majú muslimáci detí.

Keď všetko funguje, tak paráda, keď sa to začne kaziť, amenTma.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...