Listopad 9, 20186 r Ahoj klucí, někteří jste právně znalí. Ne nutné, když řídím v práci motorové vozidlo jako referent, abych se podrobovat lékařské prohlídce?
Listopad 9, 20186 r To je dle pracovní smlouvy. K řízení referentského motorového vozidla pokud vím, není třeba speciálně dělat lékařské vyšetření, ale v rámci společnosti to může být podmínka dle interních směrnic. U nás to tak je nastavené. Mám lékařskou prohlídku 1x za 2 roky vč.očního lékaře.
Listopad 9, 20186 r U nás je to obdobně. A uráží mě s tim. Jestli to není má povinnost, tak se jim na to vyseru.
Listopad 9, 20186 r Povinnost je pouze u funkce řidič. Jinak jak psal Stringo. Dále bývá i školení řidičů i referentů z ZPPK v rámci BOZP.
Listopad 9, 20186 r BOZP jsem měl školení včera. Ono nebezpečí píchnutí pentilkou je třeba eliminovat.
Listopad 9, 20186 r před 51 minutami, Petrrr napsal: BOZP jsem měl školení včera. Ono nebezpečí píchnutí pentilkou je třeba eliminovat. To už jsme v práci řešily. Laborantka se píchla do ruky skleněnou pipetou. Propíchla si nerv a ztratila v ruce cit. Tak jim menedžmenti nařídili pracovat ve drátěných rukavicích. Což moc dobře nejde při jejich práci.
Listopad 9, 20186 r U nás bezpečák zakázal lest na velké těleso bez zajištění z jeřábu, no se zajištěním se to udělat nedá, protože se člověk provlíká s měřidlem pod výztuhama a to na laně nejde, takže se to dělá v noci, když na hale bezpečáci nejsou [emoji16]
Listopad 9, 20186 r ??? nene. Jako netvrdím, že není bezpečnost důležitá, ale nic se nemá přehánět že, to pak může být občas kontraproduktivní. Však já tady taky sedím u PC s přilbou na hlavě, v montérkách, pracovní obuv, brýle a pod montérkami neprůstřelnou vestu. Na rukou mám svářecký rukavice, co kdyby mě chtěla kousnout myš a nebo šéf zastřelit. ? A teď vážně, i my v kanclu musíme mít správně obuv, která nemá volnou patu. Tedy klasické pantofle nelze, sandále už můžou být nebo ty Croksy s tou sklopnou páskou přes paty. Správně bych měl při odchodu z pracoviště všechny spotřebiče vytáhnout ze zásuvky ( monitory, PC, atd. atd.) to bych nic půl dne jiného nedělal. Jiná je když jdeme na stavbu, tam tu bezpečnost chápu.
Listopad 9, 20186 r Proč tu elektro centrálu nehodí do kufru a nejede? ? Tesla jsou klumpy, Co jsem tuhle četl, tak tesly mají na hoodně vysoké úrovni vše co se elektriky týče ( baterie, motor, celé to dobíjení atd.), ale klasické auto komponenty a dílenské zpracování stojí za hovno, protože to prostě neumí jako klasické automobilky. Naopak, klasické automobilky zase nemají tak vychytanou tu elektriku.
Listopad 9, 20186 r Myslím si, že nejde, to je jen foto pro prdel si myslím. Myslím si, že takový proud jako co potřebuje ten klump ta centrála nedá, ale tohle bude dobře vědět Motos, náš elektrikář a hnědouhelnej ecobaron. ?
Listopad 9, 20186 r To bylo první, na co jsem se ptal, když jsem měl jet z dosahu MHD. Prý to nejde. Nevím.
Listopad 9, 20186 r Jinak příští týden je v PVA Letňany výstava elektromobilů atd. Kdyby měl někdo zájem.
Listopad 9, 20186 r Elektromobilita se musí podporovat. Čím víc, tím lépe. Tohle je můj sen...https://www.elblesk.cz/citys/
Listopad 9, 20186 r Ty krávo ???. ty s tím angličákem ujedeš 100km za 2h a pak musíš 6-7h nabíjet. Hlavně nevím na co tam máš parkovací kameru v předu i vzadu když to auto měří na délku jako co měřím já na šířku
Listopad 9, 20186 r Koukám na něj každý den. Baterky jsou vyměnitelné. To auto je prostě boží. Dá se půjčit u Revolt.https://revolt.city
Listopad 10, 20186 r V 9. 11. 2018 na 10:47, Clerfayt napsal: Vůbec se divim, že mu to jde z centrály nabít. https://www.tesla.com/de_DE/models Aufladen Universaler Mobile Connector mit rotem 11 kW-Industriestrom-Adapter (400V, 16A) und 3 kW "Schuko"-Steckdosenadapter (230V, 13A) https://www.tesla.com/en_GB/models Charging Universal Mobile Connector with 7.4 kW capable blue industrial adapter (230V, 32A) and 2.3 kW capable 3-pin domestic adapter (230V, 10A) https://www.tesla.com/de_CH/models Aufladen Universaler Mobile Connector mit rotem 11 kW-Industriestromadapter (400V, 16A) und 2,3 kW Steckdosenadapter (230V, 10A) für Schweiz https://www.tesla.com/fr_FR/models Recharger Connecteur mobile universel avec adaptateur industriel bleu de 7,4 kW (230V, 32A) et adaptateur domestique « Schuko » de 3 kW (230V, 13A)
Listopad 10, 20186 r před 23 hodinami, motosman napsal: Koukám na něj každý den. Baterky jsou vyměnitelné. To auto je prostě boží. Dá se půjčit u Revolt.https://revolt.city Bleee, to je hnus, velebnosti
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.