Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

To je dle pracovní smlouvy. K řízení referentského motorového vozidla pokud vím, není třeba speciálně dělat lékařské vyšetření, ale v rámci společnosti to může být podmínka dle interních směrnic. U nás to tak je nastavené. Mám lékařskou prohlídku 1x za 2 roky vč.očního lékaře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, Petrrr napsal:

BOZP jsem měl školení včera. Ono nebezpečí píchnutí pentilkou je třeba eliminovat. 

To už jsme v práci řešily. Laborantka se píchla do ruky skleněnou pipetou. Propíchla si nerv a ztratila v ruce cit. Tak jim menedžmenti nařídili pracovat ve drátěných rukavicích. Což moc dobře nejde při jejich práci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

??? nene. 

Jako netvrdím, že není bezpečnost důležitá, ale nic se nemá přehánět že, to pak může být občas kontraproduktivní. Však já tady taky sedím u PC s přilbou na hlavě, v montérkách, pracovní obuv, brýle a pod montérkami neprůstřelnou vestu.  Na rukou mám svářecký rukavice, co kdyby mě chtěla kousnout myš a nebo šéf zastřelit. ?

A teď vážně, i my v kanclu musíme mít správně obuv, která nemá volnou patu. Tedy klasické pantofle nelze, sandále už můžou být nebo ty Croksy s tou sklopnou páskou přes paty. Správně bych měl při odchodu z pracoviště všechny spotřebiče vytáhnout ze zásuvky ( monitory, PC, atd. atd.) to bych nic půl dne jiného nedělal. Jiná je když jdeme na stavbu, tam tu bezpečnost chápu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč tu elektro centrálu nehodí do kufru a nejede? ? Tesla jsou klumpy, Co jsem tuhle četl, tak tesly mají na hoodně vysoké úrovni vše co se elektriky týče ( baterie, motor, celé to dobíjení atd.), ale klasické auto komponenty a dílenské zpracování stojí za hovno, protože to prostě neumí jako klasické automobilky. Naopak, klasické automobilky zase nemají tak vychytanou tu elektriku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 11. 2018 na 10:47, Clerfayt napsal:

Vůbec se divim, že mu to jde z centrály nabít.

https://www.tesla.com/de_DE/models

Aufladen

Universaler Mobile Connector mit rotem 11 kW-Industriestrom-Adapter (400V, 16A) und

3 kW "Schuko"-Steckdosenadapter (230V, 13A)

 

https://www.tesla.com/en_GB/models

Charging

Universal Mobile Connector with 7.4 kW capable blue industrial adapter (230V, 32A) and

2.3 kW capable 3-pin domestic adapter (230V, 10A)

 

https://www.tesla.com/de_CH/models

Aufladen

Universaler Mobile Connector mit rotem 11 kW-Industriestromadapter (400V, 16A) und

2,3 kW Steckdosenadapter (230V, 10A) für Schweiz

 

https://www.tesla.com/fr_FR/models

Recharger

Connecteur mobile universel avec adaptateur industriel bleu de 7,4 kW (230V, 32A) et

adaptateur domestique « Schuko » de 3 kW (230V, 13A)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...