Sabiza Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Uff. No, oni jednu dobu právě jednali o tom, že by na Praze 11 udělali taky modré zóny. Jsem rád, že jim to neprošlo, protože nebyla zrovna ona strana zvolena. Ač je na Chodově obrovský Park and Ride, tak polovina míst je vždy nevyužitá a parkoviště zavírají. Nevím proč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Ono se to bude stejně muset nějak řešit, vytvořením zón v jedné časti způsobí vzápětí problémy v sousední bez zón. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Jasně, s tím souhlasím. Osobně jsem to viděl na Praze 8, když jsem tam ještě bydlel. Na Kobylisích prázdno, v Bohnicích plno. No... možná je čas zažádat v práci o parkovací místo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 U nás to bylo poznat první 4 měsíce. Dnes je situace stejná, jako před zavedením zón. Jen jsou lidi o pár stovek chudší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Já si od toho neslibuji hromadu volných míst, ale trochu by se to alespoň podle toho jak to zde funguje mělo pročistit. Opravdu tu parkuje dost lidí, kteří přesednou na MHD, tzn. že tu nejspíš nebydlí, či k někomu nejedou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Pravda je, že se to trochu pročistí. Na druhou stranu začnou problémy s návštěvou, s opravářema atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 To jsem taky zvědav jak to bude. Přinejhorším pro návštěvu můžu uvolnit garáž a sám nechat auto na ulici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Tyhle zóny jsou na prd. Je to vytloukání klínu klínem. Lidí přibývá, vozů také, musí se začít stavět parkovací domy, to jediné má kloudný smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Zóny v první řadě to omezí ty, kteří sem přijedou a nechají zde své auto. A protože konkrétně na Praze 6 byly zóny zřízeny nejprve v oblasti Dejvic přesunuli se k dalším stanicím metra (Petřiny, N. Veleslavín). Po zavedení zón i tam se stalo záchytným místem zdejší okolí - bus je třeba od nás do 10 minut u nejbližší stanice metra. Parkovací domy musí někdo zaplatit a cena, kterou si městská část představuje za parkování v něm je poněkud vyšší než by si občané představovali. Navíc je tu dost velký problém kde jej postavit, totiž aby byl blízko a přitom se proti němu obyvatelé nebouřili že jej mají u domu. Navíc je tu víceméně schválená výstavba tramvajové tratě přes naše sídliště u které dojde ke zrušení několika desítek parkovacích míst... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Jj. Ale je fakt, že od zavedení zón se mi lépe parkuje služebák. Cena za parkování jde samozřejmě na vrub zákazníků.[emoji6][emoji23][emoji23] Tím myslím parkování po celé Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Vite jak je to v DE? Byl jsem ted ve Frankfurtu. U vetsiny zastavek vlakovych pred Frankfurtem jsou vetsi zachytna parkoviste a zastresena mista pro parkovani cyklo. Presednes na vlak ( zadna herka v podobe CD) a prijedes do centra Frankfurtu kde sejdes schody a metrem muzes jet kam chces. Takhle jsme to delali. Ubytovani 3/4 hodiny vlakem pred Frankfurtem a v pohode. To je take jedna z cest. Praha musi holt zafinancovat ty parkovaci domy ze sveho. Prosperita Prahy je i v tom, ze tam rada lidi dojizdi a maka a odvadi dane. Kdyby ne, Prazaci pochcipaji hlady. Proto by Praha nemela jen rejzovat a utracet miliony kolikrat za nesmysly a zdimat z lidi dalsi prachy ( modre zony apod. picoviny) ale vytvorit takove prostredi, kde budou vice mene spokojeni vsichni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 (editace) Jenže Praha brečí, že na to nemá peníze a že to musí zaplatit středočeský a ústecký kraj, protože to budou používat lidé z těchto krajů. Takový zajímavý způsob, když se zároveň podívám třeba na Vídeň, kde je hromada P+R, s tím problémy neměla. A kapacita těch parkovišť je mnohonásobně větší. Editováno: 24. Březen 2019, autor: Sabiza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 před 1 hodinou, Petrrr napsal: Prosperita Prahy je i v tom, ze tam rada lidi dojizdi a maka a odvadi dane. Kdyby ne, Prazaci pochcipaji hlady. To je dobrej kec, makají tady hlavně pro ty prachy a nemají potřebu zde bydlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Jo a zapomněli jste, že Praha patřila do východního bloku a západ je ve spoustě věcí daleko před námi. Dnes už asi těžko najdete prostory na parkoviště u každého nádraží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Je to problém, ale ne neřešitelný. Každopádně jde o peníze. Já když budu chtít přijet do Prahy a podívat se po památkách, nemám kde zaparkovat, musím na Zličíně zastavit u centra a odtud jet MHD. Když to udělám jednou za rok, tak OK, nemám s tím problém, ale pokud někdo dělá v Praze a denně řeší kde zaparkovat a nemá možnost před Prahou zastavit a dojet do práce MHD (osobně si to neumím moc dobře představit, když jenom přejet Plzeň MHD z jedné strany na druhou trvá skoro hodinu a to je Praha násobně větší), asi to je problém, který ale nevyřeší zóny. Je to tedy jen můj neodborný názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Stane at se Ti to libi nebo ne, je to tak. Zacarovany kruh. I kdyby ty lidi bydlet v Praze chteli, rekni mi kde. Tolik bytu atd. tam zdaleka neni a potrebne se nestavi. Vim, ze naplava jsou darmozrouti, ale je treba se na to podivat i z opacne strany. Kdyby se tam stavelo vice bydleni, stavebni povoleni probihala normalne ( ted projektuji jednu velkou stavbu na Letne a clovek by se z tech prazskych uredniku posral - vsechno extra nesmyslne predpisy a vymysly adt.) Cena bydleni by se tak stalo normalnejsi a ne nejdrazsi nebo srovnatelne drahe s jjnymi mesty v Evrope. Co bys delal ty jako mlady v dnesni dobe co chce bydlet v Praze a byt nikde nezdedil, byt nemel od mesta za par korun apod.. platil za 2+1 20tis mesicne najem nebo 25tis hypoteku za 3.5mil byt? Nebo za ty samy prachy postavil barak a za praci dojizdel. Vzdyt ani s temi prazskymi platy co se traduji to nelze ufinancovat. Praha si za to muze sama. A nebyt komunistu a jejich panelaku, tak tam dnes rada z vas Prazaku by ani nemela kde bydlet. Ostatne stejne tak jinde ve zbytku republiky. Bohuzel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Stringo v Praze si metrem z jednoho konce na druhym za pul hodiny. To je ten rozdil oproti Plzni. Ale mne je to jedno. My tu brzo budeme mit BMW a Prazaci jeste budou zavidet budou radi kdyz za praci (uklizecky) budou moct sem dojizdet. [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Když jsem před cca. čtyřmi lety začal hledat bydlení, které bych vzal do osobního vlastnictví, byl v hledáčku byt někde na Praze 8, nejlépe Bohnice, Čimice, vrchní část Troji, Dolní Chabry nebo případně Ďáblice. Chtěl jsem alespoň 3+kk nebo 3+1, protože si nemyslím, že něco menšího je pro rodinu, ač s jedním dítětem, solidní. Na výběr byly buď ruiny za 3 miliony nebo podivně řešené byty za 4 a více milionů. A než abych dal za 75m2 přes 4 miliony, to jsem si raději postavil kousek za Prahou (15 minut autem od bývalého místa bydliště) 160m2 na relativně velkém pozemku za 3 a půl milionu. Mám klid, neřeším, že někde vedle, v bytě podemnou, nademnou, jsou idioti a že se věčně hádaj. Vím, že když si večer v létě otevřu flašku vína, sednu si na terasu, můžu si užívat božského klidu a slyším lišky, jak dávají dobrou noc. Jasně, občanská vybavenost je k hovnu. MHD jezdí jednou za rok a to jen v únoru, obchod v obci nemáme, ale máme cestou domů ve Zdibech novej Lidl, doktora mám soukromého od práce a co se týče toho, že jednou za onoho potřebuju do užšího centra, tak nemám problém zaplatit v zelené či oranžové zóna. Dost často jezdíme do Kuchyně od Ambi u Pražskýho hradu a těch 120 korun za parkování mi fakt žíly netrhá. Je to o prioritách a o tom, co hledáš. Já chtěl prostor, kde budu mít obrovskou kuchyň, obývák, dvě koupelny, spižírnu, vlastní šatnu a další blbiny. To v bytě v životě nedostanu. Ne za 3 a půl milionu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Pokud jede někdo do Prahy jednorázově, může jet blíže centru a za parkování si zaplatit (i v zónách to jde). Já neříkám o nikom že je to darmožrout, já to přeji každému ať si vydělá, ale musí počítat s tím, že holt ve vesnici za Prahou nebude mít takový komfort a že bude mít třeba právě problém s dojížděním. Já bych ani nepreferoval velké záchytné plochy - proč taky, nemusí nám tady smrdět další auta, když už tady máme svých dost, ale doladil bych pořádně veřejnou dopravu - tam kde to jde vlaky linek S, příměstské autobusové linky... A s tím bydlením souhlasím - nicméně i kdyby se nakrásně stavělo více bytů, pro běžného občana budou stejně těžce dostupné, doba, kdy zde v paneláku bylo možno koupit 3+1 pod 3 milióny je dávno pryč. Běžně se požaduje 4 miliony a více a to kolikrát i před rekonstrukcí..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Když pořád čtu postavit za Prahou, tak doporučuji se podívat na situaci na Praze-Východ, co je u dálnic, je předražený, co je dál, je obslužně na pytel... jo A pak tam je ještě MB, takže konec noc plus ultra... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 @ka_r_los: Ono je to drahé, protože třeba na východ od dálnice jsou obce, kde je stavební uzávěra nebo nejsou pozemky, které by byly vhodné na výstavbu, viz. Zdiby, Klecany, Vodochody, Máslovice, Řež nebo třeba Větrušice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Ono je to drahé všude okolo Prahy, navíc spousta pražáků prodala byt (byty) v Praze a odstěhovala se za Prahu. Ovšem tam nakonec zjistí, že nemají školku, školu, lékaře, větší obchod, doprava nejezdí každých 10 minut.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 V 18. 3. 2019 na 19:57, Stringo napsal: Klasické spalovací a vznětové motory nikdo mávnutím proutku nezruší. Jen vystavení elektrifikované sítě, která pokryje poptávku pro dobíjení aut bude trvat min. 10 let pokud dnes začnou a jak je vidět, nic moc se v tomto směru nedělá... V 18. 3. 2019 na 20:51, stanmar napsal: Ovšem jsou i možné jiné způsoby jak znechutit vlastnictví těchto motorů, napálí daň na auto či na palivo.... No a už se to asi začíná pomalu vyplňovat.. Emise zdraží auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Ano, chtěl bych vidět stát, jak oželí sp. daň z paliv. Dopadne to tak, že budeme platit jak mourovatí. Jezdit sračkama s dojezdem 300km. Baterka vydrží jak u mobilu, za 2 roky bude nafouklá a na výměnu. Zdroje drahých kovů zdrancované. A cena elektriky jako takové trojnásobná. Ekonomika začne propadat. A to všechno proč proBoha? 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Ono se pak nakrásně může stát auto věcí jen pro majetné, kteří si provoz budou moci dovolit a plebs bude jezdit sockou... A takové to, já si nechám svoje staré co nejdéle může rychle skončit na technické kontrole. No doufám, že vidím budoucnost automobilismu pro masy zbytečně černě a nic z toho se nevyplní. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.