Přejít na obsah

Sup II - EDC17 lze vyčíst skutečný stav km?


DiKey

Doporučené příspěvky

Zjišťoval jsem, bohužel nic jsem nenašel. Tak jestli někdo poradí.

Škodovka evidetně podporuje všelijaké formy zlodějny autobazarů a obecně krádeží.

Do dnešní doby krom jiného nedokáže dát ani do aut pořádný Alarm s Pagerem.

 

Nicméně pokud se vrátím k tématu, našel jsem následující možnosti ani jedna nevedla k ničemu, objevil jsem ještě něco zajímavého ale není to úplně přesně ono.

EDC17 - cokoliv co by naznačovalo evidenci km nemá

DPF filtr - kilometry nebo motohodiny nemá počítá jen dílčí km vztahující se k regeneraci

Řízení - motohodiny ani kilometry nemá

jednotka Airbag - motohodiny ani kilometry nemá

Navigace - kilometry nevede.

Nechápu auto nacpané elektronikou a jediné  co vede km je Instruments Cluster a každý šulín z Áček to přemaže.

Přece stav km je pro motor důležitý, to samé přece pro DPF, airbag a řízení.

Kdyby stylem co to koncern vede s auty, to dělali i s telefonama tak máme ještě staré Nokie :-(

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, ověřit vin ve Škodě, pokud je to auto z ČR, tak ověřit STK a udělat si klasickou diagnostiku, vyčítání km opravdu nedává smysl. Sám když jsem sháněl Superba jsem prověřil asi 8 aut jen dle.vin ve škodovce a pokud bylo něco špatně tam, ani jsem se na auto nejel podívat.

Sedana jsem koupil na poprvé a za 3 měsíce když jsem sháněl kombi, tak jsem vždy našel zádrhel - a když někdo dovezl auto z Německa, stočil a ani se neobtěžoval si prověřit kolik km je poslední záznam ve skodovce, tak nemělo smysl se s tím dále zabývat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co jako zjistím u Škody, Cebie, na STK? Koupím nové auto, najedu 60, stočím na 30 a jedu do servisu. Najedu dalších 60, stočím na 60 a jedu do servisu. Všude vše OK, až na to, že auto už najelo 120 namísto 60. Toto udělám pár krát a pak auto prodám. Záznamy sedí, auto vyjeté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

michal2009: na ABS jsem koukal taky nic.

Není nad dobrou radu vyměnit všechno :-D

 

swenak: proto jsme to psal, spíš jsem myslel na všeobecnou lenost a blbost lidí že to neudělají pořádně proto se tady na to ptám, já třeba vím že to auto mělo v neznámý čas natočeno o 100000km víc proto jsem doufal že kdyby to bylo v EDC17 tak vzhledem ke komplikacím s přepisem by se ty idioti s pokojili jen s Clustrem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@swenak normální praxe taxikářů

 

Nevím, co chceš pořád slyšet. Pokud chceš dovézt auto ze zahraničí o kterém není moc záznamů, udělám filtry, oleje a rozvody. Stejně tak v případě, že je spousta záznamů, ale jsem paranoidní. 

 

Pro tebe snad jedině auto nové (začni šetřit) nebo jeté auto od toho, co ho kupoval nové (kamarád, rodina atd.). Stejně nic jinýho nemyslíš. 

 

A když už tu píšeš, že ses do ABS dival, tak asi špatně! Ověřuji auta i podle ABS, to totiž nestočíš, resp. jsem ještě neviděl stočené auto, které by bylo upravené i v ABS. A DSG se taky hůř upravuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

michal2009: filtry, oleje rozvody jsou jasný

proč jsem se asi ptal, ABS jako kde?

 

Taky jsem viděl vyjetý taxík z německa se 120000 km z Dečíná :-D

Jinak každá jednotka zaznamená v určité fázy stav km a jedna to ještě zaznamená někam dál a kdo to vím tak má u mě velké bezvýznamné plus :-P

 

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proto nemá smysl to řešit dle km, kdo chce, podvede. A nedej bože platit Cebii a spol. Tuhle mě pobavil známej. Prodává své auto, vymazlené a funkční, protože má moc najeto (250k) a stěžuje si, že lidi koukají na km a neocení stav. A zároveň chce jiné auto a štve ho, že mají jím vybraná moc najeto:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čidla jsou Michale nesmysl,to samé motohodiny.Několikrát jsme to řešili,snažili se podle moto hodin spočítat KM a nikdy to nesedlo a ani se nepřiblížilo.

Taxíci někdy stojí,moto nastartovaný,motohodiny běží atd atd.Někdy je koupit taxi s 200.000km ,kterému nevychladl motor než auto,co má 100.000 po okolí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

michal2009: o motohodinách mluvím jako o poslední možnosti a když se podíváš do googlu tak každý o tom mele tak jsem to jen převzal...

 

Pokud je to nezdokumentovaný kanál a je to tam čtyřikrát tak mě to prosím ukaž:

 

001,0,Current Wheel Speed
001,1,Speed Sensor,Front Left (G47),Range: 0.0...255.0 km/h
001,2,Speed Sensor,Front Right (G45),Range: 0.0...255.0 km/h
001,3,Speed Sensor,Rear Left (G46),Range: 0.0...255.0 km/h
001,4,Speed Sensor,Rear Right (G44),Range: 0.0...255.0 km/h
B001,0,Brake System Bleeding
B001,1,System Status, ,
B001,2, , ,
B001,3, , ,
B001,4, , ,
002,0,Switches and Warning Lights I
002,4,Parking Brake,,Range: Not Oper./Operated
003,0,Switches and Warning Lights II
003,1,Brake Light,Switch (F),Range: Not Oper./Operated
003,2,Brake System,Warning L. (K118),Range: ON/OFF
003,3,ABS,Warning L. (K47),Range: ON/OFF
003,4,ASR/ESP,Warning L. (K155),Range: ON/OFF
004,0,Steering Angle / Lateral Acceleration / Rotation Rate
004,1,Steering Angle,Sensor (G85),Range: -720.0...+720.0 °\nTolerance (when straight): ±4.5 °
004,2,Lateral Acc.,Sensor (G200),Specification: ± 1.5 m/s˛
004,3,Rotation Rate,(G202) Yaw Rate,Specification: ± 2.5 °/s
005,0,Brake Pressure && Steering Angle Sensor Status
005,1,Brake Pressure,Sensor (G201),Specification: ± 7.0 bar
005,2,Steering Angle,Sensor (G85) Status,Range: Initialised/N. Initialised/Implausible
006,0,Longitudinal Acceleration & Vacuum System
006,1,Long. Accel.,Sensor (G251),Specification: ± 1.5 m/s˛
007,0,ASR/ESP Button
007,1,ASR/ESP Button,(E256),Range: Operated/Not Oper.
010,0,Additional Functions
010,1,Trailer,recognized
010,2,Brake Wiping,(Front),Range: ON/OFF
010,3,Driver's Door,Status,Range: Open/Closed
010,4,Revers Gear,Status,Range: Reverse: No/Reverse: Yes
011,0,Speed Encoder Errors (Front Left)
011,1,Encoder Error,(G47) Minimum
011,2,Encoder Error,(G47) Maximum
011,3,Encoder Error,(G47) Average
012,0,Speed Encoder Errors (Front Right)
012,1,Encoder Error,(G45) Minimum
012,2,Encoder Error,(G45) Maximum
012,3,Encoder Error,(G45) Average
013,0,Speed Encoder Errors (Rear Left)
013,1,Encoder Error,(G46) Minimum
013,2,Encoder Error,(G46) Maximum
013,3,Encoder Error,(G46) Average
014,0,Speed Encoder Errors (Rear Right)
014,1,Encoder Error,(G44) Minimum
014,2,Encoder Error,(G44) Maximum
014,3,Encoder Error,(G44) Average
B025,0,Hydraulic Unit Intake Valve Adjustment
B025,1,Adjustment,Status,Format: AAA BB [XXX / YYY] >ZZZ< Status\n\nAAA = Valve Type / BB = Valve Location (FL/FR/RL/RR)\nXXX = Minimum Pressure specified / YYY = Maximum Pressure specified / ZZZ = Current Pressure
B026,0,Hydraulic Unit Disconnecting Valve Adjustment
B026,1,Adjustment,Status,Format: AAA BB [XXX / YYY] >ZZZ< Status\n\nAAA = Valve Type / BB = Valve Location (FL/FR/RL/RR)\nXXX = Minimum Pressure specified / YYY = Maximum Pressure specified / ZZZ = Current Pressure
B042,0,Tire Pressure Monitoring System (TPMS) Reset
B042,1,Tire Pressure,Monitoring System
B042,2, , ,
B042,3,Reset Status
B042,4, , ,
B042,11,Resetting the Tire Pressure Monitoring System (TPMS) through this
B042,12,Basic Setting will erase all learned Values and active Warnings.
B042,13,It can also be used in cases where TPMS has been retroffitted but
B042,14,the required TPMS Button is not installed yet.
B060,0,Adjustment of Steering Angle Sensor (G85)
B060,1,Adjustment
B060,2,Adjustment,Status
B060,3,Steering Angle,Sensor (G85),Range: -720.0...+720.0 °\nTolerance (when straight): ±4.5 °
B063,0,Adjustment of Lateral Acceleration Sensor (G200)
B063,1,Adjustment
B063,2,Adjustment,Status
B063,3,Lateral Acc.,Sensor (G200),Specification: ± 1.5 m/s˛
B066,0,Adjustment of Brake Pressure Sensor (G201)
B066,1,Adjustment
B066,2,Adjustment,Status
B066,3,Brake Pressure,Sensor (G201),Specification: ± 7.0 bar
B069,0,Adjustment of Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
B069,1,Adjustment
B069,2,Adjustment,Status
B069,3,Long. Accel.,Sensor (G251),Specification: +/- 1.5 m/s˛
B093,0,Activate ESP System/Function Test
B093,1,System/Function,Test
B093,2,System/Function,Test Status
B093,3, , ,
B093,4, , ,
B093,11,The Function Test should be performed after all major work on the Brake System
B093,12,in some cases the Brake Electronics Control Module (J104) may automatically
B093,13,require this Function Test and set the correlating Fault Code 01486.
B093,14,Once the Function Test has been started it MUST be successfully finished.
125,0,CAN-Databus Powertrain (Communication)
125,1,Engine,,Specification: Engine 1\nRange: Engine 1/Engine 0
125,2,Steering Angle,Sensor (G85),Specification: Steer. ang. 1\nRange: Steer. ang. 1/Steer. ang. 0
125,4,Transmission,,Range: Transm. 1/Transm. 0
126,0,CAN-Databus Powertrain (Communication)
126,1,Instrument Cluster,(J285),Specification: Instruments 1\nRange: Instruments 1/Instruments 0
126,2,CAN-Gateway,(J533),Specification: Gateway 1\nRange: Gateway 1/Gateway 0
126,3,Immobilizer,,Specification: Immobilizer 1\nRange: Immobilizer 1/Immobilizer 0
126,4,Steering Aid,(J500),Specification: Steering 1\nRange: Steering 1/Steering 0
211,0,Hydraulic Pump (V64)
211,1,Hydraulic Pump,(V64) Runtime
225,0,CAN-Databus Powertrain (Timeout)
225,1,Engine
225,2,Steering Angle,Sensor (G85)
225,4,Transmission
226,0,CAN-Databus Powertrain (Timeout)
226,1,Instrument Cluster,(J285)
226,2,CAN-Gateway,(J533)
226,3,Immobilizer
226,4,Steering Aid,(J500)
230,0,Tire Pressure Monitoring System (TPMS) IV
231,0,Tire Pressure Monitoring System (TPMS) V
232,0,Tire Pressure Monitoring System (TPMS) VI
233,0,Tire Pressure Monitoring System (TPMS) VII
234,0,Tire Pressure Monitoring System (TPMS) VIII

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, kdo má cit, pozná co má auto za sebou, souhlas. Jen jsem odpovídal @DiKey, který chce pořád nějaké údaje od jednotek a tam jsou k dispozici. Samozřejmě se ty hodnoty trochu liší, ale rozdíl se dá taky poznat. Motohodiny jsem nikdy nepřepočítával. Motorová jednotka, budíky, DSG, ABS jsou všechno údaje v km, ne motohodiny.

 

@DiKey Sedni do auta a proklikej si to, kanál ti tu fakt v neděli hledat nebudu.

Btw. Nemá smysl se zabývat tím, proč u EDC17 nejdou vyčíst kilometry z aplikací. U EDC 15, což jsou dnes už vyježděná auta stočíš motorovku hned jako druhou po budících. Pokud to nestáčíš ovšem nejakou čínou za 10 $, která ti upraví jen budíky. 

 

Ale jak se tu psalo, rozhodující je stav auta. Pokud bylo s naftovým motorem skákáno po 3km denně, bude motor po 5 letech v bezvadné kondici i když bude nájezd atraktivně malý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...