Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den. Na své Octavii 1 85kw předělaná na LPG mám problém se studenými starty. Auto po nastartování nechce chytit, rozbliká se diagnostika motoru ( oranzove barvy ) a pulsuje do te doby než motor naskocí na všechny válce. Zpravidla je to cca 3-4 minuty za neustálého túrování ( jinak spadnou otáčky a motor chcípne ) Zápachem je cítit benzín a chvíli jde z výfuku bílí kouř. Na autě jsem vymenil svíčky, kabely i cívku. Dostal jsem tip že by to mohla být váha vzduchu. Plynař nastavoval bohatost směsi a na poprvé jsem odjel ze servisu s tím jako by auto ztratilo 30% výkonu po druhém přenastavení se vše vratilo do původního stavu s tím že následne zacaly zlobit studene starty. Jo a jeste postřeh nejvíc zlobí když je venku vlhko. Dokázal by mi někdo poradit ? Dekuji za rady !

A startuje to skutečně na benzin?

před 17 hodinami, guinea napsal:

Dobrý den. Na své Octavii 1 85kw předělaná na LPG mám problém se studenými starty. Auto po nastartování nechce chytit, rozbliká se diagnostika motoru ( oranzove barvy ) a pulsuje do te doby než motor naskocí na všechny válce. Zpravidla je to cca 3-4 minuty za neustálého túrování ( jinak spadnou otáčky a motor chcípne ) Zápachem je cítit benzín a chvíli jde z výfuku bílí kouř. Na autě jsem vymenil svíčky, kabely i cívku. Dostal jsem tip že by to mohla být váha vzduchu. Plynař nastavoval bohatost směsi a na poprvé jsem odjel ze servisu s tím jako by auto ztratilo 30% výkonu po druhém přenastavení se vše vratilo do původního stavu s tím že následne zacaly zlobit studene starty. Jo a jeste postřeh nejvíc zlobí když je venku vlhko. Dokázal by mi někdo poradit ? Dekuji za rady !

Je dobré napsat jaký je tam přesně motor, jaké zařízení....

v nadpisu vlákna je 2.0 MPi ;), zařízení by měl upřesnit

  • Autor

podle zvukového a barevného označení ledky prepínám manuálně na benzín ...kontroluji tak aby to nezustalo prepnutý na plynu ( i když teoreticky by auto za studena melo automaticky startovat na plyn a potom se az prepnout po zahrati )

 

 

2.0 mpi 85kw kod motoru AZJ zařízení Vialli 

 

  • Autor
V 16. 10. 2018 na 0:20, flekl napsal:

A startuje to skutečně na benzin?

 

dobra uvaha, pokud by to teoreticky startovalo na plyn ( i když je to prepnutý na lpg ) tak by byla zahada vyrfesena ten popis by tomu i nasvedcoval ne ?

V 17. 10. 2018 na 6:30, guinea napsal:

podle zvukového a barevného označení ledky prepínám manuálně na benzín ...kontroluji tak aby to nezustalo prepnutý na plynu ( i když teoreticky by auto za studena melo automaticky startovat na plyn a potom se az prepnout po zahrati )

 

 

2.0 mpi 85kw kod motoru AZJ zařízení Vialli 

 

A jaké Vialle v autě máš...klasické sekvenční nebo vstřikování kapalné fáze, je v tom velký rozdíl....

  • Autor

klasicke sekvencni

Startovat by to mělo vždy na benzín, pak záleží na tom co jednotka plynu snímá pro přepnutí, buď otáčky,nebo sondu, nebo teplotu vody ...nebo podle teploty plynu...ale vždy by to mělo nastarovat na benzín...  

  • Autor

takze pokud to dobre chapu startovat na plyn to ani není technicky moznee, odpustil bych od tehle domenky a spís me zajímá ta váha vzduchu jestli to muze mit vliv na popsanou zavadu, kabely civka svicky nove vymeneny

 

na rovinu, resit zavadu na foru je spíš poukazani na zoufalost servisu, byl jsem s tím ve třech a všude jsou mechanici VYMĚNOVACI co zacnou vymenovat dily a nedokazi jasne urcit zavadu

 

jsem z Prahy ale pokud by měl nekdo tip na schopny servis i mimo Prahu rad bych si tam nechal auto prohlednout, problem je že Vialli delaji jen nekde ve Zdibech ale tam se neda objednat protože delaji jen nákladní vozy

 

V 22. 10. 2018 na 13:18, guinea napsal:

takze pokud to dobre chapu startovat na plyn to ani není technicky moznee, odpustil bych od tehle domenky a spís me zajímá ta váha vzduchu jestli to muze mit vliv na popsanou zavadu, kabely civka svicky nove vymeneny

 

na rovinu, resit zavadu na foru je spíš poukazani na zoufalost servisu, byl jsem s tím ve třech a všude jsou mechanici VYMĚNOVACI co zacnou vymenovat dily a nedokazi jasne urcit zavadu

 

jsem z Prahy ale pokud by měl nekdo tip na schopny servis i mimo Prahu rad bych si tam nechal auto prohlednout, problem je že Vialli delaji jen nekde ve Zdibech ale tam se neda objednat protože delaji jen nákladní vozy

 

Vialle dělá Autogas Coubal v Praze...

 

  • Autor

oprava tak je to Prins, ted sem koukal do papíru :(

  • Autor

Chtěl jsem Vám napsat p. Karle ale ukazalo mi to karel.lpg nemůže přijímat zprávy. Chci se zeptat bylo by mozne se s vami domluvit na prohlídce vozu ? 

tak Karlovi zavolej, posílal jsem ti jeho webovky, tam kontakt najdeš

  • 2 měsíce později...

Nazdar. Viriesil to uz niekto ten problem zo zimným startom ?? .. mam taky isty problem a mam octaviu 1,6i 75kw AVU a taky isty problem mam aj s passatom b6 2,0 Tsi 147kw .... auto po nastartovani pri teplotach nizsich ako je 5 stupnou nezapne sitic a dusi sa pri volnobeznych otackach (ccca 750ot/min) a ide ako keby na 3 valce... ak mu pridam tak ide normalne ale akonahle pustim plynovy pedal tak otacky klesnu opet na volnobezne a zase sa dusi .... po asi 2 minnutach pridavania plynu ho opetovne nastartujem(ak nezdochne sam) a otaccky pekne drzia na 1100 ako by mali pri prvom zimnom starte... na octavii som pomenil uz vsetky senzory co sa tyka chladiaceho okruhu a uz neviem co este by trebalo vymenit :/

před 12 hodinami, luiki1 napsal:

Nazdar. Viriesil to uz niekto ten problem zo zimným startom ?? .. mam taky isty problem a mam octaviu 1,6i 75kw AVU a taky isty problem mam aj s passatom b6 2,0 Tsi 147kw .... auto po nastartovani pri teplotach nizsich ako je 5 stupnou nezapne sitic a dusi sa pri volnobeznych otackach (ccca 750ot/min) a ide ako keby na 3 valce... ak mu pridam tak ide normalne ale akonahle pustim plynovy pedal tak otacky klesnu opet na volnobezne a zase sa dusi .... po asi 2 minnutach pridavania plynu ho opetovne nastartujem(ak nezdochne sam) a otaccky pekne drzia na 1100 ako by mali pri prvom zimnom starte... na octavii som pomenil uz vsetky senzory co sa tyka chladiaceho okruhu a uz neviem co este by trebalo vymenit :/

A maš auto na plyn?. První zásada je, napsat jaký systém tam máš, každý se chová jinak, nejsme jasnovidci...

Jasne aj octavia aj passat je na plyn... Octavia ma system Lovato a passat ma BRC presnejsie neviem ale oba startuju na benzin :) 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.