Přejít na obsah

1,5 tsi s dsg


Patrik1971

Doporučené příspěvky

Primarne ratam s vyssou spotrebou,ale to ticho a ta kultura chodu toho agregatu to u mna totalne vynahradzaju.

Vobec nie,ani za studena,ani po zahriati,ziadne poskakovanie,pocukavanie,fakt nic.Pochybujem,ze by to dsg cko tak dokonale maskovalo.Proste u mna to zatial funguje na jednicku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v cca 1000 najetých km, se teprve začne regulovat tlak olejového čerpadla (přes napájení ventilu N428), který je pro záběh motoru pro těch 1000km nastavený naplno, co to jde, tedy cca něco přes 3bar. Tak snad to nebude mít vliv na to případný cukání, když po záběhu bude v systému v nižších otáčkách nižší tlak oleje.

 

Lidi co s tím cukáním maj problém zatím nikde nezmiňují, že by to začali pozorovat teprve po záběhu, tak je to jen úvaha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kedze som vcera vecer prekrocil akoze taku tu prvu,"navodom na pouzitie odporucanu/ zabehovu fazu 1000km,dnes rano som mu pocas 50 km jazdy uz aj nalozil,nech nezlenivie a teda musim sa priznat,ze to auto vzhladom k tomu objemu,z ktoreho ma vela ludi paranoju,ide fakt az prekvapivo dobre.Krasne ide do otacok,s prijemnou,zvukovou kulisou,ktora je namile vzdialena byvalemu,dizlovemu,4 kolkovemu Superbu,predbiehaci manever zvlada s uplnym prehladom a ako sa povie,lavou zadnou.Odporucam sa zviezt kazdemu pochlebovacovi,co s usmevom a pocudovanim zhodnoti,ze superb L&K v IBA 1,5 tsi?Fakt sa treba ist zviest.

Prirovnal by som to presne k zazitku,ked som dostal firemne auto s 3valcom tsi 81kw.Ziadne ocakavanie,skepsa z objemu a ono to fakt v tej Rapide neskutocne dobre funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ach jaj.. dobre sa to cita.. dnes som si troska uzil 300km aspon s motorovym predchodcom 1.4 110kw v O3.. Ak aj ta 1.5 v S3 pojde s takou lahkostou, kultivovanostou a prijemnym zvukovym doprovodom ako pises.. tak veru bude pre mna to cakanie do konca februara nekonecne :D btw pocitujes nejake prejavy pri odpojeni 2 valcov? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto někdo napsal do diskuze pod článkem:

 

Ale teď vážně. Otázka - vypínají se stále ty stejné dva válce? Nebo se prostřídají? Protože pokud se budou systematicky vypínat dva stejné, tak pracovní je pouze jeden ze 4 cyklů Tím logicky dva ze 4 pracovních cyklů vypadnou. Tím musí v motoru vznikat rázy o určité frekvenci, zvyšuje se namáhání ojnice atp. ... Prvních 100 tis. km to snad vydrží, ale co pak???

 

To mě taky zajímá, ale těžko někdo odpoví. Ale ten kdo to popisuje se přesně děje v mém 1,5Tsi Kodiaq, při dvou válcích je motor hlučnější a duní,drní......celkem nepříjemně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono i když jedu po městě a rychlost 50-60 na trojku a mám tam 2000ot/min a nebo jedu na čtyřku a je tam 1600ot/min tak drnění a dunění jde slyšet.

Snažím se nepustit motor do nižších otáček a do dvouválců.

U 1,4Tsi ACT kdysik byl vydán soft řj a tohle se mělo omezit, někde jsem to tady na foru četl.

Životnosti motoru tato technologie dle mě určitě nepřidá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebál bych se toho. V koncernu se motor 1.4tsi ACT používá od roku 2012/2013, někteří jedinci na tom najeli už přes 250tkm. Kdyby tam byly nějaké fatální chyby, tak se to už provalí. Naopak tento motor platí za veskrze spolehlivý. 

1.5tsi ACT je prakticky jenom evolucí tohoto motoru, tak jestli tam nějak extrémně na něčem nešetřili, tak se domnívám, že bude také bezproblémový...

Jiná věc u 1.5tsi je, nakolik je vyladěný soft s ohledem na emise, jelikož si spousta lidí stěžuje na jeho cukání po studeném startu. Ale věřím, že to je otázka vychytání softu...

 

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...