Patrik1971 Vloženo 28. leden 2019 Autor Vloženo 28. leden 2019 Ma za sebou 970km,prva nadrz so spotrebou 7,1,takze uz bude dostavat za usi naplno.Zatial velka spokojnost,aj pri plnom obsadeni 4ia dospelaci a na 140kw 4kolkoku som velmi rychlo zabudol,aj ked samo v dnesnom pocasi by sa hodila,to netvrdim. Citovat
Michal B. Vloženo 28. leden 2019 Vloženo 28. leden 2019 Spotřeba si bude sedat neboj. Já s Kodiaqem 1,5TSI jsem mezi 6-8l, vetšina tras kolem komína do 7,5l/100km a delší trasy mezi 6-7l/100km. Žádné cukání při startu nepozoruješ ? Citovat
Patrik1971 Vloženo 28. leden 2019 Autor Vloženo 28. leden 2019 Primarne ratam s vyssou spotrebou,ale to ticho a ta kultura chodu toho agregatu to u mna totalne vynahradzaju. Vobec nie,ani za studena,ani po zahriati,ziadne poskakovanie,pocukavanie,fakt nic.Pochybujem,ze by to dsg cko tak dokonale maskovalo.Proste u mna to zatial funguje na jednicku. 1 Citovat
rayx Vloženo 28. leden 2019 Vloženo 28. leden 2019 Tak v cca 1000 najetých km, se teprve začne regulovat tlak olejového čerpadla (přes napájení ventilu N428), který je pro záběh motoru pro těch 1000km nastavený naplno, co to jde, tedy cca něco přes 3bar. Tak snad to nebude mít vliv na to případný cukání, když po záběhu bude v systému v nižších otáčkách nižší tlak oleje. Lidi co s tím cukáním maj problém zatím nikde nezmiňují, že by to začali pozorovat teprve po záběhu, tak je to jen úvaha. Citovat
Michal B. Vloženo 28. leden 2019 Vloženo 28. leden 2019 (editace) Patrik1971: to je rád slyším že vše šlape jak má. Mi se cukání projevovalo od začátku a nyní máme skoro 2000km.....a buhužel pořád...... Editováno: 28. leden 2019, autor: Michal B. Citovat
Patrik1971 Vloženo 30. leden 2019 Autor Vloženo 30. leden 2019 Kedze som vcera vecer prekrocil akoze taku tu prvu,"navodom na pouzitie odporucanu/ zabehovu fazu 1000km,dnes rano som mu pocas 50 km jazdy uz aj nalozil,nech nezlenivie a teda musim sa priznat,ze to auto vzhladom k tomu objemu,z ktoreho ma vela ludi paranoju,ide fakt az prekvapivo dobre.Krasne ide do otacok,s prijemnou,zvukovou kulisou,ktora je namile vzdialena byvalemu,dizlovemu,4 kolkovemu Superbu,predbiehaci manever zvlada s uplnym prehladom a ako sa povie,lavou zadnou.Odporucam sa zviezt kazdemu pochlebovacovi,co s usmevom a pocudovanim zhodnoti,ze superb L&K v IBA 1,5 tsi?Fakt sa treba ist zviest. Prirovnal by som to presne k zazitku,ked som dostal firemne auto s 3valcom tsi 81kw.Ziadne ocakavanie,skepsa z objemu a ono to fakt v tej Rapide neskutocne dobre funguje. 3 Citovat
Rado22 Vloženo 31. leden 2019 Vloženo 31. leden 2019 ach jaj.. dobre sa to cita.. dnes som si troska uzil 300km aspon s motorovym predchodcom 1.4 110kw v O3.. Ak aj ta 1.5 v S3 pojde s takou lahkostou, kultivovanostou a prijemnym zvukovym doprovodom ako pises.. tak veru bude pre mna to cakanie do konca februara nekonecne :D btw pocitujes nejake prejavy pri odpojeni 2 valcov? Citovat
Patrik1971 Vloženo 31. leden 2019 Autor Vloženo 31. leden 2019 Prejav jedine opticky.Palubak vypise,ze je v rezime eco,alebo v dvojvalcovom rezime,vyrazne spadne spotreba,inak absolutne vobec nic. Mas sa teda na co tesit? 1 Citovat
Patrik1971 Vloženo 6. Únor 2019 Autor Vloženo 6. Únor 2019 Prvy novinarsky test http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-style-1-5-tsi-act-leta-na-jeho-pozici-nic-nemeni-127475 1 Citovat
Wlady1980 Vloženo 6. Únor 2019 Vloženo 6. Únor 2019 Tak uz aj v superbe je pri 1.5TSI spomenute vahanie a sklbanie..... Citovat
Patrik1971 Vloženo 6. Únor 2019 Autor Vloženo 6. Únor 2019 Zase nerobme z toho uz uplnu paranoju pri kazdom jednom zakuckani 1 Citovat
janci47 Vloženo 6. Únor 2019 Vloženo 6. Únor 2019 Omyl, žiaden štandard. Netreba z toho robiť charakteristický prejav motora ? Citovat
Michal B. Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 Toto někdo napsal do diskuze pod článkem: Ale teď vážně. Otázka - vypínají se stále ty stejné dva válce? Nebo se prostřídají? Protože pokud se budou systematicky vypínat dva stejné, tak pracovní je pouze jeden ze 4 cyklů Tím logicky dva ze 4 pracovních cyklů vypadnou. Tím musí v motoru vznikat rázy o určité frekvenci, zvyšuje se namáhání ojnice atp. ... Prvních 100 tis. km to snad vydrží, ale co pak??? To mě taky zajímá, ale těžko někdo odpoví. Ale ten kdo to popisuje se přesně děje v mém 1,5Tsi Kodiaq, při dvou válcích je motor hlučnější a duní,drní......celkem nepříjemně Citovat
Martab Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 Vypínají se stále ty dva stejné válce. Stejně to bylo u 1.4 TSI 110kW ACT a zatím jsem nikde nenarazil na problém s tímto systémem. Citovat
eiben Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 2 valce nebo 4 valce zadne bouchani drneni absolutni ticho. Poznam to jen, ze sviti informace na displeji. 1 Citovat
embecka Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 Michal B. aj podtocena 1.4 trosku duni na dva valce, ale ziadne trhanie/cukanie sa nekona.. Citovat
Michal B. Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 Ono i když jedu po městě a rychlost 50-60 na trojku a mám tam 2000ot/min a nebo jedu na čtyřku a je tam 1600ot/min tak drnění a dunění jde slyšet. Snažím se nepustit motor do nižších otáček a do dvouválců. U 1,4Tsi ACT kdysik byl vydán soft řj a tohle se mělo omezit, někde jsem to tady na foru četl. Životnosti motoru tato technologie dle mě určitě nepřidá. Citovat
Martin Bednář Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 (editace) Nebál bych se toho. V koncernu se motor 1.4tsi ACT používá od roku 2012/2013, někteří jedinci na tom najeli už přes 250tkm. Kdyby tam byly nějaké fatální chyby, tak se to už provalí. Naopak tento motor platí za veskrze spolehlivý. 1.5tsi ACT je prakticky jenom evolucí tohoto motoru, tak jestli tam nějak extrémně na něčem nešetřili, tak se domnívám, že bude také bezproblémový... Jiná věc u 1.5tsi je, nakolik je vyladěný soft s ohledem na emise, jelikož si spousta lidí stěžuje na jeho cukání po studeném startu. Ale věřím, že to je otázka vychytání softu... Editováno: 8. Únor 2019, autor: Martin Bednář 1 Citovat
Patrik1971 Vloženo 8. Únor 2019 Autor Vloženo 8. Únor 2019 Ano,lenze tu sme v teme Superb 3 a zatial sice jedinemu,kto ma s tymto motorom realnu skusenost,ale u mna sa doteraz nic z toho nekona.U mna praveze iba spokojnost a davno som zabudol na byvale,dizlove,140kw chrochtadlo. Citovat
Martin Bednář Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 No dyť - jseš zářnej příklad, že ten motor umí bejt dobrej :-) Citovat
rayx Vloženo 8. Únor 2019 Vloženo 8. Únor 2019 (editace) 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 21 3 4 2 1 3 4 2 1 3 4 2 ... Editováno: 8. Únor 2019, autor: rayx Citovat
Martin Bednář Vloženo 15. Únor 2019 Vloženo 15. Únor 2019 https://www.autorevue.cz/minitest-skoda-superb-15-tsi-act-dsg-je-to-o-uhlu-pohledu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.