Přejít na obsah

Brzdiče x Kotouče x Disk


Krtek6

Doporučené příspěvky

Zdar Mistři!

Potřeboval bych pomoct s pár informacemi v rámci koncernu

 

1) Jak velké má OIII/Leoš/A4 standardní kotouče v předu a jak velký brzdič? (Motory TSi)

2) Zadní náprava je buben nebo kotouč? Pokud kotouč jak velký?

3) Jaký největší kotouč může mít v předu v kombinaci s brzdičem pro 16" a 17" kolo, aby se tam vlezl a byla tam vůle?

 

nikde to nemůžu dohledat :( asi jsem už lama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

oživím to tu Muj dotaz zni, Jaký výrobce dodával brzdové kotouče v roce 2015/2016 na škodu Octavii RS TSI 162kw, Ptám se proto až bude čas na výměnu tak nechci dávat neoriginál,Vím že se to da dohledat podle ViN ale když zadáš podle VIN stejnak ti tam vyskočí aspoň 3 druhy  dekuji za každé info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa mňa to bol výrobca ATE. Ale samozrejme to mohol byť taktiež TRW. 

 

Ono druhovýroba aj keď napíšu, že je originál tak nieje to čo dávali z výroby. Ja osobne by som dal ATE. Neskrútili sa ani pri na okruhu, brzdia výborne, príliš rýchlo nehrdzavejú ako som mal skúsenosť s Ferodo kotúčmi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎21‎.‎12‎.‎2020 na 6:24, marfan napsal:

Podľa mňa to bol výrobca ATE. Ale samozrejme to mohol byť taktiež TRW. 

 

Ono druhovýroba aj keď napíšu, že je originál tak nieje to čo dávali z výroby. Ja osobne by som dal ATE. Neskrútili sa ani pri na okruhu, brzdia výborne, príliš rýchlo nehrdzavejú ako som mal skúsenosť s Ferodo kotúčmi. 

TRW jsem měl na octavii 1 a držely právě měl jsem na tom bremba ale bláto bosh také nevydrželi a TRW dávali z výroby na ty 01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Yodiak pri akom najazde ich ides menit?V tomto rocniku z vyroby isli von TRW.Pri mojom najazde 103k mam vpredu este povodne 340mm vo velmi dobrom stave a menil som akurat dosky,zadok 272mm som menil komplet pri 84k.Su trochu prasnejsie,ale svoju robotu urobia dokonale pri dobrom zabehnuti cca 500-600km a z toho dovodu pri najblizsej vymene ostavam verny tejto znacke.

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, ritch napsal:

@Yodiak pri akom najazde ich ides menit?V tomto rocniku z vyroby isli von TRW.Pri mojom najazde 103k mam vpredu este povodne 340mm vo velmi dobrom stave a menil som akurat dosky,zadok 272mm som menil komplet pri 84k.Su trochu prasnejsie,ale svoju robotu urobia dokonale pri dobrom zabehnuti cca 500-600km a z toho dovodu pri najblizsej vymene ostavam verny tejto znacke.

ja ještě neměnil a to mám najeto 77 741km ale koukal jsem že zadní Kotouč už umírá jinak desky byly  v předu dávané nové přední kotouče jsou ještě v pohodě zatím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som na dieslovej octavii menil kotuce po 200tkm dosticky boli tiez origo. Zadky som menil treti krat TRWecka sa vydrali po 40tkm teraz mam na ATE už 15tkm a su ako nove. Zabehol som ich na okruhu.

 

Inak hrubku brzdovych dosticiek by som skontroloval aj zo strany od motora resp od karoserie kde nieje vidiet. Zadne som mal skoro uz na kov zbrzdene.

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked som kupil auto (145t km), malo po servise zadnych brzd, resp vymene dosticiek. Teraz som pri 230t km menil komplet kotuce aj oblozenie, ktore uz vela zmesi nemalo. Daval som TRW. Mna by ale zaujimalo, preco mi nezabera oblozenie na celu plochu zadneho kotuca. Nebadal som ziadne tazkosti pri vymene, vsetko som riadne vycistil a aj tak som si vsimol, ze to na celej ploche nezabera...tak neviem ci uz len repas strmena pomoze alebo co.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím páni🙋‍♂️. Je to tu veľa ohľadom bŕzd, prešiel som ( myslím si že všetko ), a po prečítaní vlákien ohľadom bŕzd som z toho na hlavu😱. Strácam sa v tom. 🤦‍♂️

Potrebujem poradiť.🤷‍♂️

Moja Octavia III 1,4 TSI 110 kW rv.2015 najazdených 92k, pravdepodobne potrebuje výmenu bŕzd.

  • Aké odporúčate, samozrejme v pomerne cena výkon

Vlastne ani neviem aký rozmer tam ide.🤣.....😭.....🤦‍♂️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, mal som Zimmermann sport na inom aute. Vacsom, tazsom a vykonnejsom. Po par tisic kilometroch zacali triast, tak som ich dal na sustruh. Opakovalo sa to, tak som kupil kotuce ATE a bohvie, ci nejazdia doteraz, lebo ja som s nimi nemal absolutne ziaden problem. Tak isto ani s TRW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

@PetrPan87 TRW prvovyrobu som menil po 90k komplet,zadne kotuce s platnickami + predne platnicky okrem kotucov (340mm),ktore prakticky nejavia a stale pri 103k nejavia znamky opotrebenia.Dolezite je ich dobre zabehnut do 500-600km,netlacit na pilu.Za mna urcite TRW,ktore s prehladom zvladaju a krotia mojich 300 🐴

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...