Přejít na obsah

P0087 Palivo; systémový tlak/tlak Rail 3.6FSI


Jan Rampouch

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

řeším problém se Supem. Stále padá do nouze kvůli tlaku railu už jsem bezradný. Do přílohy dám krátký log z VCDS za jízdy pokud někdo někdy řešil podobný problém prosím podělte se o zkušenost.

Napíšu vše co jsem už absolvoval. Nový filtr paliva, test vstřiků - bez závad, výměna G410 na nízkotlaku, výměna snímače tlaku railu, výměna HPFP, výměna čerpadla v nádrži, výměna svíček, výměna tlakového ventilu railu kontrola palivového vedení.

 

Všem děkuji za každou radu

 

 


                Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03H-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03H 906 023 AE    HW: 03H 907 309 C
           Systém a/nebo verze: 3,6 FSI EU5   H04 4271
                      Kódování: 001D0012242600000000
                   Číslo dílny: WSC 46212 001 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM36FSI01103H906023AE 001003 (SK46)
                       ROD: EV_ECM36FSI_SK46.rod
                      VCID: 65C7E99F649BC7697A-8030
1 nalezena chyba:

2838 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
          P0087 00 [167] - príliš nízký
          Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 142299 km
                    Datum: 2069.14.01
                    Čas: 13:17:16

                    Otáčky motoru: 1456.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 68.6 %
                    Rychlost vozidla: 56 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 58 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.489 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Palivové čerpadlo: požadovaná hodnota: 48.352 %
                    Nízký tlak paliva: požadovaná hodnota: 480.0 kPa
                    Teplota paliva: 36.8 °C
                    Adaptace palivového čerpadla: 50.1 kPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 7.6990 MPa
                    Nízký tlak paliva: skutečná hodnota: 482.2 kPa
                    Vysokotlaká regulace: adaptační hodnota: 0.0000 MPa


Readiness: 1110 0101

 

 

 

nvnv.CSV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

mám tu podobné auto a je tam v prdeli čerpadlo v nádrži , v merancých honotách kde si dáš tlak paliva v raili aj nízky tlak paliva na prívode z nádrže po pridaní plného plynu krásne vidno ako klesá nízky tlak a hned na to spadne aj vysoký a koniec ... toto ide celkom normálne ak mu pridávaš jemne , vtedy ukazuje nízky tlak 4bary a vysoký 110mpa , pri pridaní plného plynu to padne na 1bar a následne padne aj vysoký tlak ... je to táto istá chyba ... treba dať na to bacha lebo meranie tlaku len tak na volnobeh tlakomerom neukazuje nič 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřiky na testu v auto ZM Brno vše ok - nové těsnění. Sání v pořádku. Čerpadlo v nádrži nové, filtr paliva nový, odčerpán benzín - nový, snímač nízkotlaku nový, snímač railu nový, tlakový ventil railu nový, vysokotlaké čerpadlo nové. Svíčky nové. Proměřeno vedení od snímačů k ECU motoru - ok. Nechápu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dobrý den prosím byl vyřešen problém s motorem v této diskusi? 

Mám podobný problém auto po nastartování velice neklidné po zahřátí se uklidní a dá se . Svítí kontrolka motoru . Auto je po výměně svížek proházené zapalovače ,bližší info zjistím.

Nejsem odborník ,ale potřebuji vodítko pro mého servisního technika je už v koncích a hlášky všech co v autech mění olej a destičky mne už nebaví ,mají tam pořádný motor a jsou vedle.

Děkuji Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čo konkrétne chceš vedieť ? treba diagnostiku , stav výpadkov zapaľovania konkrétneho valca , kontrola sviečky , cievky, meranie kompresných tlakov , , vyčistenie a test vstrekovačov a sacíchh kanálov , kontrola ako fungujú prestavovače vačiek , tlak paliva nízky aj vysoký a kopa iného čo s tým má súvis

 

prísť sa na to dá určite len to chce vidieť čo to vlastne robí a dať to niekomu kto sa rozumie

 

voľnobežné otáčky sú aké ? trhá to motorom alebo skáču otáčky? video nemáš? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 5. 6. 2019 na 21:26, suri. napsal:

čo konkrétne chceš vedieť ? treba diagnostiku , stav výpadkov zapaľovania konkrétneho valca , kontrola sviečky , cievky, meranie kompresných tlakov , , vyčistenie a test vstrekovačov a sacíchh kanálov , kontrola ako fungujú prestavovače vačiek , tlak paliva nízky aj vysoký a kopa iného čo s tým má súvis

 

prísť sa na to dá určite len to chce vidieť čo to vlastne robí a dať to niekomu kto sa rozumie

 

voľnobežné otáčky sú aké ? trhá to motorom alebo skáču otáčky? video nemáš? 

Volnoběh v pohodě . doufam ,že jsem našel správného technika. Auto se ustálilo na jediné chybě mezi 1800- 2100 otáčkami zaškube a rozsvítí se kontrolka motoru.

Diagnostika ukazuje okolo vysokotlaku paliva ,odhaduje se vysokotlaké čerpadlo ??? Setkal jste se již že čerpadlo bylo vadné auto má v tělě 189000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

 

před 5 hodinami, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

Je to fuk zkusil jsem plnou prázdnou   98 i 100 benzin .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 23. 7. 2019 na 9:30, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

Máš dobrý poznatek. U mě pociťuji, když mám plnou, tak je motor neklidný. Jak se dostanu k půlce tak je klid a když jsem pod půlkou, tak mi přijde auto o dost svižnější. Máš s tím nějakou zkušenost?

 

Díky za případné rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mal by som ties otasku pred 5 mesiacmi s menilo palivové cerpadlo lebo bolo ko proste po zoslapnuty plynu na plno v malej richlosti prišiel kopanec tehli to a nešlo pridať cca par sekúnd po výmene vsetko Ok a teras zase to iste dokonca dnes bolo v nádrži malo paliva naschval a ties menší trh lebo Sak som ani nepridal a nešlo to proste nic zase je ko to cerpadlo? Dakujem za odpoved 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha ale palivove cerpadlo Siemens ani najst neviem ked dam ze Siemens VDO tak mi vyhadzuje vysokotlakove čerpadla nie ani jedno neni to do nádrže ale nechapem to Sak som ho menil pred 5 mesiacmi ze by bolo zas ko musim pozrieť ten ventil s kamosom on sa vizna tak to pozrieme ono aj klepú pri voľnobehu palivove hadičky na pravej strane auta 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...