Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

řeším problém se Supem. Stále padá do nouze kvůli tlaku railu už jsem bezradný. Do přílohy dám krátký log z VCDS za jízdy pokud někdo někdy řešil podobný problém prosím podělte se o zkušenost.

Napíšu vše co jsem už absolvoval. Nový filtr paliva, test vstřiků - bez závad, výměna G410 na nízkotlaku, výměna snímače tlaku railu, výměna HPFP, výměna čerpadla v nádrži, výměna svíček, výměna tlakového ventilu railu kontrola palivového vedení.

 

Všem děkuji za každou radu

 

 


                Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03H-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03H 906 023 AE    HW: 03H 907 309 C
           Systém a/nebo verze: 3,6 FSI EU5   H04 4271
                      Kódování: 001D0012242600000000
                   Číslo dílny: WSC 46212 001 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM36FSI01103H906023AE 001003 (SK46)
                       ROD: EV_ECM36FSI_SK46.rod
                      VCID: 65C7E99F649BC7697A-8030
1 nalezena chyba:

2838 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
          P0087 00 [167] - príliš nízký
          Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 142299 km
                    Datum: 2069.14.01
                    Čas: 13:17:16

                    Otáčky motoru: 1456.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 68.6 %
                    Rychlost vozidla: 56 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 58 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.489 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Palivové čerpadlo: požadovaná hodnota: 48.352 %
                    Nízký tlak paliva: požadovaná hodnota: 480.0 kPa
                    Teplota paliva: 36.8 °C
                    Adaptace palivového čerpadla: 50.1 kPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 7.6990 MPa
                    Nízký tlak paliva: skutečná hodnota: 482.2 kPa
                    Vysokotlaká regulace: adaptační hodnota: 0.0000 MPa


Readiness: 1110 0101

 

 

 

nvnv.CSV

Mě to dělala netesnost na spodním railu koupil jsem sadu i s perky na vstriky a je klid

palivové čerpadlo čeknuté ? či nie je KO ten spodný piest

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Konečně jsem se opět dostal k autu. Ano čerpadlo nové, vačka ok pístek co chodí po vačce taktéž. Přehrátý soft ECU a stále nic. Po sešlápnutí plynu 3-4tis otáček auto spadne do nouze jelikož odpadne vysokotlaké čerpadlo. Chyba stále stejná P0087

mám tu podobné auto a je tam v prdeli čerpadlo v nádrži , v merancých honotách kde si dáš tlak paliva v raili aj nízky tlak paliva na prívode z nádrže po pridaní plného plynu krásne vidno ako klesá nízky tlak a hned na to spadne aj vysoký a koniec ... toto ide celkom normálne ak mu pridávaš jemne , vtedy ukazuje nízky tlak 4bary a vysoký 110mpa , pri pridaní plného plynu to padne na 1bar a následne padne aj vysoký tlak ... je to táto istá chyba ... treba dať na to bacha lebo meranie tlaku len tak na volnobeh tlakomerom neukazuje nič 

  • Autor

 

Čerpadlo v nádrži je taktéž nové auto žije vlastním životem tady je log z dnešního rána po startu to je katastrofa a nechápu vůbec ten vysokej tlak na railu když nízkotlaká větev je ok.

image.thumb.png.ce859fee5bb434cc9d26218beb9ae829.png

 

vstreky boli von? stav sania ? triafam od boku chcelo by to vidieť

  • Autor

Vstřiky na testu v auto ZM Brno vše ok - nové těsnění. Sání v pořádku. Čerpadlo v nádrži nové, filtr paliva nový, odčerpán benzín - nový, snímač nízkotlaku nový, snímač railu nový, tlakový ventil railu nový, vysokotlaké čerpadlo nové. Svíčky nové. Proměřeno vedení od snímačů k ECU motoru - ok. Nechápu :D

ešte by som s funkčného auta požičal jednotku čerpadla čo je pod sedačkou 

  • 3 měsíce později...

Dobrý den prosím byl vyřešen problém s motorem v této diskusi? 

Mám podobný problém auto po nastartování velice neklidné po zahřátí se uklidní a dá se . Svítí kontrolka motoru . Auto je po výměně svížek proházené zapalovače ,bližší info zjistím.

Nejsem odborník ,ale potřebuji vodítko pro mého servisního technika je už v koncích a hlášky všech co v autech mění olej a destičky mne už nebaví ,mají tam pořádný motor a jsou vedle.

Děkuji Honza

 

čo konkrétne chceš vedieť ? treba diagnostiku , stav výpadkov zapaľovania konkrétneho valca , kontrola sviečky , cievky, meranie kompresných tlakov , , vyčistenie a test vstrekovačov a sacíchh kanálov , kontrola ako fungujú prestavovače vačiek , tlak paliva nízky aj vysoký a kopa iného čo s tým má súvis

 

prísť sa na to dá určite len to chce vidieť čo to vlastne robí a dať to niekomu kto sa rozumie

 

voľnobežné otáčky sú aké ? trhá to motorom alebo skáču otáčky? video nemáš? 

  • 1 měsíc později...
V 5. 6. 2019 na 21:26, suri. napsal:

čo konkrétne chceš vedieť ? treba diagnostiku , stav výpadkov zapaľovania konkrétneho valca , kontrola sviečky , cievky, meranie kompresných tlakov , , vyčistenie a test vstrekovačov a sacíchh kanálov , kontrola ako fungujú prestavovače vačiek , tlak paliva nízky aj vysoký a kopa iného čo s tým má súvis

 

prísť sa na to dá určite len to chce vidieť čo to vlastne robí a dať to niekomu kto sa rozumie

 

voľnobežné otáčky sú aké ? trhá to motorom alebo skáču otáčky? video nemáš? 

Volnoběh v pohodě . doufam ,že jsem našel správného technika. Auto se ustálilo na jediné chybě mezi 1800- 2100 otáčkami zaškube a rozsvítí se kontrolka motoru.

Diagnostika ukazuje okolo vysokotlaku paliva ,odhaduje se vysokotlaké čerpadlo ??? Setkal jste se již že čerpadlo bylo vadné auto má v tělě 189000 km.

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

před 5 hodinami, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

 

před 5 hodinami, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

Je to fuk zkusil jsem plnou prázdnou   98 i 100 benzin .

 

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

V 23. 7. 2019 na 9:30, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

Je to fuk zkusil jsem plnou prázdnou   98 i 100 benzin .

  • 1 rok později...
V 23. 7. 2019 na 9:30, cosby napsal:

Dělá ti to jestli máš málo benzínu nebo plnou?Jednou jsem měnil čerpadlo v nádrži-přečerpávací.

Máš dobrý poznatek. U mě pociťuji, když mám plnou, tak je motor neklidný. Jak se dostanu k půlce tak je klid a když jsem pod půlkou, tak mi přijde auto o dost svižnější. Máš s tím nějakou zkušenost?

 

Díky za případné rady

  • 1 rok později...

Mal by som ties otasku pred 5 mesiacmi s menilo palivové cerpadlo lebo bolo ko proste po zoslapnuty plynu na plno v malej richlosti prišiel kopanec tehli to a nešlo pridať cca par sekúnd po výmene vsetko Ok a teras zase to iste dokonca dnes bolo v nádrži malo paliva naschval a ties menší trh lebo Sak som ani nepridal a nešlo to proste nic zase je ko to cerpadlo? Dakujem za odpoved 

Kontroloval jsi i palivový filtr popřípadě ventil N276 jestli je čistý / průchodný? 

FB_IMG_1640714558696.jpg

No ventyl som nekontroloval moc sa neviznam palivový filter bol menený ale pri tom trhnutím nevyhodí ani žiadnu kontrolku rozmislam ze kúpim ďalšie cerpadlo hella je originál diel ze ked dobre viem 

A jak zistím ze je dobrý ten ventil bude čistý ci ako dakujem za odpoved

Originální díl čerpadla je Siemens VDO. Ventil může být zanesený drobným bordelem, pozor je tam i takové plastové těsnění, když úplně nevíš, tak bude dobré nechat zkontrolovat průchodnost někomu, kdo bude vědět co dělá aby nedošlo k poškození. 

Aha ale palivove cerpadlo Siemens ani najst neviem ked dam ze Siemens VDO tak mi vyhadzuje vysokotlakove čerpadla nie ani jedno neni to do nádrže ale nechapem to Sak som ho menil pred 5 mesiacmi ze by bolo zas ko musim pozrieť ten ventil s kamosom on sa vizna tak to pozrieme ono aj klepú pri voľnobehu palivove hadičky na pravej strane auta 

Ahaa, no tak to pak špatně hledáš, nebo hledáš něco úplně jiného.

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1kd998051-cerpadlo-do-nadrze-40542.html

Screenshot_20220116-103159_Samsung Internet.jpg

No us som ho našiel dakujem aj máte skúsenosť kolko by mal vydržať keby je ko to visokotlakove cerpadlo jak by som to zistil? Dakujem za odpovede moc si to vážim 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.