Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Může mi někdo logicky vysvětlit, proč v nově vydaném návodu verze 11/2018 (str. 231) pro Rapid klesla maximální dosažená rychlost u motoru 1.0 TSI/81kW na 195 km/h? Ve vydání 7/2018 (str. 232) je maximálka ještě 198. Upozorňuji, že obojí hodnoty platí pro EU6AG. Změna je i u DSG.

Jde asi nejzásadnější změny v novém návodě, když nepočítám, že poslední rapidy zřejmě přišly o možnost změřit měrkou na škrabce hloubku dezénu pneumatiky (návod 07/2018 str. 203 vs. 11/2018 str. 204). Došlo také ke změně pojmenování pojistek, ale to zřejmě kvůli vyřazení dieselů u posledních MR (str. 219/220). Přibyla také informace, že lze deaktivovat v servisech Škoda Connect (v úvodu brožury). Nic jiného jsem v přímém srovnání neobjevil, ale třeba budete mít někdo bystřejší oči:-).

Vloženo

Možná to souvisí s filtrem pevných částic. S jeho zavedením podle měření dokonce poklesl reálný výkon, ale nevím, zda to může mít vliv na udávanou maximálku.

Vloženo

Výkon samozřejmě s max. rychlosti souvisí, ale oba návody (7/28 i 11/18) by se mělo týkat aut dle nové homologace, pokud je v obou uvedená nová emisní norma s GPF jak píše v úvodu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...