Publikováno Leden 11, 20196 r Může mi někdo logicky vysvětlit, proč v nově vydaném návodu verze 11/2018 (str. 231) pro Rapid klesla maximální dosažená rychlost u motoru 1.0 TSI/81kW na 195 km/h? Ve vydání 7/2018 (str. 232) je maximálka ještě 198. Upozorňuji, že obojí hodnoty platí pro EU6AG. Změna je i u DSG. Jde asi nejzásadnější změny v novém návodě, když nepočítám, že poslední rapidy zřejmě přišly o možnost změřit měrkou na škrabce hloubku dezénu pneumatiky (návod 07/2018 str. 203 vs. 11/2018 str. 204). Došlo také ke změně pojmenování pojistek, ale to zřejmě kvůli vyřazení dieselů u posledních MR (str. 219/220). Přibyla také informace, že lze deaktivovat v servisech Škoda Connect (v úvodu brožury). Nic jiného jsem v přímém srovnání neobjevil, ale třeba budete mít někdo bystřejší oči:-).
Leden 12, 20196 r Možná to souvisí s filtrem pevných částic. S jeho zavedením podle měření dokonce poklesl reálný výkon, ale nevím, zda to může mít vliv na udávanou maximálku.
Leden 13, 20196 r Výkon samozřejmě s max. rychlosti souvisí, ale oba návody (7/28 i 11/18) by se mělo týkat aut dle nové homologace, pokud je v obou uvedená nová emisní norma s GPF jak píše v úvodu.
Leden 19, 20196 r No tak do 9/18 informovali s přepočtem ze staré EU6 na novou EU6AG a po 9/18 už museli povině informovat s nově naměřenými hodnotami v rámci EU6AG ne?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.