rossler Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 Tak dotřetice příspěvků, jsem tu novej, stejně jako má nová ojetá fábka 1.4 MPI 50 KW. Ten motor, to je fakt děs, nebo snad jsem koupil takevou "past"?.. Startování: studenej motor - buďto hned chcípne, nebo naskočí, ale má pár vteřin naprosto divnej chod, řekl bych tak třetinu výkonu.. Když se rozjedu (vše už vypadá ok), při větším točení otáček jsou "propady" výkonu, na pikovteřinu přestane motor táhnout, pak dobrý, pak zas, až po nějaké době vše ok. zahřátej motor: jízda ok, ale starty pořád nic moc. Občas chcípne, jindy zase podobné propady výkonu jak za studena. Chjo, já vím, někde se to tu řešilo, ale vždycky pár slov kolem a kolem. Je tohle teda standard, nebo může být někde problém. A závěrem, to poškubávání na volnoběh, to už mě nebere, když pustím klimu, otáčky se zvednou na 1000 a je to lepší,hi, takovej trik.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 Standard to neni. Pricin bude vic... Pocinaje spatnym benzinem, svickami, tryskami, muze byt i vadna RJ, lambdy, katalyzator. U ojeteho auta je to tezke. Kazdopadne bych zkusil diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rossler Vloženo 24. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2006 no bezva, to nemám radost. Nejhorší je, žo to začlo cca dva dny po nákupu auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 To tak vetsinou byva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 moja 1.4 mpi 50kw ma tiez uz serie... kupil som ju ojazdenu cca 90 000km a kazdy mesiac sa nieco serie. Len pre tvoje info: 1/ volnobeh sklbe ako rodeo uz som si zvykol) 2/ prepalil sa mi kontakt na baterii 3/ nesli ostrekovace 4/ spinac na pedali brzd nefungoval 5/ pri studenom motore kasle 6/ volant trase ajo svina (chystam sa ist na vymenu capov) atd... je fakt ze vacsina veci sa dari riesit hned (vdaka aj za pomoci tohoto fora -fakt diky ludia)...ale co ma najviac serie je to ze auto som kupil a prvy tyzden som mal pocit ze jazdim uplne v novom aute... po tyzdni sa zacalo vsetko postupne srat...viem ze vacsinou to neboli velke problemy (vdaka bohu) ale cakam kedy sa nieco poriadne poserie!!! ale to je tak ked clovek ponahla s kupou auta a este chce aj usetrit par korun... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rossler Vloženo 24. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2006 ha, no to je jak já.. dva dny jsem se radoval, dokonce jsem byl v "šoku", jaká ja Fabia docela dobrý auto, nikde nic nevrzalo, motor šlapal jak hodinky, jediné destičky jsem hnedle měnil, protože byly již totálně rozsypané. Pár dní uběhlo, rozvrzala se totálně palubka atd., motor se zbláznil.. (viz. výše).. a navíc teď začíná tuhnout řazení, třeba jeničku tam občas vůbec nenarvu (ostatní rychlosti dobrý)... A to neřeším to, že 14 dní auto stojí na sídlišti, a za tu dobu dva nové "šrámy" + pokus o vloupačku, poškozenej zámek dveří + poškozenej zámek kufru (teda né zámek ale otvírání).. hezký ne?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 co uz narobis.... mne nejaky kreten par tyzdnov dozadu urval zadny stierac... skrabance uz ani neriesim...decka sa predsa musia hrat na parkovisku a nie na ihrisku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rossler Vloženo 24. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2006 pro Ceannu: Známá měla Fabku, a pořád řešila klepání volantu. Jako první se kontrolovaly gumy, prý vše OK, pak ve značkovém servisu několik dní "promýšleli" čím to asi bude, na nic se nepřišlo. Po půl roce koupila nové gumy a co?.. žádný třesot.. njo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 teoreticky a prakticky je to mozne... ako sa poznam tak skor vymenim gumy za zimne ako dam vymenit capy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 hlavne nebud s toho paf. treba dat auto na diagnostiku co ukaze na vagu a to sem napis. potom ti tu mozu dat uzivatelia konkretne a uzitocne rady a verim ze zavady odstanis a budes spokojny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rossler Vloženo 24. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2006 to se vím, každou zkušenost zde zaznamenám, abych byl taky trochu užitečnej. Jen je to fakt pech, kolega z práce má stejné auto 1.4 MPI 50kw, někdy mě sveze domu, a to je fakt "voňavka".. žádné poškubávání, snad jen při studeném motoru, starty léto/zima napoprvé, lehoučké a přesné řazení..jj..tak by to mělo být, ale zřejmě je to kus od kusu nebe a dudy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 ha, no to je jak já.. dva dny jsem se radoval, dokonce jsem byl v "šoku", jaká ja Fabia docela dobrý auto, nikde nic nevrzalo, motor šlapal jak hodinky, jediné destičky jsem hnedle měnil, protože byly již totálně rozsypané. Pár dní uběhlo, rozvrzala se totálně palubka atd., motor se zbláznil.. (viz. výše).. a navíc teď začíná tuhnout řazení, třeba jeničku tam občas vůbec nenarvu (ostatní rychlosti dobrý)... A to neřeším to, že 14 dní auto stojí na sídlišti, a za tu dobu dva nové "šrámy" + pokus o vloupačku, poškozenej zámek dveří + poškozenej zámek kufru (teda né zámek ale otvírání).. hezký ne?... Co se týče toho řazení, vlez pod to a zkus nahoru a dolů jemně zakvedlat tím závažím, které je nad převodovkou - pod baterkou. Dost často se to povoluje, stačí dotáhnout a je po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jura.mc Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Mě se volant klepe při brzdění = zkroucené kotouče = výměna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Já jsem ihned po koupi měnil ložiska, stabík, kosti stabíku, svíčky, filtry, olej. Vcelku pěkná investice pro začátek :-D V dubnu minulého roku měla najeto 160 tis. km, dneska mám 198 000km uvidíme jak bude držet dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 no mne volant neklepe pri brzdeni ale prenasaju sa na neho hodne otrasy od nerovnosti. ked som auto kupil nerobilo to... zacalo to tak cca 2mesice dozadu...trochu pomohlo nastavenie polohy volantu ale nemyslim ze to ma na to velky vplyv... ale teoreticky to moze byt cokolvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.