Přejít na obsah

Motor Kodiaq RS 2,0 TDI 176kW 240PS 500Nm


Seehirt

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové již jsem  žádné příspěvky nepřidávám jelikož jsem přeběhl k VW ale dnes když jsem byl vyzvednout golfíka ze servisu tak jsem zaběhl vedle do škodovky za kamarádem co dělá prodejce půjčil mě Kokodáka RS na projetí a to je ten správnej motor co tomu chyběl v naftě.Loni jsem projížděl 2 litra se 140KW a bylo to takový na hraně na tu váhu.Tenhle motor tam měl být od začátku.slušný zátah parádní zvuk i když vytvořený uměle vynikající brzdy podvozek v modu sport se taky choval i na 20 naprosto parádně.Auto mě vůbec nepřipadalo jako neohrabaná pojízdná almara.Dokázal bych si ho představit v garáži i když naftu v autě nemusím.

IMG_20190322_142853.jpg

IMG_20190322_142856.jpg

IMG_20190322_142910.jpg

IMG_20190322_143146.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
před 5 hodinami, kasik1989 napsal:

Zdravím, spotřeba oleje 1 l/5000 km...od nova mně žere olej. V servise samozřejmě, že je to normální. Že může klidně žřát 0,5 l na 1000 km. Máte někdo zkušenost??

nech si dát Shell, Castrol co dávají jako základní olej  je jak voda a vždy ho to žere ať je v čemkoliv. Škoda servis má oficiálně i Shell 5W-30 LL a je dokonce levnější. Pak budeš mít klid. Nedávat 0W-20 LL, je taky řídký a a je pak hlučnější motor. Je to nové značení ale zůstaň u klasiky co byl dříve 5W-30 LL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahojte,

rád by som sa vás opýtal na skúsenosti s motorom v aute Škoda Kodiaq 2.0 TDI RS DSG 4x4 176 KW.

Z okolia počúvam rôzne názory a väčšinou že tie motory skoro odchádzajú. Mám možnosť kúpiť toto auto rv. 2020 s 80 000 kilometrami. Z autorizovaného servisu mi len povedali že je tam treba vymeniť rozvody už niekde medzi 100 000 - 120 000 KM a nemal by byť problém ale je mi jasné že chcú predať :)

Údajne by malo odchádzať turbo a celkovo tie motory mali nejaké problémy. Nie som vôbec autičkár a prd tomu rozumiem.

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpis rozvodů u Bi-TDi je 120.000km

Vím o autech s 240.000 km a dělal se akorát setrvák u DSG,jinak běžná údržba.

Občas odchází vodní intercoller a klasika celým koncernem-vodní pumpa.

Jinak spolehlivé

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...