stoupa1980 Vloženo 28. Únor 2019 Sdílet Vloženo 28. Únor 2019 (editace) Čau. Mám dotaz, jak škodovka docílila u F3, 999ccm, 55kw, typ motoru CHY, EURO 6? Editováno: 28. Únor 2019, autor: stoupa1980 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Únor 2019 Sdílet Vloženo 28. Únor 2019 Co tě přesně zajímá? Je to relativně obyčejný atmosférický tříválec, pro splnění emisních norem nevyužívá ničeho "nového", tedy přímý vstřik, nebo filtr (GPF) u něj nenajdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 28. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2019 (editace) F3,999ccm, 55kw, typ motoru CHY, EURO 6 a zajímá mě jestli je to pořešeno softwarově ( např do 3tis. ot omezený přívod paliva atd) . Editováno: 28. Únor 2019, autor: stoupa1980 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 28. Únor 2019 Sdílet Vloženo 28. Únor 2019 Nic takového nepozoruji, jezdí a chová se to jako MPI ve feldě a fabii 1 a 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 1. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 (editace) Martab dá se říct že mě tvá odpověď uspokojila ale přeci jenom to nějak zlehka neni pořešeno? Editováno: 1. Březen 2019, autor: stoupa1980 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 @stoupa1980 Bohužel zas až tak hluboko do toho nevidím, s palivovou mapou by možná mohl poradit někdo kdo se zabývá chip tuningem, jestli tam je nějaké omezení, třeba @motorpower . Z mých informací by tam neměla být žádná "moderní zázračná" technologie, která by nebyla použita již dříve v dobách FI/FII, ale samozřejmě tam nejspíše nějaké omezení množství paliva bude aby motor udržel hodnoty kolem lambda = 1 i při akceleraci (u MPI jsem to neměřil, ale TSI EA211 to drží, předpokládám že MPI asi taky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 Nepřechází tento motor od února na euro 6.2 temp? Popřípadě jaká je změna. Koukal jsem na parametry do konfigurátoru, snížela se maximálka a zrychlení je horší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 (editace) Dávám sem odkaz na test a porovnání Fabie s motorizací 1.0 Mpi 55kW, 1.0 Tsi 70kW a 1.0 Tsi 81kW. Je to sice asi rok starý test a něco z něj již neplatí ( a pravděpodobně spousta již na Autobible četla), ale pro mnohé ještě neznalé je dosti podrobný a zajímavě napsaný. Jen škoda, že ta motorizace 55 kW již není v nabídce, ale test potvrzuje moje osobní zkušenosti a osobní porovnávání motorizací 1.0 Mpi 55kW a 1.0 Tsi 70kW. https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-3x-skoda-fabia-1-0/ Editováno: 8. Březen 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 Měl by se do nabídky vrátit i do Fabie 4Vlastním také oba motory, každý má své plusy a mínusy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 Motory v FIV nejsou předmětem tohoto tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.