Publikováno Březen 1, 20196 r Příklady opotřebování zpětného olejového ventilu 06H103175B na spodku hlavy motoru EA888 GenI (BZB atd) a EA888 GenII (CDAA, CCZA atd), kdy tento díky opotřebování přestávává těsnit a hlava motoru tak může po startu jet "na sucho" než systém opět zaplní olejové čerpadlo. Sice známý stav, ale i tak je důležité o tom vědět Stav po 120 000km ... tady info k nájezdu schází, stav je ale ještě horší ...
Březen 1, 20196 r @p2p Projevuje se to nějak? Nebo se na to prostě mechanik musí podívat? Upraveno Březen 1, 20196 r od Czeczo
Březen 1, 20196 r Je to zpětný ventil... Drží sloupec oleje v hlavě... Když je ko jede chvilku hlava na sucho... [emoji3]
Březen 2, 20196 r každý štart ide vrch bez tlaku oleja , ako tie niektoré vrchy vyzerajú sa dá nájsť na kope fotiek ...
Březen 4, 20196 r Autor Kontrola na 100 % jen po sundání hlavy, ještě existuje kontrolní postup natlakováním přes odvádějící kanálek, ale s ohledem na to možné opotřebení vodící centrovací díry ventilu je to jen orientační a výsledek kontroly bude hodně zaviset na tom, tak si zrovna ventilek sedne ... https://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?do=findComment&comment=2199693 Upraveno Březen 4, 20196 r od rayx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.