zabiak Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 (editace) Zajímavá videa. ABS O1 a O2 srovnání: http://video.google.com/videoplay?docid=23...796318500&hl=cz Zatáčení na ledu O1 vs O1: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...649163439&hl=cz Systém ESP projetí prudkou zatáčkou O1 vs O2: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...225270175&hl=cz Esp při smiku bokem O1 vs O2: http://video.google.com/videoplay?docid=-3...285189715&hl=cz MBA O2: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...859100395&hl=en MSR o1 vs o2: http://video.google.com/videoplay?docid=-4...661407980&hl=en EDS + ASR o1vso2: http://video.google.com/videoplay?docid=11...217311711&hl=en EBV: http://video.google.com/videoplay?docid=54...150801174&hl=en ASR o1 vs o2: http://video.google.com/videoplay?docid=-3...801672570&hl=en Editováno: 22. Říjen 2006, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Ja myslim ze to mas v prispevku trosku spatne pojmenovane. Nejde o srovnavani danych systemu u O1 a O2, ale spis o jejich demonstraci jako takovych na O2. O1 je tu brana jako obycejne auto bez techto systemu (i kdyz jimi samozrejme take muze byt vybavena). Ostatne je to z tech videi videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Ja myslim ze to mas v prispevku trosku spatne pojmenovane. Nejde o srovnavani danych systemu u O1 a O2, ale spis o jejich demonstraci jako takovych na O2. O1 je tu brana jako obycejne auto bez techto systemu (i kdyz jimi samozrejme take muze byt vybavena). Ostatne je to z tech videi videt Jasně, hned v prvním videu je vidět, že ta červená Octa I nemá ABS. Já na Octě I ABS mám. A tomu druhému snímku se jen směju, jak šikovně se dá udělat srovnámí, když někdo chce propagovat Octu II s ABS. Myslím, že každý vidí, že ta červené Octa I (určitě stejná jako na prvním videu) nemá ABS. Před zatáčkou to řidič zamáznul a pak začal točit. Snímek možná zkresluje, ale myslím, že při téhle rychlosti stačilo trošku snížit rychlost, pak nebrzdit a ta Octa I by se aspoň trošku musela chytit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 (editace) Ano máte pravdu je to tak. Nevíte něco o systému MBA? Nemužu nikde najít něco bližšího jen že je to brzdový asistent. Editováno: 23. Říjen 2006, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Ano máte pravdu je to tak. Nevíte něco o systému MBA? Nemužu nikde najít něco bližšího jen že je to brzdový asistent. MBA je system, ktery sleduje rychlost seslapnuti brzdoveho pedalu. Jestlize seslapnes brzdovy pedal pomalu, pri beznem brzdeni, nic se nedeje auto brzdi jako kazde jine. Jestlize ale seslapnes pedal prudce, chape se to jako nouzove brzdeni a system sam prida na brzdnem tlaku. Taky ti pedal trochu ujede pod nohou, ale brzdi to fakt ostre. Jakesi vyzkumy totiz odhalili, ze vetsina ridicu pri nouzovem brzdeni seslapne pedal sice vcas, ale ne s dostatecnou silou, proto MBA. Vice o tom taky nevim, ale je to asi vse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Ano máte pravdu je to tak. Nevíte něco o systému MBA? Nemužu nikde najít něco bližšího jen že je to brzdový asistent. MBA je system, ktery sleduje rychlost seslapnuti brzdoveho pedalu. Jestlize seslapnes brzdovy pedal pomalu, pri beznem brzdeni, nic se nedeje auto brzdi jako kazde jine. Jestlize ale seslapnes pedal prudce, chape se to jako nouzove brzdeni a system sam prida na brzdnem tlaku. Taky ti pedal trochu ujede pod nohou, ale brzdi to fakt ostre. Jakesi vyzkumy totiz odhalili, ze vetsina ridicu pri nouzovem brzdeni seslapne pedal sice vcas, ale ne s dostatecnou silou, proto MBA. Vice o tom taky nevim, ale je to asi vse. Jest-li je to takto, tak pri jeho aktivaci dojde k zapnuti vystraznych svetel u vozu, ktere maji tuto funkci aktivovanu. Jen dedukce, jiste zde bude nekdo, kdo ma vetsi, nez uzivatelske, zkusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Hezké videjo... jak nejlépe srovnat obyčejnou Koktu kombíka z roku '98... s maximálně vybavenou OII z roku '04 možná kdyby ta červená chudinka měla stejnou výbavu, tak to nebude tak jednoznačné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 25. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2006 Nechci se k takové ubohosti vyjadřovat. No už jsem se vlastně vyjádřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 25. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2006 U videa ADS+ASR je červenka uplně celá na kluzkým povrchu a u O2 mi připada že je pulkou na kluzkým a půlkou na černým povrchu - ale možná ne. Co je to za funkci to EBV - ja to moc nepochopil - to jako že do O2 narvu 13 vzrostlých chlapů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 25. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2006 U videa ADS+ASR je červenka uplně celá na kluzkým povrchu a u O2 mi připada že je pulkou na kluzkým a půlkou na černým povrchu - ale možná ne.Co je to za funkci to EBV - ja to moc nepochopil - to jako že do O2 narvu 13 vzrostlých chlapů O EBV jsem zjistil toto: Elektronické rozdělování brzdné síly EBV provádí úpravu brzdného tlaku mezi přední a zadní nápravou. EBV pracuje s podstatně větší přesností než mechanické rozdělování brzdné síly. Reguluje maximální možný účinek brzd na zadní nápravě, zabraňuje přebrždění a v důsledku toho vznikajícímu vybočení zadní části vozidla. Díky optimálnímu brzdnému výkonu zadních kol dochází k odlehčování brzd u předních kol. Méně se zahřívají a tím se zmenšuje nebezpečí zeslabení účinku brzd v důsledku jejich ohřevu. Kratší brzdná dráha je vždy výhodou pro řidiče. Aloe ty chlápci co tam lezou taky nechápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.