Richmund Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Ahoj, Mate niekto moznost porovnat ako sa chova 140kW TSI s filtrom pevnych castic proti 132kW TSI? Spotreba, chod motora, atd.? U 132kW som mal moznost len kratkej jazdy, takze sa mi tazko porovnava. Jedine co ma u 140kW zaujalo na prvy pokus je o hodne hlasitejsi prejav. Predpokladam, ze je to nasledok odstranenia dodatocnej zvukovej izolacie v MR2019. Tusite niekto co panov zo Skody k tomu viedlo? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Neda sa tam ta dodatocna zvukova izolacia domontovat? Ked tam bola predtym, predpokladam, ze len znizovali naklady a proste to tam nedali...pochybujem, ze skusali znizit vahu alebo nieco podobne - ta izolacia predsa nie je taka tazka, ci ano? Je to kazdopadne divne, ze to vyhodili! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richmund Vloženo 4. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Netusim kde presne ju odstranili a co by znamenalo ju doinstalovat. Zaujimave je, ze to odstranili len u tohto motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Udajne sa to da domontovat. Toto by mal byt ten diel: https://www.skoda-parts.com/spare-part/565863831-bonnet-sound-absorber-skoda-35352.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantrix Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 (editace) Borci, odkud cerpate takoveto informace? Mam pocit ze jsem snad o Kodiaqu precetl uplne vsechno, ale o tomto jsem neslysel. Editováno: 4. Březen 2019, autor: Xantrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Xantrix, niekde tu bol uz davnejsie zverejneny zoznam zmien v modelovom rade MY18 vs MY19. Bolo tam zopar zmien a jedna z nich bolo prave odstranenie tej zvukovej izolacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richmund Vloženo 5. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Celé řady Kodiaq se v rámci změn pro modelový rok 2019 týká odebrání dodatečného odhlučnění kapoty pro motor 2.0 TSI/140 kW. Patnáctistovce a turbodieselům nadále zůstává.Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-laurin--klement-vybava-motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantrix Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Diky moc! Zkusim se zeptat sveho prodejce jestli by bylo mozne izolaci doplnit v ramci predprodejni pripravy. Uz jsem se s nimi domlouval na montazi palubni kamery, treba by toto slo take. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richmund Vloženo 5. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Daj nam potom prosim vediet. Som zvedavy i na spotrebu, az si to sadne, po nejakom najazde. Predajca spominal, ze nove benziny s filtrom maju o hodne vyssiu spotrebu ako stare motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Richmund: vyšší spotřebu bych netvrdil. V létě jsme měli půjčený kodiaq 1,4tsi a my jsme objednali a jezdíme s 1,5Tsi a spotřeba naprosto stejná. U 2,0TSI to bude +- hodně podobné,stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Skor to bude naopak. Pri 2.0TSI sa zopar ludi stazuje, ze je DSG nastavene viac na ekonomicku jazdu - aby mali asi lepsie cisla na WLTP testing. Pri Sport mode to uz ale ide vraj zivsie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 jezdím s Karoqem 2.0TSI 140kW 4x4 DSG, a když to srovnám s Kodiaqem 2.0TSI 132kW, tak je svižnější. To je samozřejmě dáno váhou Karoqa, ale myslím že se v tomhle případě 132kW od 140kW lišit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richmund Vloženo 6. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 On 3/4/2019 at 9:51 PM, sidzej said: Udajne sa to da domontovat. Toto by mal byt ten diel: https://www.skoda-parts.com/spare-part/565863831-bonnet-sound-absorber-skoda-35352.html Moze tento diel ovplyvnovat hluk smerom do kabiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soray Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Někde jsem četl, že deka pod kapotu zrovna moc vliv nemá na hluk motoru do interiéru, ale těžko říct. Osobní zkušenost nemám. Jak moc velký rozdíl je? Měl jsi nějaké přímé porovnání? Já nedávno ještě přeobjednal z 2.0TDI na 2.0TSI a teď jsi mne trochu vylekal. Není to třeba tím, že jedno auto mělo akustická skla a druhé ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 A v čem tě vylekal? Jako že by 2.0 TSI bez deky bylo hlučnější než TDI? To snad ne :) 2.0 TDI máme v Tiguanu, TSI bude určitě tišší, ať už s krytem kapoty nebo bez. To budu vědět možná za rok, kdy plánuji TDI vyměnit za TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soray Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Měl jsem na testování půjčeného Kodiaqa 2.0TDI a na dálnici byl tichý, tak mne trochu vylekala poznámka "o dost hlučnější projev" než u předchozí verze TSI. Teď mám G7 1.4TSI a to je tichošlápek, tak bych si nerad moc pohoršil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richmund Vloženo 6. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Nechcem vyvolavat paniku. Auto je relativne tiche. Len ked som mal pozicane 132kw, tak ma prekvapilo jak je to auto velmi tiche. Teraz u toho 140kw by som ho uz ako velmi tiche nehodnotil. Asi to bude kombinacia suroveho/noveho motoru a odstranenej dodatocnej izolacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Ať tak či tak, nebude TSI hlučnější než TDI. Které mi teda v Tiguanu i po zajetí přijde dost hlučné. Na dálnici ne, tam se to ztratí v celkovém hluku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soray Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Já měl na testování pujceny Kodiaq 2.0TDI a Tiguan Allspace 2.0TSI a v Kodiaqu byl na dálnici větší klid. Tiguan mi ale přišel celkově hůře odhlucneny, zejména od podvozku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek1234 Vloženo 10. Květen 2019 Sdílet Vloženo 10. Květen 2019 (editace) Zdravím, neví někdo s jakou převodovkou je spojen 2.0tsi 140kW? Má tento motor přímý i nepřímý vstřik paliva do válců. Koukám, že jsem ve 132kW vlákně, když tak prosím přehodit do 140kW Editováno: 10. Květen 2019, autor: zdenek1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaro92 Vloženo 10. Květen 2019 Sdílet Vloženo 10. Květen 2019 Nazdar, priamy vstrek, dsg7 dq 500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 V 5. 3. 2019 na 14:37, Habi001 napsal: jezdím s Karoqem 2.0TSI 140kW 4x4 DSG, a když to srovnám s Kodiaqem 2.0TSI 132kW, tak je svižnější. To je samozřejmě dáno váhou Karoqa, ale myslím že se v tomhle případě 132kW od 140kW lišit nebude. Od kdy má Karoq motor 2.0 TSI 140 KW ? :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr6665 Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 před 4 hodinami, jindrous napsal: Od kdy má Karoq motor 2.0 TSI 140 KW ? :-))) Od podzimu 2018 :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrtnik Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 Jak moc se dá věřit ukazateli výkonu a krouťáku, který po připojení mobilu k infotainmentu ukazuje origo škodovácká OneApp? Ta 2.0 TSI by měla mít 188 koní a krouťák 320 Nm, ale už mi to ukázalo i 196 koní (což beru jako statistickou odchylku) a 364 Nm (a to už mi přijde více, než statistická odchylka..:)) ) Nebyl s tím někdo z vás na brzdě, aby potvrdil/vyvrátil?:) Nebo to ta Appka prostě počítá jak se jí zachce?:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr6665 Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 Určitě neměří přesně ta appka, ale ve světě motoru nebo kde, s tím motorem byly na brzde a naměřili kolem 220 ps takže je pravděpodobný ze reálné bude mít víc, někde tu je ten článek ofocenej 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.