Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

 

Mate niekto moznost porovnat ako sa chova 140kW TSI s filtrom pevnych castic proti 132kW TSI? Spotreba, chod motora, atd.? U 132kW som mal moznost len kratkej jazdy, takze sa mi tazko porovnava.

Jedine co ma u 140kW zaujalo na prvy pokus je o hodne hlasitejsi prejav. Predpokladam, ze je to nasledok odstranenia dodatocnej zvukovej izolacie v MR2019. Tusite niekto co panov zo Skody k tomu viedlo?

 

Diky

 

Vloženo

Neda sa tam ta dodatocna zvukova izolacia domontovat? Ked tam bola predtym, predpokladam, ze len znizovali naklady a proste to tam nedali...pochybujem, ze skusali znizit vahu alebo nieco podobne - ta izolacia predsa nie je taka tazka, ci ano? Je to kazdopadne divne, ze to vyhodili!

Vloženo (editace)

Borci, odkud cerpate takoveto informace? Mam pocit ze jsem snad o Kodiaqu precetl uplne vsechno, ale o tomto jsem neslysel.

Editováno: , autor: Xantrix
Vloženo

Xantrix, niekde tu bol uz davnejsie zverejneny zoznam zmien v modelovom rade MY18 vs MY19. Bolo tam zopar zmien a jedna z nich bolo prave odstranenie tej zvukovej izolacie. 

Vloženo

Ce­lé řa­dy Ko­di­aq se v rám­ci změn pro mo­de­lo­vý rok 2019 tý­ká ode­brá­ní do­da­teč­né­ho od­hluč­ně­ní ka­po­ty pro mo­tor 2.0 TSI/140 kW. Pat­nác­ti­stov­ce a tur­bo­die­se­lům na­dá­le zů­stá­vá.Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-laurin--klement-vybava-motory

Vloženo

Diky moc! Zkusim se zeptat sveho prodejce jestli by bylo mozne izolaci doplnit v ramci predprodejni pripravy. Uz jsem se s nimi domlouval na montazi palubni kamery, treba by toto slo take.

Vloženo

Daj nam potom prosim vediet. Som zvedavy i na spotrebu, az si to sadne, po nejakom najazde. Predajca spominal, ze nove benziny s filtrom maju o hodne vyssiu spotrebu ako stare motory. 

Vloženo

Richmund:  vyšší spotřebu bych netvrdil. V létě jsme měli půjčený kodiaq 1,4tsi a my jsme objednali a jezdíme s 1,5Tsi a spotřeba naprosto stejná. U 2,0TSI to bude +- hodně podobné,stejné. 

Vloženo

Skor to bude naopak. Pri 2.0TSI sa zopar ludi stazuje, ze je DSG nastavene viac na ekonomicku jazdu - aby mali asi lepsie cisla na WLTP testing. Pri Sport mode to uz ale ide vraj zivsie...

Vloženo

jezdím s Karoqem 2.0TSI 140kW 4x4 DSG, a když to srovnám s Kodiaqem 2.0TSI 132kW, tak je svižnější.

To je samozřejmě dáno váhou Karoqa, ale myslím že se v tomhle případě 132kW od 140kW lišit nebude.

Vloženo

Někde jsem četl, že deka pod kapotu zrovna moc vliv nemá na hluk motoru do interiéru, ale těžko říct. Osobní zkušenost nemám. Jak moc velký rozdíl je? Měl jsi nějaké přímé porovnání?

Já nedávno ještě přeobjednal z 2.0TDI na 2.0TSI a teď jsi mne trochu vylekal. Není to třeba tím, že jedno auto mělo akustická skla a druhé ne?

 

Vloženo

A v čem tě vylekal? Jako že by 2.0 TSI bez deky bylo hlučnější než TDI? To snad ne :)

2.0 TDI máme v Tiguanu, TSI bude určitě tišší, ať už s krytem kapoty nebo bez.

To budu vědět možná za rok, kdy plánuji TDI vyměnit za TSI.

 

Vloženo

Měl jsem na testování půjčeného Kodiaqa 2.0TDI a na dálnici byl tichý, tak mne trochu vylekala poznámka "o dost hlučnější projev" než u předchozí verze TSI. Teď mám G7 1.4TSI a to je tichošlápek, tak bych si nerad moc pohoršil.

Vloženo

Nechcem vyvolavat paniku. Auto je relativne tiche. Len ked som mal pozicane 132kw, tak ma prekvapilo jak je to auto velmi tiche. Teraz u toho 140kw by som ho uz ako velmi tiche nehodnotil. Asi to bude kombinacia suroveho/noveho motoru a odstranenej dodatocnej izolacie.

Vloženo

Já měl na testování pujceny Kodiaq 2.0TDI a Tiguan Allspace 2.0TSI a v Kodiaqu byl na dálnici větší klid. Tiguan mi ale přišel celkově hůře odhlucneny, zejména od podvozku. 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravím, neví někdo s jakou převodovkou je spojen 2.0tsi 140kW? Má tento motor přímý i nepřímý vstřik paliva do válců.

Koukám, že jsem ve 132kW vlákně, když tak prosím přehodit do 140kW 

Editováno: , autor: zdenek1234
  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 5. 3. 2019 na 14:37, Habi001 napsal:

jezdím s Karoqem 2.0TSI 140kW 4x4 DSG, a když to srovnám s Kodiaqem 2.0TSI 132kW, tak je svižnější.

To je samozřejmě dáno váhou Karoqa, ale myslím že se v tomhle případě 132kW od 140kW lišit nebude.

 

Od kdy má Karoq motor 2.0 TSI 140 KW ? :-)))

Vloženo

Jak moc se dá věřit ukazateli výkonu a krouťáku, který po připojení mobilu k infotainmentu ukazuje origo škodovácká OneApp? Ta 2.0 TSI by měla mít 188 koní a krouťák 320 Nm, ale už mi to ukázalo i 196 koní (což beru jako statistickou odchylku) a 364 Nm (a to už mi přijde více, než statistická odchylka..:)) ) Nebyl s tím někdo z vás na brzdě, aby potvrdil/vyvrátil?:) Nebo to ta Appka prostě počítá jak se jí zachce?:)

Vloženo

Určitě neměří přesně ta appka, ale ve světě motoru nebo kde, s tím motorem byly na brzde a naměřili kolem 220 ps takže je pravděpodobný ze reálné bude mít víc, někde tu je ten článek ofocenej

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...