deto Vloženo 19. Březen 2019 Vloženo 19. Březen 2019 Ahojte, posledne asi 2-3 mesiace som zacal pozorovat medzi 1800-2000ot a 2. alebo 3. prevodovom stupni jemnu prodlevu pri pozvolnom zrychlovani. Je to ako keby motor pri jemnom zrychlovani na chvilu zavahal a nasledne zrychloval dalej. Pri razantnejsom zrychlovani tento efekt nie je. Neviete cim by to mohlo byt sposobne? Alebo je to len standardna feature, ktoru som si predtym nevsimol? Mam 110kW verziu, predokolku s manualom. Tankujem vacsinou benzinu, z casu na cas Vervu alebo ine premiove palivo. Najazdene cca 55k km. Citovat
OnMiT312 Vloženo 19. Březen 2019 Vloženo 19. Březen 2019 Mam presne to same auto a ten samy problém (nebo feature?). Uz jsem to reklamoval v servisu při první garancce. Pry vymazali adaptacni hodnoty z ECU, ale je to porad stejne. Uz to mam napsane na druhou garancku jako jeden z bodu. Pozoruji to hlavne na dvojce. Tam je to velmi zretelne. Na trojku jen velmi nepatrne. Kdo o tom nevi, si toho ani nevsimne. Citovat
deto Vloženo 20. Březen 2019 Autor Vloženo 20. Březen 2019 Tak som zvedavy ako pochodis pri druhej reklamacii. Za mesiac mam garancku, tak skusim nechat vymenit vsetky filtre (vzduchovy, palivovy), kupil som plechovku vifu, a chcem zmenit cerpacku na nejake obdobie. Citovat
paldous Vloženo 20. Březen 2019 Vloženo 20. Březen 2019 Mam to iste auto a ten isty problem/feature, myslim ze to je nastavenim mapy kvoli emisiam kedy motor dava uz plny krutiaci moment, chystam sa to riesit chipom u tdifun, dufam ze to po chipe zmizne (pri chipe nikto nepocita presne emisie NOx)... Citovat
kukurka Vloženo 20. Září 2019 Vloženo 20. Září 2019 Asi před měsícem jsem koupil stejné auto,najeto 100tkm a už jsem si taky toho několikrát všiml,dal jsem ho hned do autor.servisu na diagnostiku a prý vše je v pořádku bez závad,ani zkušební jízda je nepřesvědčila,přitom se stačí na to trochu zaměřit a i laik si toho všimne (když řídí) bylo mi doporučeno dát aditiva,vyměnit palivový filtr a takové radoby odborné rady. Strašně by mě zajímalo čím to může být a jak se toho zbavit,poradí někdo? děkuji Citovat
Shaarky Vloženo 22. Září 2019 Vloženo 22. Září 2019 .... řekl bych, že kdo tento problém má, změna mapy v řídící jednotce pomůže, tzn. čip Citovat
kukurka Vloženo 23. Září 2019 Vloženo 23. Září 2019 ...zatím tu nikdo nedal zprávu,že by to s čipem zmizelo,ale díky za radu,je nějaká ideální hranice kolik Kw či Nm na 110kw motor chtít přidat? Citovat
Shaarky Vloženo 23. Září 2019 Vloženo 23. Září 2019 Máš homologované a nehomologované úpravy a z toho vychazející limity a co přesně od toho chceš. Jsou zde i kluci na fóru, na které se můžeš obrátit. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.