Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám problém u své fabky 1.9 TDI PD ELEGANCE: prestaly mi svítit kontrolky na ostřikovače, prasklou žárovku a otevřené dveře, vše se nachází ve sředovém panelu. Neví někdo co by mohlo být přičinou????

Vloženo

Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku...

Vloženo
Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku...

vyzerá to teda len na budíky - kontrola žiaroviek je jedna krabička a ta nevyzera byť diagnostikovatelná podla schémy, má len dva výstupy na kontrolku čo idú do budíkov.

ostrekovače sú napojené priamo na budíky, dajú sa nakódovať a otvorenie dverí to posiela BSG po CANe tak teda...máš určite tie isté budíky čo si tam mal?...

Vloženo
Překódovali ti panel přístrojů a špatně :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

akok píše rkonf - nenakódovali ti to správne, ale otázka je prečo?

s tým nemali nič robiť predsa, iba ak to boli nejake lamy a skušali to najprv na budikoch...

choď niekomu na VAG a malo by sa ti kkodovanie začinať číslom 28xxx

Vloženo
Překódovali ti panel přístrojů a špatně  :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku

čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut...

ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca.

Vloženo
Překódovali ti panel přístrojů a špatně  :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku

čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut...

ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca.

OK díky za radu ve středu tam zajedu...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nebudu zakládat nové téma, šoupnu to sem -_-

Ráno byl v LBC mráz a žřejmě byl celý mechanismus stěračů zatuhlý. Během jízdy jsem si stíral stěračema až přestaly z ničeho nic jít a místo toho za začal hýbat zadní stěrač :o . První co mě napadlo je shnilý svazek, nakonec to byla jen přepálená pojistka předních stěračů.

Docela mě zarazilo že když odejde pojistka předních stěračů, tak se páčkou při přitáhnutí k sobě (tj. ostřikovač čelního skla) ovládá zadní stěrač. Tak jen kdyby se to stalu i někumu z vás, tak ať nejste vyjevení -_-

Vloženo
Překódovali ti panel přístrojů a špatně  :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku

Taky jsem byl na první garančce a od té doby mi blbne palivoměr.Když nastartuju ukazuje 1/2 pak3/4 potom rezervu.Natankuju plnou a ukazuje jen půl.Než jsem to dal na prohlídku tak to bylo dobrý.Nevíte co by to mohlo být?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...