Publikováno Říjen 23, 200618 r Mám problém u své fabky 1.9 TDI PD ELEGANCE: prestaly mi svítit kontrolky na ostřikovače, prasklou žárovku a otevřené dveře, vše se nachází ve sředovém panelu. Neví někdo co by mohlo být přičinou????
Říjen 23, 200618 r Autor Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku...
Říjen 23, 200618 r Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku... vyzerá to teda len na budíky - kontrola žiaroviek je jedna krabička a ta nevyzera byť diagnostikovatelná podla schémy, má len dva výstupy na kontrolku čo idú do budíkov. ostrekovače sú napojené priamo na budíky, dajú sa nakódovať a otvorenie dverí to posiela BSG po CANe tak teda...máš určite tie isté budíky čo si tam mal?...
Říjen 23, 200618 r Autor ja jsem nic něměnil kontrolky mi přestaly fungovat samy osdsebe žádný zásh z mé strany nebyl.
Říjen 23, 200618 r Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. akok píše rkonf - nenakódovali ti to správne, ale otázka je prečo? s tým nemali nič robiť predsa, iba ak to boli nejake lamy a skušali to najprv na budikoch... choď niekomu na VAG a malo by sa ti kkodovanie začinať číslom 28xxx
Říjen 23, 200618 r Autor Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku
Říjen 23, 200618 r Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut... ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca.
Říjen 23, 200618 r Autor Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut... ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca. OK díky za radu ve středu tam zajedu...
Listopad 2, 200618 r Nebudu zakládat nové téma, šoupnu to sem Ráno byl v LBC mráz a žřejmě byl celý mechanismus stěračů zatuhlý. Během jízdy jsem si stíral stěračema až přestaly z ničeho nic jít a místo toho za začal hýbat zadní stěrač . První co mě napadlo je shnilý svazek, nakonec to byla jen přepálená pojistka předních stěračů. Docela mě zarazilo že když odejde pojistka předních stěračů, tak se páčkou při přitáhnutí k sobě (tj. ostřikovač čelního skla) ovládá zadní stěrač. Tak jen kdyby se to stalu i někumu z vás, tak ať nejste vyjevení
Listopad 2, 200618 r Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku Taky jsem byl na první garančce a od té doby mi blbne palivoměr.Když nastartuju ukazuje 1/2 pak3/4 potom rezervu.Natankuju plnou a ukazuje jen půl.Než jsem to dal na prohlídku tak to bylo dobrý.Nevíte co by to mohlo být?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.