Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
před 44 minutami, bouchy napsal:

Že by šlo jet x desítek km s autem bez funkční vodní pumpy?

 

Proč X desítek km bez vodní pumpy ? Řemen není zbroušen úplně celý, tzn to neudělalo ani jednu otáčku a zastavil se celý rozvod motoru... :kol-44:

Editováno: , autor: CentriFUGA
Vloženo

Tak teda mám nové info.. je to ještě horší, zastavily to váčky, kompletně se pomlely celá hlava na odpis. Sháním druhou. V motoru železo z hlavy. Nevíte o někom kde by se dala sehnal hlava ? Nějaká málo jetá, už máme kandidáta z polska.

Vloženo (editace)

Jestli nemáš levnější sehnat celej motor. Bývalej šéf měl právě to 103kW TDI (přesnej model nevím), nějak se mu podělal a novej i s výměnou ho vyšel na něco přes 30, což je možná levnější než to dělat po kouskách. Zkus omrknout bazoš atd.

Editováno: , autor: marek16
Vloženo
před 2 minutami, bouchy napsal:

Patrně jde koupit i originál, ale to asi slyšet nechceš...

Hele ani jeden z tvých příspěvků nebyl absolutně k věci, pokud máš potřebu psát komentáře, které tomuto vláknu absolutně nijak nepřispějou, tak se jich PROSÍM zdrž.

 

Samozřejmě, že vím, že jde koupit originál, taky vím kolik by stála renovace stávající hlavy s novými komponentny.

Vloženo
Právě teď, marek16 napsal:

Jestli nemáš levnější sehnat celej motor. Bývalej šéf měl právě to 103kW TDI (přesnej model nevím), nějak se mu podělal a novej i s výměnou ho vyšel na něco přes 30, což je možná levnější než to dělat po kouskách.

 

To mě taky napadlo, ale mám již jednu hlavu vybranou, která stojí nějakých 8 tisíc a je na ní najeto 60 000 km a je kompletní, takže se udělají tlakové zkoušky atp a vyjde mě to určitě daleko levněji než shánět a přehazovat druhý motor. Ale díky.

Vloženo
před 3 minutami, suri. napsal:

aby nebol problém nakoniec inde , zadretá vačka alebo iná prvotná príčina problému

 

ano bylo to tak jak říkáš váčky se pomlely, a je vymalováno.

Vloženo

riešil by som druhý motor , už som takéto videl skočené veľakrát /roztrhnutý klinový remeň od nafty , nedotiahnutá kladka rozvodu a pod ./ a vždy boli KO len polámané koníky a zdvihátka , všetky motory po poskladaní a načasovaní idú normálne

Vloženo

ahoj, toto co popisujete se mi stalo minulý měsíc, jedu pomalou jízdou po městě a najednou od motoru nepatrné pískání, po chvilce přestalo, najednou řve kontrolka chlazení a teplota motoru totálně v červeném poli, zastavil jsem a chvilku nechal motor na volnoběh, pak jsem vypnul motor, začalo to čmudit od rozvodů :( 

 

V servise mi po rozdělání rozvodů řekli: zadřená vodní pumpa a kladky, vše bylo fialové

Rozvody jsem měnil celkem nedávno.. cca 15 tis KM

Naštěstí se nepotkal motor, řemen byl ohoblovaný na kost..

nechápu jak se to mohlo u nové pumpy stát, to aby člověk už měnil rozvody vždy s výměnou oleje :)

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...