strangerino Vloženo 31. Březen 2019 Sdílet Vloženo 31. Březen 2019 Ahoj, před nedávnem jsem zakoupil skoro nového Rapida s 1.6 TDI CR 85kW CXMA a všiml jsem si jedné věci, která mi nedá spát... Četl jsem zde dokonce i téma k 2.0 TDI CR, kde docházelo ke stejné závadě, ale nedocetl jsem se žádného kloudného řešení a proto bych se rád zeptal jestli se někomu z Vás nepovedlo tento problém vyřešit. Mám najeto 93xxx a občas ráno dochází k tomu, že auto nechce startovat. Točí rychle, ale naprázdno bez náznaku chytnuti a pak najednou z ničeho nic naskočí a běží stabilně. Když motor vypnu a znovu chci nastartovat, tak naskočí na drc. Děje se to jak při cca 5C venku, tak i když je třeba 13C... Ale je to opravdu velmi náhodné a dochází k tomu třeba jednou za týden při prvním startu ráno. Ještě dodávám, že mam normální klíčové startování, takže žádné tlačítko nebo něco takového... Tankuju jedině Vervu, případně Efectu. Baterie je nová s AGM pro start-stop. Je v autě cca 2 týdny, ale závada přetrvává. Jinak na autě nepozoruji žádnou závadu. Akorát jednou došlo k tomu, ze při cca 1700ot. na 4st začalo auto lehce cukat, ale podražení na 3st a opětovné přeřazení na 4st pomohlo a vše už bylo ok... Četl jsem zde, že je možné přehrát SW, ale nevím jestli by to pomohlo, protože reakce zde byly všelijaké a každý tvrdil něco jiného... Jinak ještě dodávám, že je to MR10/2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Jen rýpnutí, "skoro nového z roku 2015 s téměř 100 tis km na hrbu"?! :-) K tématu, co žhavení nebo tlak nafty a pak treba nějaké cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strangerino Vloženo 6. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2019 Na žhavení bych to asi neviděl, posledně ráno, když bylo -10 tak auto chytlo na drc a ani to nevypadalo jako studenej start... Tlak nafty hádám, že by se projevoval i za jízdy, kdy by docházelo ke kolísání otáček, či škubání. A padání nafty bych asi taky vyloučil, včera jsem startoval po 4 dnech stání a bylo to taky na drc... Vlastně už zase nějakou dobu je od toho klid, takže vůbec netuším kde hledat a vim, že když to dam do autorizaku tak skončím na částce někde kolem 50-100tis, protože tam se závada nehledá a neopravuje, tam se pouze mění díly do te doby, dokud se to nevyřeší... A ono těžko hledat něco, co se objeví jednou, max. dvakrát do týdne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Rapid Vloženo 6. Duben 2019 Sdílet Vloženo 6. Duben 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strangerino Vloženo 14. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2019 Tak jsem se konečně dokopal k výměně toho relé a bohužel. Sporadicky se opět projevují dlouhé starty. Chyba bude pravděpodobně jinde. Zkusím to ještě pozorovat a ev. přidám video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jean94 Vloženo 17. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2019 Zdravím, s tímto problémem se také u svého Rapida setkávám. Motor CAYB, nájezd 130.000 km. Už jsem měnil baterku s vyšším startovacím proudem, preventivně vyměnil palivový filtr a vyměnil jsem žhavící svíčky. Nejhorší je, že se problém objevuje nepravidelně, zkoušel jsem ještě z druhého Rapida (stejná motorizace) vyměnit žhavící relé ale auto chytlo na drc. Hodně závisí na venkovní teplotě a pokud auto stojí déle než 8 - 10 hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.