Jump to content
Sign in to follow this  
strangerino

Dlouhé starty u CXMA TDI CR

Recommended Posts

Ahoj, před nedávnem jsem zakoupil skoro nového Rapida s 1.6 TDI CR 85kW CXMA a všiml jsem si jedné věci, která mi nedá spát... Četl jsem zde dokonce i téma k 2.0 TDI CR, kde docházelo ke stejné závadě, ale nedocetl jsem se žádného kloudného řešení a proto bych se rád zeptal jestli se někomu z Vás nepovedlo tento problém vyřešit.

 

Mám najeto 93xxx a občas ráno dochází k tomu, že auto nechce startovat. Točí rychle, ale naprázdno bez náznaku chytnuti a pak najednou z ničeho nic naskočí a běží stabilně. Když motor vypnu a znovu chci nastartovat, tak naskočí na drc. Děje se to jak při cca 5C venku, tak i když je třeba 13C... Ale je to opravdu velmi náhodné a dochází k tomu třeba jednou za týden při prvním startu ráno.

 

Ještě dodávám, že mam normální klíčové startování, takže žádné tlačítko nebo něco takového... 

 

Tankuju jedině Vervu, případně Efectu.

 

Baterie je nová s AGM pro start-stop. Je v autě cca 2 týdny, ale závada přetrvává. Jinak na autě nepozoruji žádnou závadu.

Akorát jednou došlo k tomu, ze při cca 1700ot. na 4st začalo auto lehce cukat, ale podražení na 3st a opětovné přeřazení na 4st pomohlo a vše už bylo ok...

 

Četl jsem zde, že je možné přehrát SW, ale nevím jestli by to pomohlo, protože reakce zde byly všelijaké a každý tvrdil něco jiného...

 

Jinak ještě dodávám, že je to MR10/2015 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen rýpnutí, "skoro nového z roku 2015 s téměř 100 tis km na hrbu"?! :-)

K tématu, co žhavení nebo tlak nafty a pak treba nějaké cidlo? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na žhavení bych to asi neviděl, posledně ráno, když bylo -10 tak auto chytlo na drc a ani to nevypadalo jako studenej start... Tlak nafty hádám, že by se projevoval i za jízdy, kdy by docházelo ke kolísání otáček, či škubání. A padání nafty bych asi taky vyloučil, včera jsem startoval po 4 dnech stání a bylo to taky na drc... Vlastně už zase nějakou dobu je od toho klid, takže vůbec netuším kde hledat a vim, že když to dam do autorizaku tak skončím na částce někde kolem 50-100tis, protože tam se závada nehledá a neopravuje, tam se pouze mění díly do te doby, dokud se to nevyřeší... A ono těžko hledat něco, co se objeví jednou, max. dvakrát do týdne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...