o.fox Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Zdravím všechny čtenáře, chtěli bych vás požádat o radu. Minulý týden jsem nechal jeden den auto stát před barakém, místo obvykle v garáži. Večer, když jsem ho šel zaparkovat do garáže, nastartoval jsem, ozvala se hluk, jako by něco lítalo po motoru a rozsvítila se kontrolka žhavení - závada na systemu start/stop. Po pár pokusech vypnout a zapnout motor se nově objevila kontrolka "chyba motoru". Auto přestalo jet, atd. No, kouknu pod kapotu, hledám a vidím, že drátky k čidlu u turba, jsou přetrhané. (nejdřív jsem vlastně kouknul na fórum, co by to mohlo být) Mám takové tušení, že v servisu by to bylo minimálně za 5 tis. Kč (diagnostika, oprava, součástky) tak jsem si řekl, že to zkusím vyřešit jinak. Odpojil jsem konektor, koupil jsem tento kabel i s odpovídajícími piny, a že to teda napájím dohromady nebo spojím dutinkou. Nicméně ten kabel, který jsem pořídil má průřez 1mm a ten původní je asi poloviční a ten není skladem. Otázka tedy je: 1) Myslíte si, že bude nějaký problém, když spojím dva vodiče o jiném průřezu, tedy zvětším průřez (0.5mm na 1mm)? Kromě toho jsem si při focení všimnul, že za motorem je nějaká součást, nevím přesně co, která je podivně, na půl rezavá. Což mě trochu děsí, protože auto je to z roku 2015 a rezavé by to asi být ještě nemělo. Rozhodně ne takto na půl. 2) Co je to za součástku a myslíte že to projde v rámci reklamace? (prodloužená záruka na 100tis. km nebo 5 let) Díky všech za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Ahoj, ty jo za kousek kabelu a taková cena. Masakr. Já bych to spojil. Nevím, jestli dutinky nebo napájet a do smršťovačky s lepidlem ( já bych pájel ), ale ten rozdíl průměru vodiče v tomto případě nebude žádný zásadní problém. Opačně z velkého průměru na malý a při protékání velkého proudu, by to bylo vše jinak, ale takhle by to nemělo vadit. A to rezavé je litinová část turba. Což není problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Ano, ta cena je s ohledem na cenu samostatného konektoru strasna. Navíc je to konektor bez tesneni. Pokud je to konektor MCP 2.8 tak se da koupit i s tesnenim samostatne napr. zde: http://www.konektor-brno.cz/kontakt-ady-mcp-28-v-proveden-sws-pro-tsnn a tesneni: http://www.konektor-brno.cz/tsnn-kontaktu Pak jen kousek příslušného kabelu, zastrihnout vyvod na neporusene izolaci, zaletovat, poradne zaizolovat (nejlepe 2x templem smrstitelne buzirka) a je hotovo za par minut. OnMi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tawy Vloženo 2. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2019 Zdravím, Kuna mi taky řádila v motoru a moc jí zachutnal kabel od vstřikovače Ad Blue . Naštěstí auto pojištěno a škoda 8000,-. Plus odtah. Nic méně jsem se ptal proč jim to tak chutná. Bylo mi řečeno ,že se přidává do izolace a do hadiček rybí olej a to vše vysvětluje. Pořídil jsem toto a vše jsem zavěsil. Většinou se kuny soustředí na podtlak turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.