Prosinec 4, 20204 r velka slava to teda nie je. Samozrejme covid i kamiq zeru cisla. Ale i tak, v podstate horsie ako minuly rok, kedze tam sa scala objavila az niedy na konci 1 kvartala v predaji. Zaujimalo by ma ale, ako si vedie nova ovca. Lebo tych teda stretavam vela na to ako kratko je na trhu a myslim si, ze cenova politika, ze scala je lacnejsia ovca teda nejak nezafungovala a firmy beru dalej ocka
Prosinec 4, 20204 r @csabacOna taky může fungovat jiná procentuální výše fleetové slevy na Scalu a jiná na Octavii IV. Samozřejmě teoretizuji, ale obecně, když chci podpořit prodeje jednoho typu, tak slevy mohou lítat, nahoru, dolů, dle toho, kolik toho ta firma bere kusů a jak potřebuje prodejce a fabrika podpořit prodeje. Nová Octavia IV určitě je z velké většiny tady v ČR fleetový vůz (Scala asi taktéž). Těžko to bude o individuální oblíbenosti toho konkrétního typu auta u veřejnosti, aspoň já to tak vidím. Já bych spíše bral nějaké relevantnější porovnávání , třeba celoevropské prodeje škodovek mezi jejich jednotlivými typy a ještě k tomu v porovnání s jinými značkami. Tam to nebude tak pokřivené, jako na našem trhu, těmi firemními prodeji.
Prosinec 4, 20204 r @DušanV v tom mas recht. Napr. moji kolegovia taliani, bulhari, uk skodu za taky top a spolahlivy voz nepovazuju ako my cesi a slovaci. Tam tie cisla budu isto rovnomernejsie.
Prosinec 4, 20204 r @stanmar Díky za tabulku Scaly v Evropě. Tady už je něco vidět a člověk si může udělat porovnání s domácími prodeji. Vyšlo mi třeba za ten říjen 2020, že v Evropě se tedy prodala Scala v cca 5-ti násobném počtu, oproti celé ČR. No není to nic moc v těch prodejích na celou Evropu a to vzhledem k porovnání velikosti trhu Evropy a trhu ČR, ale asi se opravdu projevují ty firemní prodeje u nás doma. Nevím tedy, jestli fabrika nečekala podstatně větší Evropské prodeje, na druhou stranu Rapid asi taky nebyl evropský bestseler.
Prosinec 4, 20204 r Ako som pisal vyssie. Skoda je zauimava v ceskoslovensku. V ostatnych krajinach ta historia a nostalgia nie je strojcom takej predajnosti pri tych cenach. Ja by som to prirovnal k seatu u nas. Tiez o neho nie je taky vysoky zaujem. To iste je skoda pre zapadne trhy. Hodnota octavia/superb k cene je asi pre nich daleko priaznivejsia ako scala v konkurencii ostatnych HTB.
Prosinec 11, 20204 r Jen pro zajímavost nefiremní prodeje Scaly v ČR od roku 2018 do 09 / 2020 včetně rozdělení dle typu paliva a verze výbavy :
Prosinec 11, 20204 r Celkem zajímavé, především v tom že ve skladovkách a ročních vozech apod. vidím poměr dieselu a benzínu tak 50/50 takže diesel jede ještě méně než očekávali. To se ani nedivím konci 1.6. Myslím že ty čísla scaly nejsou špatné, ale rozhodně nejsou dobré. Rapid nikdy neměl konkurenci Kamiqu a dalších malých SUV které se vyrojili. Navíc měl 2 varianty karoserie. Ale obávám se že čísla scaly ještě klesnou, jak přijde nová fabie, tak bude nejspíše třeba o 100k levnější, nejspíše ne o tolik menší než Scala, kombi bude mít i větší kufr, další ukrojení z trhu pro Scalu. Co mě štve na scale, že velmi rychle poznáš budget/sociální verzi(světla, zadní sklo), která není moc pěkná a style už stojí jako O3FL tour nebo skladovky které taky ještě jsou. Myslím že prodeje Scaly jsou hodně o tom že se musí líbit, jinak jsou lepší varianty, ale kdo si teď může a bude moct dovolit koupit auto jen proto že se mu líbí, když jinde dostane více.
Leden 6, 20214 r Autor Za prosinec nic moc, za chvíli i ten Leon ji předežene, za rok to vyhrála 8736ks
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.