Přejít na obsah

Registrace


Jan R.

Doporučené příspěvky

Potkal jsem jich v Olomouci a okolí již desítky, ale musím potvrdit, že je opravdu v reálu jaksi nevýrazná, možní to bude i tím, že v tomto počasí jsou auta stejně všechna zašvihaná až po střechu.  Na druhou stranu ani v hezkém počasí mě do oka nijak neuhodila, snad s výjimkou pokud měla  ty aktivní zadní blinkry, jinak je to taková "šedivka" ze stáda Škodovek.  No a Kamiq jsem viděl všehovšudy v reálu snad 2 x.

Všechny dnešní modely Škodovek jsou jaksi moc unifikované, zdálky nepoznat jestli se ke mně blíží Kodiaq nebo Karoq, Rapid nebo Fabia, Superb nebo Octavia, takže Scala se v provozu ztrácí.....

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

To jsou hrozné cancy. První věc je, že Scala není žádný prodejní trhák. Ale srovnávat prodeje s Rapidem v prvním neúplném roce, při existenci výrazně zlevněné OIII Tour a doprodeji výrazně levnějšího Rapidu, to chce fištrón. Mimochodem, Rapid šel s cenami dolů plošně ne po roce, ale pár měsíců po zahájení prodeje a obratem ještě víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale stejně se nebude prodávat ani později tolik jako Rapid. Už jsem tady psal, tohle není auto pro Čechy. Schválně jestli někdo ví, kolik se prodalo space a kolik lift verzí, myslím, že drtivě víc lift, protože prostě kufr a o to tady jde, resp. nemáš kombík, nemáš nic :) Ani já bych Scalu nekoupil, kdybych plánoval vozit kočárek, příp. pokud bychom byli aktivněji založená rodina co převáží často sportovní vybavení nebo jezdí chalupařit. Kočár jsem odvozil v Toledu(Rapid) a teď už se nemůžu dočkat až Scalu dovezu ze salónu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ceny uz pojdu len hore z jedineho dovodu automobilka musi plnit plany na CO2, a co myslite ze si tie lektro auta bude platit zo svojeho a vystavovat na letisku? Proste niek3dy musi nastat rovnovaha medI vyrobenimi autami s emisiami a elektro auta. A ked to nepojde tak sa zacnu zvysovat ceny emisnych auta a ak technologie dovolia tak ceny elektroaut pojdu dole. Logicky scala za 16tis a city go za 25...oala cakaju nas auta za 22tE. 

Ked. Sme pritom scala ma vecsi kufor ako rapid kombi. Tal ze kocik tam vojde. Tak ze az to auto dorobia, a daju normalnu cenu (to sa nestane vid text vyssie, tak to niekto kupi) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen ak nemas male dieta s velkym kocarom, scala je priestorovo ok. dovolim si tvrdit so skusenosti, ze so sportovym kocarom uplne v pohode. mal som combi a siel som do scaly len skrz priestoru, ze som nechcel kombi a nahradil ho v plnej miere. zhltne 4 velke kufre, objem neviem ale cca 90l, plus zostane za nimi cca 7cm pas volny a nad nimi 10cm, plus bocnice. vzadu miesta pre deti kopec. okrem toho v pohode vlozim 2x16ku detsky bicykel do kufra a vetky moje rybarske veci. 20nu bicykel vlozim tiez, ale je to uz tetris. Jediny minus variability je, ze sa neda podsedak vzadu vyklopit a operadla by sli potom nizsie dole do roviny. Ak niekto nehadze veci hlava nehlava do kufra, po tejto stranke sa stazovat nebude.

Scala je fakt rodinne auto. 2dospely, 2-5rocne deti s komfortom. V tomto vidim najvacsie plus toho auto, ktore rozhodne vdaka tomuto sa predava a bude predavat. Lebo po ostatnej stranke je to sedy priemer. A preto by som aj predal podporil reklamou v tom cim je skoda vyborna. Priestor!

 

K predaju 8rapid+8scala nie je zle cislo. Tento rok sa ukaze realita a myslim si, ze scala sa bude dobre predavat aj vdaka cenovej politike o4 a fleet zlavam a inym vyhodam pre fiormy a urcite skupiny ludi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala to nemá v registracích jednoduché už jenom kvůli tomu, že jde o dvojmodel s Kamýkem, který je v některých konfiguracích dokonce levnější. Rozhodující bude cenové nastavení liftbacku Octavie v další generaci.

 

Prodeje liftback/spacák jdou odvodit z výroční zprávy, kde jsou rozpady jednotlivých modelů a zemí. Pro "evropskou verzi" byl v roce 2018 podíl výroby cca 3:5 ve prospěch spacáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, atlan napsal:

Ked. Sme pritom scala ma vecsi kufor ako rapid kombi. Tal ze kocik tam vojde. 

 

Rapid kombi je prosím pěkně co? Spaceback?

 

Jinak ke kočárku - ten se do Scaly vejde, ale v podstatě stejně se vešel i do Spacebacku. To znamená, že kromě kočáru už se do kufru nevejde téměř nic.

 

Oproti tomu Rapid liftback pojme bez problémů kočár a tři kufry. Už jen z toho důvodu, že spodek a korba se vejdou vedle sebe, což u SB ani u Scaly nepřipadá v úvahu.

 

Sám mám teď přímé srovnání (doma mám Scalu a Rapida lift) a pokud někam jedeme se dvěma dětmi a kočárem, Scala zůstává doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem byl včera obhlídnout před převzetím svoji Scalu, tak na velkém parkovišti prodejce, kde čekají nová auta na majitele, byla moje jedna jediná, jinak oct, fab kod atp. Tak říkám prodejci, to co jsem už psal tady, že tenhle model není pro Čechy a potvrdil moje slova, lidi berou prostě bezhlavě suv a kombíky a Scala má smůlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už jsem tady psal taky.

Je ideální pro čechy, ale ne za tu cenu, která byla nasazena. Otázka je co by třeba stál oholenější model a tím nemyslím ala Junior a nejen pro starší a konzervativnější zákazníky nakupující za své a hotové, prostě jdou třeba už jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...