Přejít na obsah

Registrace


Jan R.

Doporučené příspěvky

velka slava to teda nie je. Samozrejme covid i kamiq zeru cisla. Ale i tak, v podstate horsie ako minuly rok, kedze tam sa scala objavila az niedy na konci 1 kvartala v predaji. Zaujimalo by ma ale, ako si vedie nova ovca. Lebo tych teda stretavam vela na to ako kratko je na trhu a myslim si, ze cenova politika, ze scala je lacnejsia ovca teda nejak nezafungovala a firmy beru dalej ocka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@csabacOna taky může fungovat jiná  procentuální výše fleetové slevy na Scalu  a jiná na Octavii IV. Samozřejmě teoretizuji, ale obecně, když chci podpořit prodeje jednoho typu, tak slevy  mohou lítat, nahoru, dolů, dle toho, kolik toho ta firma bere kusů a jak potřebuje prodejce a fabrika  podpořit prodeje.  Nová Octavia IV určitě je z velké většiny  tady v ČR fleetový vůz (Scala asi taktéž). Těžko to bude o individuální oblíbenosti toho konkrétního typu auta u veřejnosti, aspoň já to tak vidím.  

Já bych spíše bral nějaké relevantnější porovnávání , třeba celoevropské prodeje škodovek  mezi jejich jednotlivými typy a ještě k tomu v porovnání s jinými značkami.  Tam to nebude tak pokřivené, jako na našem trhu, těmi firemními prodeji.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@stanmar Díky za tabulku Scaly v Evropě. Tady už je  něco vidět a člověk si může udělat porovnání s domácími prodeji. Vyšlo mi třeba za ten říjen 2020, že v Evropě se tedy prodala Scala v cca  5-ti násobném počtu, oproti celé ČR. No není to nic moc v těch prodejích na celou Evropu a to vzhledem k porovnání velikosti trhu Evropy a trhu ČR, ale asi se opravdu projevují ty firemní prodeje u nás doma.  Nevím tedy, jestli fabrika nečekala podstatně větší Evropské prodeje, na druhou stranu Rapid asi taky nebyl evropský bestseler. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako som pisal vyssie. Skoda je zauimava v ceskoslovensku. V ostatnych krajinach ta historia a nostalgia nie je strojcom takej predajnosti pri tych cenach. Ja by som to prirovnal k seatu u nas. Tiez o neho nie je taky vysoky zaujem. To iste je skoda pre zapadne trhy. Hodnota octavia/superb k cene je asi pre nich daleko priaznivejsia ako scala v konkurencii ostatnych HTB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem zajímavé, především v tom že ve skladovkách a ročních vozech apod. vidím poměr dieselu a benzínu tak 50/50 takže diesel jede ještě méně než očekávali. To se ani nedivím konci 1.6.

 

Myslím že ty čísla scaly nejsou špatné, ale rozhodně nejsou dobré. Rapid nikdy neměl konkurenci Kamiqu a dalších malých SUV které se vyrojili. Navíc měl 2 varianty karoserie. Ale obávám se že čísla scaly ještě klesnou, jak přijde nová fabie, tak bude nejspíše třeba o 100k levnější, nejspíše ne o tolik menší než Scala, kombi bude mít i větší kufr, další ukrojení z trhu pro Scalu.

 

Co mě štve na scale, že velmi rychle poznáš budget/sociální verzi(světla, zadní sklo), která není moc pěkná a style už stojí jako O3FL tour nebo skladovky které taky ještě jsou. Myslím že prodeje Scaly jsou hodně o tom že se musí líbit, jinak jsou lepší varianty, ale kdo si teď může a bude moct dovolit koupit auto jen proto že se mu líbí, když jinde dostane více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...