Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

velka slava to teda nie je. Samozrejme covid i kamiq zeru cisla. Ale i tak, v podstate horsie ako minuly rok, kedze tam sa scala objavila az niedy na konci 1 kvartala v predaji. Zaujimalo by ma ale, ako si vedie nova ovca. Lebo tych teda stretavam vela na to ako kratko je na trhu a myslim si, ze cenova politika, ze scala je lacnejsia ovca teda nejak nezafungovala a firmy beru dalej ocka

Vloženo

@csabacOna taky může fungovat jiná  procentuální výše fleetové slevy na Scalu  a jiná na Octavii IV. Samozřejmě teoretizuji, ale obecně, když chci podpořit prodeje jednoho typu, tak slevy  mohou lítat, nahoru, dolů, dle toho, kolik toho ta firma bere kusů a jak potřebuje prodejce a fabrika  podpořit prodeje.  Nová Octavia IV určitě je z velké většiny  tady v ČR fleetový vůz (Scala asi taktéž). Těžko to bude o individuální oblíbenosti toho konkrétního typu auta u veřejnosti, aspoň já to tak vidím.  

Já bych spíše bral nějaké relevantnější porovnávání , třeba celoevropské prodeje škodovek  mezi jejich jednotlivými typy a ještě k tomu v porovnání s jinými značkami.  Tam to nebude tak pokřivené, jako na našem trhu, těmi firemními prodeji.  

Vloženo

@stanmar Díky za tabulku Scaly v Evropě. Tady už je  něco vidět a člověk si může udělat porovnání s domácími prodeji. Vyšlo mi třeba za ten říjen 2020, že v Evropě se tedy prodala Scala v cca  5-ti násobném počtu, oproti celé ČR. No není to nic moc v těch prodejích na celou Evropu a to vzhledem k porovnání velikosti trhu Evropy a trhu ČR, ale asi se opravdu projevují ty firemní prodeje u nás doma.  Nevím tedy, jestli fabrika nečekala podstatně větší Evropské prodeje, na druhou stranu Rapid asi taky nebyl evropský bestseler. 

Vloženo

Ako som pisal vyssie. Skoda je zauimava v ceskoslovensku. V ostatnych krajinach ta historia a nostalgia nie je strojcom takej predajnosti pri tych cenach. Ja by som to prirovnal k seatu u nas. Tiez o neho nie je taky vysoky zaujem. To iste je skoda pre zapadne trhy. Hodnota octavia/superb k cene je asi pre nich daleko priaznivejsia ako scala v konkurencii ostatnych HTB.

Vloženo

Celkem zajímavé, především v tom že ve skladovkách a ročních vozech apod. vidím poměr dieselu a benzínu tak 50/50 takže diesel jede ještě méně než očekávali. To se ani nedivím konci 1.6.

 

Myslím že ty čísla scaly nejsou špatné, ale rozhodně nejsou dobré. Rapid nikdy neměl konkurenci Kamiqu a dalších malých SUV které se vyrojili. Navíc měl 2 varianty karoserie. Ale obávám se že čísla scaly ještě klesnou, jak přijde nová fabie, tak bude nejspíše třeba o 100k levnější, nejspíše ne o tolik menší než Scala, kombi bude mít i větší kufr, další ukrojení z trhu pro Scalu.

 

Co mě štve na scale, že velmi rychle poznáš budget/sociální verzi(světla, zadní sklo), která není moc pěkná a style už stojí jako O3FL tour nebo skladovky které taky ještě jsou. Myslím že prodeje Scaly jsou hodně o tom že se musí líbit, jinak jsou lepší varianty, ale kdo si teď může a bude moct dovolit koupit auto jen proto že se mu líbí, když jinde dostane více.

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...