Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Adaptivní tempomat do kolony, normální na dálnici. Taky bych bral i obyč tempomat. Zkusil jsem to v OBD11, ale nikde jsem nic nového neobjevil. Po zmáčknutá tlačítka na tempomatové páčce se objevuje stále jen limiter nebo ACC. Na fóru OBD11 to nefunguje taky více lidem. Výpisy jsem ještě nezkoumal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem to tady někde v jiných návodech. Pokud se to po aktivaci v kódování ACC (13) "Cruise_Control_Mode" a v jednotce budíků (17) v přizpůsobení pro zobrazení podélného koordinátora (nebo jak se to přesně jmenuje) aktivuje "Tempomat" a ani poté se to nezobrazí v budíkách, tak to neumí budíky zobrazit a není s tím možnost nic udělat. Co jsem zatím vypozoroval, tak to vypadá, že to umí zobrazit budíky od MR2020 (možná už MR2019, ale to nevím jistě, spíš ne)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Na Ali se objevili znovu VCDS HEX V2 v evropských skladech. Konkrétně Spain a Poland.

 

https://1url.cz/tritb

image.thumb.png.5c67341300f01180ebccb556a0e93db0.png

 

https://1url.cz/writ9

image.thumb.png.dbc7e107024b01d1d9f79abe9bf62bf0.png

 

https://1url.cz/iritP

image.thumb.png.aaad4e8d9d1d1397e4ac7b05063ed5bd.png

 

https://1url.cz/0ritc - zde je možnost na výběr ze dvou čipů. U jednoho se jedná taky o ARM, ale pokud dobře chápu, nejde upgradnout a je pouze v angličtině. Výhoda je nižší cena. Má o někdo otestovaný?

image.thumb.png.c21a965f0d9c65cf025e70dd792c9ef9.png

Editováno: , autor: Znedlob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

po nakódování Adaptive Lane G. (plně funkční) jsem si všiml, že na cockpitu se při aktivním vedení přestala zobrazovat zelená ikonka LA. Což samozřejmě chápu, protože adaptivní vedení má většinou jinou ikonku (společně s ACC ve střední části), ale já nemám ACC, tudíž tam nic nemám. Ty dvě "lajny" dole uprostřed se mi povedlo zobrazit, jenže auto si pak myslí, že mám ACC a nejde klasický tempomat, jen omezovač :)

Když přepnu na zobrazení asistentů, tak čáry normálně oranžové jsou. Každopádně nemá někdo nějaký nápad, jak toto obejít?

Díky.

-- MR 22, Style + Konektivita

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 4. 2021 na 19:26, keras napsal:

 

 

Ale co hlavně!!!!!!!!!
Skála už nemá tu posranou wlan na blbým kanále v pětigigu, ale vysílá na klasických 2,4GHz!!!!!

Takže co?
Takže funguje android auto bezdrátově!!!!! na jakémkoliv androidím mobilu. Teda kde jde nainstalovat AA.
Na mobilu pustit wifi, najde to Skálu, připojit se a taky mít puštěné BT a připojit se. 
V AA pak aktivovat bezdrátové připojení. 
A voalá AA jede vzduchem stejně jak na iPhonu. 
Odzkoušeno - funguje.

Tady máte postup lumpové.
Dělám to pro zábavu a zadarmo!!! Proto to sem dávám od toho fórum je, jak všichni vědí, že ano🤣!!! 


VCDS hex-v2 s ARM čipem.

Jednotka 5F - Elektro info
Přizpůsobení - 10
Kanál - (skoro úplně dole)
function configuration connectivity WIFI Hotspot 5GHz - vypnout

function configuration connectivity WIFI Hotspot 2,4GHz - zapnout


Restart rádia a už ho vidí všechny telefony!!! 

 

 

 

 

@keras

prosím tě, to je to získání bezdrátového smartlinku tak jednoduché, jak píšeš v postupu ? Auto nepotřebuje být vybaveno ničím jiným z výroby ? Měl jsem bezdrátový SL v minulém autě a je to super komforní věc, ale ted v novém co budu mít bohužel bezdrátový SL není. Budu mít Kamiqa výroba 6/2022, ale předpokládám, jak jsem tak pročítal diskuzi, že Scala a Kamiq by mělo bý stejné nebo ne ? dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17 minutes ago, Krosta said:

Takže když se otevře seznam asistentů v cockpitu, kde se dá mimo jiné vypnout zapnout Front Assist, Lane Assist, tak tam není přepínání mezi Regulací a Omezovačem? Pokud není, tak vozidlo je nekorektně nakódováno

 

Je, ale regulace je v tento moment brána asi jako ACC a nejde zapnout tempomat. Když přepnu na omezovač, tak normálně páčkou zapnout jde. Dokonce i zmizí ikonka a číslo rychlosti z kokpitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A testoval jste to? Přepnout na režim tempomatu "Regulace" a podívat se, jak se bude vozidlo chovat. Pokud by si auto myslelo, že je to ACC, tak bude vyhazovat chybu. Pokud lze přepínat i na omezovač a zpět, tak regulace musí fungovat. Nebo spíš pošlete fotky jak to vypadá. Moc asi nechápu tu situaci, když to jde přepínat ale nefunguje :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasan že testoval.

Pak zkusím nafotit. Prostě přenu na limiter - funguje normálně, přepnu na regulaci - jak kdyby tam tempomat vůbec nebyl. Ikonka tempomatu zmizí a nejde nastavit. A toto udělá pouze nastavení: Dashboard - show distance control - active. Každopádně zobrazení adaptivního vedení v pruhu funguje :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to funguje normálně jako předtím. Akorát používám na virtualu zobrazení, jak máš otáčky a rychlost v jednom. Tam line assist totiž ukazuje, na jaké straně zrovna zasahuje. Adaptive LA funguje v pohodě včetně tempomatu.

Editováno: , autor: Znedlob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • PTiCA změnil název na Scala kódování VCDS
7 hours ago, Znedlob said:

Nemám. Ten line assist tam normálně je, akorát bez autíčka.

 

A byl tam i před kódováním adap. vedení?

EDIT: ten screen není můj

 

Jinak moje kódování adap. vedení v pruhu bylo pouze v:

A5 - Security Access 20103 (s otevřenou kapotou) - Long coding - Point_Of_Intervention: late -> early (over menu)

+ mám zapnutý zapamatování nastavení

 

To zobrazení čar ve středu:

17 - Dashboard - Automatic distance regulation - Yes  <--- toto nastavení mi znemožní použití tempomatu

Editováno: , autor: Martin Soukup
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano byl. Ale nevím co se všechno měnilo, nechal jsem to raději udělat Ferdu, kterému chci ještě jednou poděkovat, byť zde na foru již není. Strávil se mnou skoro 3h, protože ve Škodovce jsou dezoláti a musí pořád něco "modernizovat".

 

- Asistent dálkových světel - ok

- Alarm mode - ok
- Sport design budiky na virtual kokpitu - ok
- Viditelná rychlost větráku na Auto - ok
- Vypnutí DRL zatažením ruční brzdy - jde, ale nakonec jsme nenastavili
- Adaptivní vedení v pruhu - ok, funguje dobře
- Vypnutí pípání při zapnutém zapalování/nastartovaném motoru a otevření dveří - jen první možnost, druhá se dá potlačit na 5x pípnutí, ale rychlejší je tlačítko na volantu :D
- zamknutí nastartovaného auta klíčkem - ok
- sklopení zrcátka na straně spolujezdce při zpátečce - nelze, zrcátka nemají paměťové motorky jako třeba u O3

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, jaký máš MR?

To vypadá, že něco měnili, protože já ty dvě lajny uprostřed defaultně prostě nemám, jen zelená ikona lane assist...

Musím někde vykoumat, jak to korektně zapnout. 

17 - Dashboard - Automatic distance regulation - Yes asi není ta cesta :D

 

Jinak tohle vše ostatní mi také funguje, jen mě prostě irituje, že při adapt. lane assist nic nevidím :D 

Ještě jeden dotaz, výzva na převzetí řízení - dole se zobrazí ikona volantu (nejdříve bílá, pak červená), kde se ti zobrazuje? Mezi těmi lajnami ?

Mě se totiž ukazuje na straně, třeba u O4 se zobrazí mezi těmi lajnami, ale tam mám teda komplet TravelAssist

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překrytí tempomatu máme tedy stejně.

No tak to vypadá, že na MR22 je logika VirtualCocpitu trošku jinak a počítá se již s tím, že Scala může mít také komplet travel assist a toto je vyhrazené přímo pro něj...

Tudíž můžu pouze zkoušet a doufat :D

Bylo by dobré, kdyby se tu ozval někdo s MR22

Popř. nemá někdo nějaký kontakt na Ferdu, když už sem nemůže ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Martin Soukup napsal:

Překrytí tempomatu máme tedy stejně.

No tak to vypadá, že na MR22 je logika VirtualCocpitu trošku jinak a počítá se již s tím, že Scala může mít také komplet travel assist a toto je vyhrazené přímo pro něj...

Tudíž můžu pouze zkoušet a doufat :D

Bylo by dobré, kdyby se tu ozval někdo s MR22

Popř. nemá někdo nějaký kontakt na Ferdu, když už sem nemůže ?

ferda25@yandex.ru Napiš mu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...