Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Mám volant new look, dvouramínko. Přemýšlím o tříramínku a zároveň o dodělaní vyhřívání volantu. Řešil to už někdo? Co je k tomu třeba? 

 

Dále, myslíte, že by šlo na Scale zprovoznit:

 

Emergency Assistant (tuším Asistent pro nouzové zastavení, že to už tu někdo zkoušel a má to)

Varování při vystupování - mělo by to fungovat v kombinaci se Side Assistant

Při parkování se na grafickém zobrazení auta či na obraze z kamery ukazují oranžové čáry, které mění svůj tvar podle natočení volantu.

image.thumb.png.eb0bc3504958090518be348f131e94fa.png

 

Měl jsem to na trojkové Fabii. Má někdo případně i návod, jak to zprovoznit? Díky.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Znedloba ty máš DSG?

 

Já to zkusil aktivovat přes Car Scanner, ale u manuálu a nejdřív se mi rozsvítila chyba měření tlaku pneu, pak na infotainmentu se zobrazilo funkce kontroly tlaku pneu, a nakonec se to menu nezobrazilo vůbec Nakonec jsem musel na přeflashování SW do autorizáku. 

 

Ale třeba to bude s DSG fungovat...

 

To varování při vystupování by mně taky zajímalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyhřívaný volant:
Auto musí mít climatronic (tedy automatickou klimatizaci).
Bude nutné vyměnit podvolantový kroužek, aby tam bylo připojení. Navést dva tlusté kabely pro vyhřívaný volant - na vlastní pojistku. 
 

Varování při vystupování nikdy pro MQB platformu fungovat nebude -> gateway s tím neumí fungovat, je to velký zásah do vozu, pokud by to vůbec šlo zprovoznit, jakože nejde.

Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 minutes ago, Krosta said:

Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu).

 

Myslím, že autor myslel něco trochu jiného, to natáčení funguje i bez kamery ale pokud jsem to kdysi dobře pochopil tak musíš mát i přední parkovací senzory (lepší pdc jednotku) a pak se to v pdc jednotce dá dokodovat.

image.thumb.png.77ddfdf01be94ea7ef4ce85026ee1fcb.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@hardhouse.trip nemám. Zřejmě je funkce dostupná jen u verze s DSG.

@KrostaTakže to není jen o výměně volantu a dokodování. V tom případě to padá, protože v AS to asi neudělají dodatečně a bude to určitě komplet přesahovat 10k.

"Varování při vystupování nikdy pro MQB platformu fungovat nebude" - https://www.auto-horejsek.cz/varovani-pri-vystupovani-skoda-octavia-ctvrte-generace 4 Octa neni MQB?

 

"Ty dynamické čáry jsou dány druhem couvací kamery. Pokud jsou statické, jedná se o LOW "tupou" kameru, která to neumí. Pokud je v autě rádio Amundsen a vyšší, tak to umí i tu HIGH "chytrou" kameru, která vyžaduje jiné zapojení, natažení dalších kabelů a kalibraci (která není nutná pro zobrazování obrazu)."

 

Ano já tomu rozumím. V případě Bolera je zde pouze zobrazení senzorů a statických čar na kameře. Mě se jednalo o to, jestli se ty čáry nedají alespoň dokodovat v případě senzorů.

Základ bolero

SKODA Scala 1.5 TSI Monte Carlo - Auto Welt von Rotz

 

Amundsen + jak píšeš zřejmě high camera - ukazují se čáry u obojího ( odkaz )

Skoda SCALA NW1 - High Line Rear View Camera with Guidance Line + wiring  harness

 

Amundsen + low camera - zde jsou čáry na parkování ale u kamery ne ( odkaz ) 

skoda-scala-nw1-rueckfahrkamera-rear-view-nachruestpaket-variante-low~5.jpg

Zde se uvádí dále infotainmenty, u kterých je to proveditelné:

 

Voraussetzung:

Navigation High (= PR-Nummer: 7UG, 7UP, 7UH)

Navigation Standard (=PR-Nummer: 7UF, 7T7)

Radio Entry I8C ohne Navigationsfunktion (PR-Nummer: I8C) in Kombination mit PR-Nummer 9WT

Radio Entry I8Q ohne Navigationsfunktion (PR-Nummer: I8Q) in Kombination mir PR-Nummer 9WT

 

Dle všeho je možné Guidance Line (retrofit) zprovoznit na grafickém zobrazení parkovacích senzorů u každého rádia. Pro zobrazení Guidance Line na kameře je nutná High Line Rear Camera with Guidance Line, jak píšeš.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoooj😀

Trochu jsem laboroval. Pokud nechcete aby se rozsvěcoval maxidot a spínala se elektrika po odemčení auta a otevření dveří (úspora baterky) stačí v jed. 19 aktivovat režim klidové proudu...

 

jednotka 19

IDE01211 režim klidového produ dát na aktivní. 

 

Edit:

pro někoho možná zlá zpráva, vypne to i kessy. 

Mě to třeba nevadí, nepoužívám ho, nebo minimálně. 

Ale je vidět, že to schazuje zřejmě všechny jednotky, jsem zvědavej jaký bude pokles napětí na baterce🤔

 

Edit 2:

tak kessy funguje i po této úpravě 😀 Normálně se to po pár zamčeních "chytlo"👍

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj - jestli tomu dobře rozumím - tak to není na "aktivaci a dokódování ACC" ALE na možnost vypnutí ACC u auta, které je tím vybaveno, respektive jeho možnosti přepnout na klasický "starý" tempomat bez udržování odstupu od vpředu jedoucích aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymenil jsem scalu za golfa, ale hodil by se navod.

Pokud bude na prepnuti z ACC na stary tempo, tak sem s tim. 

Ten acc je otravny, hlavne jak si sam nesmyslne pribrzduje atd...

Jedu z kopce, auto by si vklidu na normal tempomat rozjelo podle kopce, s acc to stale pribrzduje na danou rychlost.

 

Za to bych byl rad. 

Prepnout to na klasiku nejde, pouze na omezovac rychlosti.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to je nějaké zmatené ne? 

Na acc je potřeba mít HW. 

Pokud tam HW (radar,kamera,páčka,ŘJ... ) je tak je samozřejmě už aktivovaný.

Adaptivní tempomat funguje i jako klasický tempomat pokud před vámi nic nejede. 

Nevidím vůbec žádný důvod ho přepínat na klasický a přijít o možnost hlídání předku. 

Už se to tu někde řešilo. 

 

"Jedu z kopce, auto by si vklidu na normal tempomat rozjelo podle kopce, s acc to stale pribrzduje na danou rychlost" 

🤣🤣🤣

To nemá s acc nic společného přece 😀

Přibržďuje proto, že dosáhl navolené rychlosti. To dělá i klasický tempomat 😀

Od toho se to jmenuje TEMPOMAT. 

Není nic jednoduššího než cvrknout do páčky a nastavit rychlost o +10 (páčka nahoru) nebo +1 (páčka k sobě) 

 

Je tu přímo téma tempomat tak pište tam. 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Kolacek12 napsal:

V OBDeleven se v aplikacích objevilo dokódování ACC. Nezkoušel někdo? 

 

image.png

Povolení obvyklého režimu tempomatu pro vozy, které tuto funkci nemají z výroby. Umožňuje jízdu bez přizpůsobování se vozům jedoucím vpředu,
Vozidlo musí být vybaveno adaptivním tempomatem.

Editováno: , autor: altra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • PTiCA změnil název na Scala kódování VCDS
  • Pawouk změnil název na Scala kódování

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...