Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

Není náhodou klasický LA s tím, že vede právě auto v pruhu a pokud nereaguješ, tak začne řvát a pak se vypne úplně. Adaptivní vedení by mělo fungovat tak, že tě to vede, pak to řve, pokud nereaguješ taky zapne výstražný a auto zastaví na krajnici? 
 

“Pokud Adaptivní vedení v pruhu rozpozná, že řidič ani po výstražném varování nemá ruce na volantu, aktivuje se Asistent pro nouzové zastavení. Ten převezme vedení vozu v jízdním pruhu, zapne výstražná světla a začne vůz zpomalovat až do úplného zastavení.”

Editováno: , autor: Znedlob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

scala monte carlo 2021 - LA si hlídá jen čáry - pravou nebo středovou čáru, při překročení čáry silou/ručně volantem se nic nestane, u adaptivního vedení v pruhu se po výzvě a následném pípání systém sám vypne a dále se nestane nic, auto frčí dál, klidně i do příkopy (žádná výstražná světla a nebrzdí), připomínám, že adaptivní vedení v pruhu není standardně od škodovky, musel jsem si ho doprogramovat a to mám scalu v plné palbě (vč. laury, asistentu únavy-což je asi nanic), kromě parkovacího asistentu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové jaký je rozdíl oproti standartu line asist od výrobce a tím co se dá navíc dokódovat

samozřejmě to aby si to pamatovalo budu chtít

mám skalu 2020

 

dál by mě zajímalo, jestli někdo přišel na ten virtual subwofer ?  přešel jsem s Fabie III 2018 a skála hraje oproti tomu na .......

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LA je pouze asistent řízení v pruhu a když nedržíte volant po chvilce zapípá a poté se vypne - doba samotného řízení nelze prodloužit je to nastaveno na cca 10 sekund. Toto funguje od rychlosti 65 km

Emergenci asist je, že auto po zjištění že neřídíte delší dobu - LA nevypne auto zpomalí rozbliká se a samo zastaví.Toto se musí nakodovat zvlášť.

pak je ještě trafic jam asist - to je pomoc při jizdě v koloně to funguje zase pouze při zapnutém LA a adaptivním tempomatu to funguje od rychlosti 0 do 65

Pokud je LA nakodovan z výroby nepamatuje si volbu a při nastartování se musí vypínat pokaždé znova, při nakovování doma si umí pamatovat volbu a stačí ho jednou vypnout a pamatuje si to.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak znova. 

Hex v2 s čipem ARM stm32f405. 

Paměti už z hlavy nevím, ale jestli tam bude tenhle čip tak to určitě pojede. Ty paměti byl malinko rozdíl, ale důležitý je zmíněný čip. 

Cena opravdu 1900,- a vejš. 

Levnější kabely jsou s atmegou (etmel-mega) a ty na mqb3 nefungují!!! 

 

Stačí??? 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, keras napsal:

Tak znova. 

Hex v2 s čipem ARM stm32f405. 

Paměti už z hlavy nevím, ale jestli tam bude tenhle čip tak to určitě pojede. Ty paměti byl malinko rozdíl, ale důležitý je zmíněný čip. 

Cena opravdu 1900,- a vejš. 

Levnější kabely jsou s atmegou (etmel-mega) a ty na mqb3 nefungují!!! 

 

Stačí??? 

Diky moc. 

Potrebuji ale v inzerci eliminovat vykuky co nabizi variantu za 600Kc za cenu 2500,-

Rekne ze to je ARM a ja to na prvni pohled nepoznam, o to mi jde. Pokud by v menu nekde bylo co vycist tak ho pozadam a tim padem si to overim.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 3. 2022 na 18:00, keras napsal:

Ahoj, mám nakódováno, že si LA pamatuje poslední stav, tj. ho mám trvale vypnutý. 

Ten čas co si matně vzpomínám je pevně daný. 

Ale je tam úroveň výstrahy v nabídce. 

 

IDE10870-Stav porazit asistenta držení jízdního pruhu, zapnuto (nastavení v nabídce),


IDE10872-Intenzita výstrahy asistenta držení jízdního pruhu, Volba v nabídce,

IDE10870 - tak nastaveno jsem měl taktéž na on, zkoušel jsem i off, ale žádnou změnu jsem nepoznal, volbu intenzity výstrahy mám nastavenu na nízkou, při adaptivním vedení v pruhu se zobrazí poprvé na kokpitu výzva "převezměte řízení" poté zčervená volant a spustí se zvuková signalizace a potom se systém adaptivního vedení v pruhu vypne, výstraha se bude vypínat zřejmě někde jinde

20220308_185145.jpg

20220308_185237.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, neřekl bych tedy, že půjde výstraha úplně vypnout. 

Ono stejně ten LA omrzí. 

Co pozoruji, hodně lidí okolo je spokojeno s vypnutým stavem. 

Nemá rádo to drbání do volantu. 

FA je v pohodě, LA k hovnu. 

 

(ty hele bacha na to Z🤣

Editováno: , autor: keras
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu někdo,  kdo používá ke kódování aplikaci Car Scanner?

 

A zkoušel si aktivovat adaptivní přidržení jízdního pruhu? Resp. nastavení intenzity v menu infotainmentu?

Já když to aktivuji, tak se nestane nic (viz. screenshot)...

Adaptivní funkce ale funguje...jen se mi prostě nechce zobrazit ta úroveň výstrahy...

 

Mám jen:

- aktivní 

- adaptivní vedeni v pruhu 

- vibrace volantu

 

Nejde to nějak přes dlouhé kódování? 

Screenshot_20220308-235729.jpg

Screenshot_20220309-000159.jpg

Screenshot_20220309-000219.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • PTiCA změnil název na Scala kódování VCDS
  • Pawouk změnil název na Scala kódování

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...