Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj mám novou F3 1.2 TSI 66kw mám na ní najeto přibližně 760 km. Včera když jsem přijel domu a zaparkoval v garáži, sešlápl spojku vypnul motor a při puštění spojky, kdy bylo ticho se ozvalo jakoby cvaknutí/škvíknutí  zespoda auta, když jsem znova nastartoval nepřišlo mi, že by to dělalo ale při vypnutém motoru se tento zvuk ozývá kdykoliv sešlápnu spojku, chtěl jsem se optat jestli je to normální nebo se někdo s tímto už setkal ? 

Dík moc za každou odpověď. 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Mně se začalo ozývat cvakání, nebo spíš bouchání od převodovky, hlavně při nerovnostech, kdy auto než nahoru/dolu skákalo víc zleva doprava. Stejně mi to kdysi dělal Rapid, taky 1.2 TSI. U Rapida mi na 20 tisících v záruce vyměnili silentblok na převodovce. Když jsem se stejnýma příznakama teď dal do servisu Fabku s 18 tisíci km, servis sice přímo nepřiznal, co tam dělali, jen že tam něco našli...nicméně koukám a na převodovce se leskne nový silentblok. Že by nějaká vada uchycení převodovky u 1.2 TSI...?

Každopádně po výměně se žádný pazvuk od převodovky neozývá.
Teda kromě toho klapání spojky, což mi bylo vysvětleno, že dělají všechna auta.

Editováno: , autor: Alda T.
  • o 2 roky později...
Vloženo

Mám Fabii s motorem 1,0, 81 kw, 6 kvalt, zakoupeno v lednu 2018. Po nějaké době jsem si všiml, že při řazení mi vždy něco cvakne. Nyní jsem zjistil, že při nastartovaném motoru a puštění spojkového pedálu vždy cvakne. Při vypnutém motoru ne. Je to normální ? Nebo se jedná o závadu ? 

Vloženo

To je normální, mě to taky dělá. Cvaká setrvačník při puštění spojky. F3 má klasický setrvačník a není zde dvouhmota, která by toto "cvakání" stišila. ?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravim, 
mam fabiu 3, 1.0 TSI, 81 kW po facelifte. Pri radeni (je uplne jedno z akeho na aky prevodovy stupne), konkretne pri pustani spojky, sa ozve take jemne kovove cvaknutie/lupnutie z motoroveho priestoru. Ale robi to len pri zahriatom prevodovom ustrojenstve (nie teplota motora, ktora je takmer okamzite 90 st. ale az po 15-20 minutach jazdy, kedy uz je to zohriate 'vsetko naokolo'). V zime to je vcelku ok (lebo zaberie urcity cas, kym sa vsetko zohreje) ale nastupom letnych horucav je nastup cvakania/lupnutia daleko skor...
Brat ma ten isty motor (Fabia 3 ale pred faceliftom) a ma to iste. Bol s tym v servise a mechanik nieco vravel o nejakej suciastke pri spojke (unasac), ktora sa vplyvom tepla roztiahne a ze sa s tym neda nic robit.
Ak sa rozbieham fakt pomalicky a necham otacky spadnut pomerne nizko (povedane inac, ked s tym jazdim ako s autobusom), tak sa neozyva nic... 
Nestretol sa s tym niekto, prosim? Dost to otravuje, najma ked idem v zapchach alebo useky, kde je potrebne casto radit....
Dakujem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...