foldynp Vloženo 24. Duben 2019 Sdílet Vloženo 24. Duben 2019 Kolegové, chtěl bych se zeptat, zda má někdo praktickou zkušenost s úpravou parametrů nového 7 stupňového DSG v SIII. Jezdím TDI 140kW s 7 stupňovým DSG a jsem z něj velmi mírně napsáno rozčarován. V porovnání s předchozím 103kW@125kW s 6M se jedná se opravdu o důchodcovské vozidlo. Na rozvážnou jízdu je DSG ideální. Je vidět, jak VW naladil všechny komponenty až křečovitě na úsporu paliva. Tragédie je jsou především rozjezdy a "lechtání" plynu v koloně. Převodovka při pomalé jízdě udržuje naprosto nesmyslně nízké otáčky kolem 1000 rpm. Pokud chci lehce dojet dojet auto přede mnou nebo prostě jen zrychlit, protože se vytvořila mezera, přidám plyn. Nic se nestane. Přidám víc. Nic se nestane. Převodovka několik sekund přemýšlí a následně s cuknutím podřadí a konečně se pohnu. Pokud jsem příliš nedočkavý a přidám příliš (občas se těžko odhaduje, co je příliš), auto podřadí o 2 stupně a poskočím jako newbie, abych následně musel dobrzdit. Ano, dá se řadit ručně, ale proto přece nemám DSG. Díky DSG se přijde o příjemný pocit zatlačení do sedadla, který má 400nm produkovat. Převodovka tak dlouho prokluzuje až ... a vůbec. V 140kW v konfiguraci s DSG postrádá smysl. Koně/kilowaty uvidíte jen, pokud rádi jezdíte nad 180. Newtonmetry nevydolujete nikdy. Pokud si pořídíte některý ze slabých benzínů, vyjde to nastejno (2.0 TSI se údajně chová lépe - to ale můj problém neřeší). Chystám se zavolat Motorpowerovi a úpravy s ním prodiskutovat. Rád bych ale nejprve slyšel zkušenosti skutečných uživatelů stejného motoru a upravené DSG, ideálně 7 stupňové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Mal som 140kw v 4kolke v byvalom Superbe,sice este so starsou,6 st dsg,ale uplne rovnaka tragedia,resp kvoli 4 kole este horsie,tarbavejsie. Napisal si to uplne presne.... Koně/kilowaty uvidíte jen, pokud rádi jezdíte nad 180. Newtonmetry nevydolujete nikdy. Pokud si pořídíte některý ze slabých benzínů, vyjde to nastejno Mam teraz najslabsi v ponuke 110kw benzin so 7 st dsg v predokolke a fakt je ten prejav ovela,ale ozaj ovela lepsi. Mozno u teba skusit v meste a pri rozbehoch pouzivat rezim prevodovky SPORT/S/.Minimalne to eliminuje to cukanie a to vahanie pri rozbehoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Někde jsem četl a mám pocit, že i tady se to někde řešilo, že tohle spojení 140KW a DSG má problém v tom, že převodovka má omezení v max. kroutícím momentu a proto je to na 1 a 2ku zásadně přiškrcené. Tento problém se měl vyřešit až v Kodiaqu. Tam je převodovka co umí využít naplno kroutící moment motoru a proto jede daleko líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foldynp Vloženo 25. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 (editace) Do aktuálních SIII se instaluje 7 stupňová převodovka DQ500 (stejně jako v Kodiaqu), která má oproti předchozí 6 stupňové DQ250 vyšší maximální kroutící moment. Na internetu jsem u DQ500 viděl čísla 550Nm či 600Nm, v maximální konfiguraci této konstukce, ktera se ale nedává do Škodovek ani VW snad až 800Nm (nerad bych šířil bludy, takže tuto informaci berte s rezervou). 140kW motor je schopen vyprodukovat 400 Nm a není tudíž nutné výkon na spojce omezovat. Pokud jsem dohledal správně, tak DQ250 měla kroutící moment jen 350Nm a bylo nutné škrcení snad až do 3 převodového stupně. Zda soudruzi ze Škoda Auto moment na DQ500 neomezují samozřejmě nevím, ale doufám, že ne. Všechno je to hezké, ale nejvíc mě zajímá, zda nebudu první, kdo nechá tuhle převodovku SW upravit :-). Editováno: 25. Duben 2019, autor: foldynp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Jasný, on v dotaze nikde nezazněl rok výroby. Pokud je tam už převodovka DQ500, tak je problém někde jinde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 (editace) Dovolím si poopravit. S3 2.0tdi 140kw 400NM má DSG 7kvalt DQ381, alespoň tedy MR2019. Údajně první S3 7Q myslím od 1/2018-7.2018 měly DQ500, ale nemám tuto info ověřenou. Každopádně u 7Q už není točivý moment nijak omezen a na kola jde 400NM. Jinak tedy odezva na plyn je katastrofa! Po nastavení citlivosti plynového pedálu "AUDI" je to o cca 20% lepší, ale i tak katastrofa. Po přesednutí do Arteona bitdi je to zcela jiný vesmír. Proč to tam jde a u supa ne? Apropo, zkoušel jsem Arteona 2.0tdi 140kw 400NM kód DFHC 4x2 s DSG7Q DQ 381, šel krásně za plynem jako moje bitdi, bez váhání, naprosto stejný pohon mám v S3, ale plyn tupý jak kopyto. Editováno: 25. Duben 2019, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foldynp Vloženo 25. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 (editace) V tom případě asi budu mít také zmiňovanou DQ381 s maximem 420 Nm. Mám S3 4x4 14kW MR2019. Na internetu je o převodovkách spousta zvláštních a protichůdných informací. Nemám model DSG jak ověřit a DQ500 na mě vypadávala z většiny článků. V každém případě mě toto zjištění příliš netěší. Maximum 420 Nm se nebude mít příliš v lásce s případným chipem, který posouvá moment někam mezi 460 Nm a 480 Nm. Mimochodem, pedál na Audi už mám. Nic moc jsem ale nepocítil. Spíš nic než moc. Editováno: 25. Duben 2019, autor: foldynp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Kde mám možnost zjistit, jaký typ převodovky mám v autě? Kromě autorizáku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foldynp Vloženo 26. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2019 Verze DSG jde v domácích podmínkách zjistit třeba pomocí diagnostického kabelu. Můj neoriginální kabel VAG-COM, který je mi s tímto autem na nic (nelze s ním nic nastavit a skoro nic přečíst), zobrazí toto: Address 02: Auto Trans (J743) Labels: None Part No SW: 0GC 300 013 K HW: 0GC 927 711 H Component: GSG DQ381 H06 2403 Revision: 00H06V07 Coding: 0014 Shop #: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_TCMDQ381061 001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balena.b Vloženo 16. Červen 2019 Sdílet Vloženo 16. Červen 2019 V 25. 4. 2019 na 9:28, foldynp napsal: Do aktuálních SIII se instaluje 7 stupňová převodovka DQ500 (stejně jako v Kodiaqu), která má oproti předchozí 6 stupňové DQ250 vyšší maximální kroutící moment. Na internetu jsem u DQ500 viděl čísla 550Nm či 600Nm, v maximální konfiguraci této konstukce, ktera se ale nedává do Škodovek ani VW snad až 800Nm (nerad bych šířil bludy, takže tuto informaci berte s rezervou). 140kW motor je schopen vyprodukovat 400 Nm a není tudíž nutné výkon na spojce omezovat. Pokud jsem dohledal správně, tak DQ250 měla kroutící moment jen 350Nm a bylo nutné škrcení snad až do 3 převodového stupně. Zda soudruzi ze Škoda Auto moment na DQ500 neomezují samozřejmě nevím, ale doufám, že ne. Všechno je to hezké, ale nejvíc mě zajímá, zda nebudu první, kdo nechá tuhle převodovku SW upravit :-). já mám motor 2.0tdi 110kw dsg rok 2015 a nechal jsem upravit dsg a cgip motoru na 130kw a to řazení je stejné i po upravě řadí to v nízkých otáčkách co je kolem 1100 otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foldynp Vloženo 16. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2019 (editace) Cca měsíc už také jezdím s čipem 140Kw@165Kw. Tuner mi rovnez upravili DSG a me dojmy jsou s balena.b shodne. Dost me stve mlzeni, ktere vsichni tito tuneru kolem svych znalosti na internetu delaji. Uprava DSG u vsech tuneru, kteri maji pud sebezachovy spociva pouze ve zvyseni maximalniho krouticiho momentu. Prevodovka pak radi rychleji a rozjezd je prijemnejsi. Podle stripku, ktere jsem sebral, tak do upravy tisicu krivek s otackami, ktere v DSG jsou, se vrhaji pouze strelci, kteri se neboji neco pokazit. Mam take pouze zvyseny moment. Nejsem si jist, jestli bych si jeste auto s automatem poridil. Petr Editováno: 16. Červen 2019, autor: foldynp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 @foldynp na SW úpravou DSG som tiež rozmýšľal a zatiaľ som k rozhodnutiu nedospel. Ak nájdeš fungujúce riešenie, tam daj prosím vedieť. Ja asi počkám na koniec záruky. Pri bežnej jazde (hoci aj v meste) nevnímam kombináciu TDI 140 kW + 4x4 + DSG 7 (S3 2018) nijako negatívne. Problém sa dostaví až v momente keď auto začnem tlačiť do športovej jazdy. To zas nie je každý deň. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foldynp Vloženo 22. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Po delším užívání mám další poznatek. Přemýšlím o vrácení původního nastavení režim "plyn Audi" zpět na půvpní "plyn Škoda" (položka se určitě jmenuje jinak, ale nechce se mi to dohledávat). Zdá se mi, že plynový pedál přišel zejména na začátku dráhy o citlivost dávkování. Následkem je, že pokud nejsem hodně opatrný, produkuju nepříjemné cukání. Nemám úplně jak porovnat se stavem "chip ano" & "plyn Škoda". Abych ještě reagoval na PistaTT výše: Zrovna ve městě mi přijde kombinace TDI 140 kW + 4x4 + DSG 7 (S3 2018) tragická. Svižná reakce mi chybí úplně stejně jako při sportovní jízdě. Kombiaci, kterou jezdíme, nejvíc vyhovuje prazdná dálnice či né příliš zatáčivá prázdná okreska. Důležité mi přijde, abych si svou rychlost mohl určovat sám, mohl jsem počkat než se DSG rozmyslí a nemusel jsem reagovat na změny rychlosti, které připravuje někdo přede mnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef999 Vloženo 12. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2020 Chlapi nejaka nova info alebo zmena ohladom tohto? Pojdem asi aj ja do chipu ale u DSG mi bolo povedane (profituning) ze max tak pri 6Q zvysovali otacky aby auto tak nepodtacalo. Tiez som sa potesil ked som videl moznost upravy radenia DSG ale evidentne nic extra za tym nie je. "foldynp" co ten audi pedal? blbost? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 12. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2020 Osobne som si dal charakteristiku Audi pedálu na Octavi RS TDI a rozdiel som nejak nepostrehol. S úpravou prevodovky to nieje len o zvyšovaní otáčok pri preraďovaní resp. podraďovaní. Keď som sa pýtal úpravcu čo to obnáša tak mi povedal, že pri zvyšovaní výkonu sa navyšuje silu prítlaku spojok a tým pádom aj hranica točivého momentu koľko tie spojky podržia. To isté robí aj určite Profituning. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado255 Vloženo 15. Březen 2021 Sdílet Vloženo 15. Březen 2021 Nechte si prosím poradit u BIT POWER Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foldynp Vloženo 15. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2021 V 12. 11. 2020 na 13:30, Jozef999 napsal: Chlapi nejaka nova info alebo zmena ohladom tohto? Pojdem asi aj ja do chipu ale u DSG mi bolo povedane (profituning) ze max tak pri 6Q zvysovali otacky aby auto tak nepodtacalo. Tiez som sa potesil ked som videl moznost upravy radenia DSG ale evidentne nic extra za tym nie je. "foldynp" co ten audi pedal? blbost? Dik Dal jsem plyn Audi pryč. Jediné, co mohu potvrdit, je, že s DSG mám plynulejší a přesnější rozjezdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef999 Vloženo 3. Květen 2021 Sdílet Vloženo 3. Květen 2021 Teraz po odstraneni "Audi" pedalu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.