Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Abych se vrátil k tématu včera rozvážka lidí 2x liberec mladá boleslav.
Škoda roomster-minimální údržba, 1.2 HTP 51kw 96 tis. km... 4 lidi první jízda ještě světlo 20:00 + klima všechny kopce vyjety na 5ku, krom hluku od 110km/h supr jízda... Spotřeba 7.8l/100 dle pp
moje fábka 1.0 mpi 44kw 1800km 2 lidi v autě už tma 22:00 klima jen část jízdy... na 5ku jen jeden kopec s hodně velkým rozjezdem.. 4 ka nezrychlovala, ale nějak to udržela... z přechodu z jednoho auta do druhého je cítit, jak má litr menší sílu, otáčky pomohou jen do 4 tis.. pak už je to jak elektromotor a jen to víc řve.
Nicméně auto ve 4 tis. tišší jak roomster ve 2 tis. a spotřeba 5.4/100 dle pp... ještě nutno podotknout ale, že s fábii sem jel rychleji, do kopců sem se snažil rozjet a hlavně to jde jezdit rychleji a je asi 2x tišší. 
Kdybych si mohl vybrat, příště bych si vzal stále MPI, ale 55kw. 
Při poskakování po městě a mezi obcemi mi stále příjde svižnější i náš junior 1.2. 40kw. 
Tímto toto moje  zkušební téma zakončuji :D V listopadu si jdu objednat další auto na rok ( dlouhá čekací lhůta ) a modlím se, aby 55kw verze do té doby byla k mání. 

Těch 44 by mělo jít bez problému softwarově otevřít na 55 kw.

V kategorii Citigo se o to snažili a zatím se jim to úspěšně nepodařilo pokud vím [emoji53]

Aha, já právě někde četl, že to není problém. Ještě jsem si říkal, že jsem mohl ušetřit, koupit 44 a pak z toho udělat 55. Tak beru zpět.

Zrovna dneska tam @Sir_Jarek doplnil "shrnutí"

 

  • 4 měsíce později...
  • Autor

Zdar chlapci, jen pro oziveni a info. Najeto mam s activem 44kw od cervence uz 7800km. Do 20 tis. Rocne bych se tedy mel vejit. Prumerna dlouhodoba je 5.9 l.100 jeste sem ji za tech cca 8tis km nenuloval. Olej nemenen. Kdyz jedu delsi trasu, jezdim bezne za 5. Rychle to topi, ma to dobry odstouch na krizovatce... Sem s autem zatim spokojen. Jen bych si uz nevzal tu zakladni modrou a priplatil bych si za senzory a mlhovky.. Skoda ze ji jako zamestnanec skody nemohu vyhodne odkoupit, manzelka by si to vzala... Kazdopadne dnes objednana dalsi fabie, ted uz 1.0 tsi 81kw ve vyssi vybave s taznym. Pristi rok uz budu moct konecne predjizdet:) at vam tedy mpicka dobre slouzi a pekne vanoce.

předjíždím i teď, neříkám že za všech okolností, ale nebojím se toho ... jde o to nebát se trojáka vytočit k 6-6,5t otáček ... ikdyž u 44kW verze je to asi k průběhu krouťáku trochu jinak, ... takže platí pro 55kW verzi :)

Předjížděl jsme ikdyž jsme měl HTP 40kW, ale 44kW nemá cenu moc točit, od cca 4tis. je to mrtvé a už to moc nejede. Najel jsme s MPI 44kW jen pár tisíc km, ale nějak jsme si na ten projev nezvykl. Za to do města to bylo ideální :)

  • 4 týdny později...
V 3. 12. 2019 na 16:06, Malta napsal:

předjíždím i teď, neříkám že za všech okolností, ale nebojím se toho ... jde o to nebát se trojáka vytočit k 6-6,5t otáček ... ikdyž u 44kW verze je to asi k průběhu krouťáku trochu jinak, ... takže platí pro 55kW verzi :)

U 44kw ma smysl tocit do 5500ot ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.