Pawouk Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 OIII 2.0 TSI DSG 140 kW vs OIII 1.8 TSI DSG 132 kW.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 Přijdou mi zvláštní ty výsledky pružnosti. V grafu dynamiky je 2.0TSI vždycky jednoznačně silnější, má větší krouťák, a přitom v pružnosti všude prohrává, celkem výrazně. Nechce se mi věřit, že by tohleto udělala jiná převodovka, neprohodil někdo popisky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 (editace) @marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 100 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 100 a 0-120). Editováno: 14. Květen 2019, autor: Martab 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 (editace) Konečně správná dieselová charakteristika pro milovníky TDI ?. Doufám, že to má omezovač v 5000 otáčkách. Jinak pěkný test, ale z 80 na 120 bych zkusil i trojku. A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic. Švýcarům to tak pěkně nezrychlovalo: http://www.zeperfs.com/en/fiche4684-skoda-octavia-iii-1-8-tsi-dsg.htm Editováno: 14. Květen 2019, autor: petous22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 před 12 hodinami, Martab napsal: @marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 a 0-120). Ten rozdíl co uvádíš je rozdíl 100-120 a ne 80-120, to by těch koníků muselo být mnohem víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 @petous22 jo, máš pravdu, špatně jsem se podíval, ony koníky by stačili, ale musela by ta OIII tak o tunu zhubnout Pro 80-120 tedy platí časy: 2.0 TSI 140kW - 4.5s 1.8 TSI 132kW - 4.5s 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 nebo jeden válec navíc a si na cca 2,6s: http://www.zeperfs.com/en/fiche6694-audi-rs3-sportback.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 (editace) před 8 hodinami, petous22 napsal: A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic. Určitě? Filtr možná omezí návrat sazí přes EGR, ale neřeší přísun sazí a oleje skrz odvětrání klikové skříně. S tím olejem se to pak na ventilech hezky zalepí a připeče. Editováno: 15. Květen 2019, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 GPF nemá na recirkulaci téměř žádný vliv, už jen z toho důvodu že moderní TSI nemají klasické přemostění, ale využívají proměnného časování ventilů a tím nasávají zpět část výukových plynů.Na druhou stranu toto dělají téměř všechna TSI EA211 a za ty roky zatím nemají nějaké abnormální problémy s karbonem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Nestraš, saze se snad z klikové skříně neodvětrají, spíš páry z oleje a nespáleného paliva. Podobně řešené EGR přes časování má i Skyactiv od Mazdy. Když přišel na trh, tak o tom někde v USA vyšel článek, že už by to nemělo zanášet sací ventily díky vyšší teplotě. Dost možná je to jen přání. PS: kdo si chce hrát se simulací na zeperfs tak včera jsem tam postnul to pdf: Match : Octavia III 2.0 TSi DSG vs Octavia III 1.8 TSi DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 2. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2019 Mě trochu není jasné to měření na válcích, které ukazuje 162kW dvoulitru (který má mít 140) a 159 jednaosmě (která má mít 132). Protože přepdokládám že to měřili klasicky na kolech, dá se z toho udělat nějaký závěr? Jako že je normální že všechny motory mají větší než udávaný výkon? Já jen až někdy zvážím že poladím SW (třeba ze 140 na 170kW) aby mi to fakt cca o těch 30kW zvedli a ne jen o 8kW :)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 2. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2019 No koncern je tím vyhlášený - v podstatě v každém testu (co dělá SM a ten dává zpravidla auta na válce) mají tyto více něž udává továrna. No před úpravou by určitě mělo proběhnout měření, takže uvidíš sám, kolik máš opravdu kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.