Přejít na obsah

2.0 TSI DSG 140 kW vs 1.8 TSI DSG 132 kW


Pawouk

Doporučené příspěvky

Přijdou mi zvláštní ty výsledky pružnosti. V grafu dynamiky je 2.0TSI vždycky jednoznačně silnější, má větší krouťák, a přitom v pružnosti všude prohrává, celkem výrazně. Nechce se mi věřit, že by tohleto udělala jiná převodovka, neprohodil někdo popisky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se  využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 100 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 100 a 0-120).

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně správná dieselová charakteristika pro milovníky TDI ?. Doufám, že to má omezovač v 5000 otáčkách. Jinak pěkný test, ale z 80 na 120 bych zkusil i trojku. A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic. Švýcarům to tak pěkně nezrychlovalo: http://www.zeperfs.com/en/fiche4684-skoda-octavia-iii-1-8-tsi-dsg.htm  

Editováno: , autor: petous22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Martab napsal:

@marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se  využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 a 0-120).

Ten rozdíl co uvádíš je rozdíl 100-120 a ne 80-120, to by těch koníků muselo být mnohem víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, petous22 napsal:

A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic.

 

Určitě? Filtr možná omezí návrat sazí přes EGR, ale neřeší přísun sazí a oleje skrz odvětrání klikové skříně. S tím olejem se to pak na ventilech hezky zalepí a připeče.

Editováno: , autor: j57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GPF nemá na recirkulaci téměř žádný vliv, už jen z toho důvodu že moderní TSI nemají klasické přemostění, ale využívají proměnného časování ventilů a tím nasávají zpět část výukových plynů.

Na druhou stranu toto dělají téměř všechna TSI EA211 a za ty roky zatím nemají nějaké abnormální problémy s karbonem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestraš, saze se snad z klikové skříně neodvětrají, spíš páry z oleje a nespáleného paliva. Podobně řešené EGR přes časování má i Skyactiv od Mazdy. Když přišel na trh, tak o tom někde v USA vyšel článek, že už by to nemělo zanášet sací ventily díky vyšší teplotě. Dost možná je to jen přání.
PS: kdo si chce hrát se simulací na zeperfs tak včera jsem tam postnul to pdf: Match : Octavia III 2.0 TSi DSG vs Octavia III 1.8 TSi DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mě trochu není jasné to měření na válcích, které ukazuje 162kW dvoulitru (který má mít 140) a 159 jednaosmě (která má mít 132). Protože přepdokládám že to měřili klasicky na kolech, dá se z toho udělat nějaký závěr? Jako že je normální že všechny motory mají větší než udávaný výkon? Já jen až někdy zvážím že poladím SW (třeba ze 140 na 170kW) aby mi to fakt cca o těch 30kW zvedli a ne jen o 8kW :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...