Fire Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 přesně jak píše YOYO, povedl se mi vypustit aj diferák, a tak tam mám taky novej :-¨ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 AKE SU INTERVALY VYMENY OLEJA V ZADNOM DIFERAKU O1 4X4???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Výměna v diferáku není předepsaná.Nevím proč by měla odejít řj. kvůli oleji v doferáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sus007 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Přátelé,tak Vám tak řeknu,že jsem si tu přečetl vše o haldexu a polil mě pot!!! Hned zítra jdu do Škodovky nakoupit vše potřebné k výměně a musím to vyměnit.Se divím že mi to ještě nekleklo-já prase!! Každopádně díky všem co se zapojily do diskuze jinak bych o tom věděl tak akorát h....o. Tak se musim pochválit dnes jsem "operoval" a vše potřebné vyměněno. Jen třeba! pro zajímavost! orig.filtr 990kč orig.olej nápln 390kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Čaute, tak se snad konečně dostanu k výměně olejů:motorový,převodový,servo,zadní diferák a haldex. To je náplní a peněz ?! Největší strach mám z haldexu, ten filtr jsem nenašel ..., 1.do zadního diferáku se lije olej co do převodovky ? A nenašel jsem kolik, jestli stačí 1litr nebo koupit 2l do diferáku. 2.No a do serva se dává hydraulický? Co je zač originál náplň do serva, je to kvalita ? Nechce se mi do toho, garáž mám, love taky, ale ted se překonat a koupit to vše. Jestli někdo dělal haldex v okolí ostravy,havířova,F-M,karviné tak by se mi mohl ozvat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 Dnes jsem koupil servo olej,filtr do haldexu a olej do haldexu, vše mám z škodovky prodejny. olej servo, cena: 275kč náplň do haldexu, 314kč filtr olejový do haldexu, 784 kč Nejvíc jsem překvapen za filtr a jeho cenu a velkost jeho, 5cm plastu a za to 784kč, kokoti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 (editace) Editováno: 2. Prosinec 2009, autor: tomasz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 Při nákupu těchto produktů jsem hovořil s mechanikem a ten mi sdělil, že se filtr při povolování rád praská, i bych tomu věřil protože filtr je z plastu a po době kdy se mění bude plast určitě vyhřátý plast zkřehne. Stalo se vám to při výměnách ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 díky za odpověd ... přidávám zde fotky kde se filtr přesně nachází a ještě přidávám fotku nalévacího a výpustného šroubu haldexu, až nějakých způsobem povolím filtr tak nebudu nalévat náplň ze spodu jak by se mělo,ale nasadím hadičku na špici tuby s náplní a napustím to stlačením tuby přímo do kontrolního šroubu a nestratím tím žádnou náplň, nalévací a výpustný šroub nejprv poklepu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 Při nákupu těchto produktů jsem hovořil s mechanikem a ten mi sdělil, že se filtr při povolování rád praská, i bych tomu věřil protože filtr je z plastu a po době kdy se mění bude plast určitě vyhřátý plast zkřehne. Stalo se vám to při výměnách ? nestalo se mi že by prask ani jednou, ale používám originlál klíč k tomu dodanej koncernem (makám v orig servisujen ne Škoda, ale jiný koncernový značky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 používal jsi a dělal jsi to aspoň jednou bez orig.klíče a pokud ano tak jak a hlavně čím, četl jsem že to tady někdo povoloval sikovkama, zkoušel jsem to sikovkama, nasadil jsem je na filtr ale už jsem neotočil protože mě nepustila podlaha kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 a ještě přidávám fotku nalévacího a výpustného šroubu haldexu, až nějakých způsobem povolím filtr tak nebudu nalévat náplň ze spodu jak by se mělo,ale nasadím hadičku na špici tuby s náplní a napustím to stlačením tuby přímo do kontrolního šroubu a nestratím tím žádnou náplň, nalévací a výpustný šroub nejprv poklepu hele podle me je to blbost,ma tam byt urcite mnozstvi a plni se to spodem a s tema ztratama se pocita,proto je v naplni vic oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 používal jsi a dělal jsi to aspoň jednou bez orig.klíče a pokud ano tak jak a hlavně čím, četl jsem že to tady někdo povoloval sikovkama, zkoušel jsem to sikovkama, nasadil jsem je na filtr ale už jsem neotočil protože mě nepustila podlaha kufru musis orsrobovat ten zelezny bazmekt,ale jestli nemas takovy torx tak to nepovolis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 též mě to napadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 a ještě přidávám fotku nalévacího a výpustného šroubu haldexu, až nějakých způsobem povolím filtr tak nebudu nalévat náplň ze spodu jak by se mělo,ale nasadím hadičku na špici tuby s náplní a napustím to stlačením tuby přímo do kontrolního šroubu a nestratím tím žádnou náplň, nalévací a výpustný šroub nejprv poklepuhele podle me je to blbost,ma tam byt urcite mnozstvi a plni se to spodem a s tema ztratama se pocita,proto je v naplni vic oleje jestli to chceš dělat jinak než jak je předepsaný tak si rovnou šetři na novej Haldex ( a hlavně si nespleť rozvodovku s Haldexem i s tim už sem se setkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 přemýšlej trochu... , když to budu tlačit pomalu kontrolním šroubem tak dosáhnu uplně toho stejného výsledku jako spodem a navíc budu mít menšími ztráty a nebudu mít ruce od oleje a na zem mi nekámne téměř nic , v haldexu toho bude tolik kolik toho má být, tak nevím proč bych měl šetřit na nový haldex, ono vše co je napsané neznamená že je nejvhodnější volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 nevim teda,tim tvym kontrolnim sroubem tam natlacis klidne dve naplne a nic nepotece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 tak proč to je kontrolní šroub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 (editace) na vyžádání: Editováno: 12. Prosinec 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 ok dík, ještě jsem ti poslal jeden dotaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 ještě dodám, že je to jen pro kontrolu pokud chybí olej musí se olej vyměnit nejde dolejvat kontrolním šroubem na těch fotkách sem to nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 podle příručky je to tak, ale mělo by to být jedno protože olej nalitý spodem nebo vrchem je pořád v jednom prostoru a jedná se pořád o stejný olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 kdyby to šlo vrchem tak to po Tobě nebude výrobce chtít tam blbě spodem nemyslíš? oni si tu příručku nepíšou pro nic za nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 vrchem to jde taky a je to uplně jedno , to je jako by jsi natlačil spodem motorový olej do motoru, budeš ho tam mít a funkce bude stejná akorát jsi zvolil jiný postup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 nevim jestli to jde každopádně si tim jen přiděláváš práci další šroub povolit a na tubu s orog olejem bych musel něco dát abys to tam tudy naplnil tim pádem ho tem o tu hadičku dostaneš míň kdyby to bylo lepší nebude ti Škodovka psát výměna spodem a pokud chybí nedoplňovat ale pouze vždy měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.