Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Přátelé,tak Vám tak řeknu,že jsem si tu přečetl vše o haldexu a polil mě pot!!! Hned zítra jdu do Škodovky nakoupit vše potřebné k výměně a musím to vyměnit.Se divím že mi to ještě nekleklo-já prase!! Každopádně díky všem co se zapojily do diskuze jinak bych o tom věděl tak akorát h....o.

Tak se musim pochválit dnes jsem "operoval" a vše potřebné vyměněno.

Jen třeba! pro zajímavost!

orig.filtr 990kč

orig.olej nápln 390kč

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Čaute, tak se snad konečně dostanu k výměně olejů:motorový,převodový,servo,zadní diferák a haldex. To je náplní a peněz ?! :worthy

Největší strach mám z haldexu, ten filtr jsem nenašel ...,

1.do zadního diferáku se lije olej co do převodovky ? A nenašel jsem kolik, jestli stačí 1litr nebo koupit 2l do diferáku.

2.No a do serva se dává hydraulický? Co je zač originál náplň do serva, je to kvalita ?

Nechce se mi do toho, garáž mám, love taky, ale ted se překonat a koupit to vše.

Jestli někdo dělal haldex v okolí ostravy,havířova,F-M,karviné tak by se mi mohl ozvat.

Vloženo

Dnes jsem koupil servo olej,filtr do haldexu a olej do haldexu, vše mám z škodovky prodejny.

olej servo, cena: 275kč

post-22323-1259764305_thumb.jpg post-22323-1259764356_thumb.jpg

náplň do haldexu, 314kč

post-22323-1259764543_thumb.jpg post-22323-1259764640_thumb.jpg post-22323-1259764703_thumb.jpg

filtr olejový do haldexu, 784 kč

post-22323-1259764922_thumb.jpg post-22323-1259765003_thumb.jpg post-22323-1259765141_thumb.jpg post-22323-1259765176_thumb.jpg

Nejvíc jsem překvapen za filtr a jeho cenu a velkost jeho, 5cm plastu a za to 784kč, kokoti.

Vloženo

Při nákupu těchto produktů jsem hovořil s mechanikem a ten mi sdělil, že se filtr při povolování rád praská, i bych tomu věřil protože filtr je z plastu a po době kdy se mění bude plast určitě vyhřátý plast zkřehne. Stalo se vám to při výměnách ?

Vloženo

díky za odpověd ...

přidávám zde fotky kde se filtr přesně nachází

post-22323-1260274556_thumb.jpg

a ještě přidávám fotku nalévacího a výpustného šroubu haldexu, až nějakých způsobem povolím filtr tak nebudu nalévat náplň ze spodu jak by se mělo,ale nasadím hadičku na špici tuby s náplní a napustím to stlačením tuby přímo do kontrolního šroubu a nestratím tím žádnou náplň, nalévací a výpustný šroub nejprv poklepu

post-22323-1260275298_thumb.jpg

Vloženo
Při nákupu těchto produktů jsem hovořil s mechanikem a ten mi sdělil, že se filtr při povolování rád praská, i bych tomu věřil protože filtr je z plastu a po době kdy se mění bude plast určitě vyhřátý plast zkřehne. Stalo se vám to při výměnách ?

nestalo se mi že by prask ani jednou, ale používám originlál klíč k tomu dodanej koncernem (makám v orig servisujen ne Škoda, ale jiný koncernový značky)

Vloženo

používal jsi a dělal jsi to aspoň jednou bez orig.klíče a pokud ano tak jak a hlavně čím, četl jsem že to tady někdo povoloval sikovkama, zkoušel jsem to sikovkama, nasadil jsem je na filtr ale už jsem neotočil protože mě nepustila podlaha kufru

Vloženo

a ještě přidávám fotku nalévacího a výpustného šroubu haldexu, až nějakých způsobem povolím filtr tak nebudu nalévat náplň ze spodu jak by se mělo,ale nasadím hadičku na špici tuby s náplní a napustím to stlačením tuby přímo do kontrolního šroubu a nestratím tím žádnou náplň, nalévací a výpustný šroub nejprv poklepu

hele podle me je to blbost,ma tam byt urcite mnozstvi a plni se to spodem a s tema ztratama se pocita,proto je v naplni vic oleje

Vloženo
používal jsi a dělal jsi to aspoň jednou bez orig.klíče a pokud ano tak jak a hlavně čím, četl jsem že to tady někdo povoloval sikovkama, zkoušel jsem to sikovkama, nasadil jsem je na filtr ale už jsem neotočil protože mě nepustila podlaha kufru

musis orsrobovat ten zelezny bazmekt,ale jestli nemas takovy torx tak to nepovolis

Vloženo
a ještě přidávám fotku nalévacího a výpustného šroubu haldexu, až nějakých způsobem povolím filtr tak nebudu nalévat náplň ze spodu jak by se mělo,ale nasadím hadičku na špici tuby s náplní a napustím to stlačením tuby přímo do kontrolního šroubu a nestratím tím žádnou náplň, nalévací a výpustný šroub nejprv poklepu

hele podle me je to blbost,ma tam byt urcite mnozstvi a plni se to spodem a s tema ztratama se pocita,proto je v naplni vic oleje

jestli to chceš dělat jinak než jak je předepsaný tak si rovnou šetři na novej Haldex ( a hlavně si nespleť rozvodovku s Haldexem i s tim už sem se setkal

Vloženo

přemýšlej trochu... , když to budu tlačit pomalu kontrolním šroubem tak dosáhnu uplně toho stejného výsledku jako spodem a navíc budu mít menšími ztráty a nebudu mít ruce od oleje a na zem mi nekámne téměř nic , v haldexu toho bude tolik kolik toho má být, tak nevím proč bych měl šetřit na nový haldex, ono vše co je napsané neznamená že je nejvhodnější volba.

Vloženo

nevim jestli to jde každopádně si tim jen přiděláváš práci další šroub povolit a na tubu s orog olejem bych musel něco dát abys to tam tudy naplnil tim pádem ho tem o tu hadičku dostaneš míň kdyby to bylo lepší nebude ti Škodovka psát výměna spodem a pokud chybí nedoplňovat ale pouze vždy měnit

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...