Martab Vloženo 21. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2019 Scala si vede docela dobře + na konci videa je porovnání Sport a Normal nastavení podvozku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qual Vloženo 22. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Hmmm, tak pokud standardní tlumiče se chovají podobně (a zbytek podvozku je shodný, nevím, potvrďte) jako sport v režimu normal, tak asi nemá význam si za to připlácet, když rozdíl je minimální. Možná tak kvůli pocitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Standardní podvozek by měl být ještě o něco měkčí než sportovní podvozek v Normal režimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 22. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2019 Určitě budou i jiné pružiny. Losí test dobrý, ale jistota z podvozku tam dvakrát cítit není, čekal bych u sportovního podvozku tužší naladění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 19. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2019 (editace) Je to přetížený podvozek z Pola co by jsi od takového shitu čekal ? Od tohoto vozu nemůžeš chtít vůbec nic krom přepravy z bodu A do bodu B dle předpisů. Recenze jsou ve směs zaplacený. Na shitovém levném podvozku mít prostě dobré výsledky nemůžeš. Scala není nic jiného než předražené polo. Editováno: 19. Srpen 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2019 Nevím přesně, jak myslíš to přetížený. K tomu výroku o Polu se dá říct asi toto: - Polo má aktuálně až na pár mm shodný přední rozchod s Golfem, vzadu je asi o 4 mm užší - Scala má o 85 mm delší rozvor než Polo - kufr má o 120 litrů větší (tzn. nijak extrémní nárůst hmoty, a to ani celkově), cena Pola je mimochodem u benzinu jen asi o 12 tis. nižší Zatím jsem Scalu nezkoušel, ale oproti klasické jednoduché MQB jsem zatím narazil na rozdíly: - vzadu nemá stabilizátor - menší brzdy vpředu i vzadu - úzké pneu (což zřejmě dopadne i na GVIII) - ? K úrovni "žurnalistů" se nemá smysl vyjadřovat a už vůbec ne se jimi řídit. Dnes jsem si přečetl, že adaptivní tempomat ve Scale je nesmyslný luxus a to samé o LED světlech.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.