Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čus V6, nechci tu zakládat nové téma, tak se vtírnu sem, je to přece jenom taky úprava, ne

2.8i mám chvilku a "zatím" uvažuju o lpg, mám pár dotazů nebo vašich zkušeností :

 

- jaký je systém lpg je na V6 nejvhodnější(BRC,LOVATO,STAG,LANDI RENZO,PRINS,MAGIC,atd....) ?

- jak je  to s komunikací s nádrží, existuje nějaký ukazatel, kdy tankovat(pár lidí, co mají starší lpg tankují odhadem podle ujetých km) ?

- máte v kufru rezervu nebo tu sadu na lepení

- co přimazávání, zbytečnost ?

- umístění hrdla pro plnění a přepínač, kde je máte ?

Ja mam na 2.8cce cca dva mesice lpg magic g3. Celkem vyhovuje az na provedou montaz (vyjebal semnou stylem ze mi bez upozorneni dal plneni zezadu do narazniku, nelze kryt motoru apod nesmysly ktere u ostatnich jdou) Pak to taky vetsina montazniku serizuje uplne na ****, musí se to seřídít za jízdy, ne že mi ten kokot seřizuje volnoběh tak aby lpg software nemel cerveny pozadi ale aby regulace smesi nedavala povel -25% (ono to pak na palubaku ukazuje jak to malo zere a ;-))

 

Prijel jsem tam jak jsme se domluvili po 1000km, vyhodil me ze jsem mu mel predem zavolat, chovani strasny..

S tim svym jsem se dnes pekne pohadal, ztratil zaruku (kvuli tomu ze jsem si zachranil motor a najel znovu mapy protoze ty stary byly s deravym vyfukem) a poslal ho do pekla ;-)

 

Takze ted uz steluju sam, kabel k lpg jsem si vyrobil za kilco ze staryho kabelu k siemensu (zpracovani lepsi jak mel ten montaznik :D) + ti staci nejlevnejsi obd II kabel. Vag comem logujes adaptace a v lpgcku najizdis mapy + dostelovavas podle adaptaci.

 

Urcite se ti ozve plno lpg odborniku ze to je cele blbost a ze je to potreba dat jim ;-) Kdybych mel vsechny zkousky tak urcite delam to same. Chce si to holt najit nejakeho peclivku, co si s tim pohraje, seridi to za jizdy vymysli reseni pro pripevneni lpg koncovky a pak uz je uplne jedno jaky system si zvolis (tam je akorat rozdil v  zivotnosti vstriku a to co umi software ridici jednotky...)

 

Jinak malickosti typu misto ovladace, ukazatel stavu lpgcka jsou naprosto podradny, na to to nejezdi. Ale zase je to o tom jestli to dela tak aby to mel co nejrychlejs tak to nekam prskne a nepohraje si s umistemi (nejde to apod neznam).

 

Jo a km jsou lepsi jak ukazatel stavu lpgcka ;-) Proste vzdycky vemes plnou, zmacknutim cudlik vynulujes a kdykliv kouknes tak vis kolik jeste ujedes km coz je urcite lepsi informace nez to za mas pulku nadrze..

Upraveno od lukas.pce

  • 6 let později...

Dobrý den,

všechny vás zdravím, mám doma 2.8 V6 a uvažuji o nainstalování LPG. Můžete se podělit od vase zkušenosti a tipy a případně doporučit, kde nechat plyn udělat v Praze? Díky

Upraveno od Foxnational

  • 5 let později...

Ahoj, trochu opráším staré téma.

 

Plánuji taky montáž LPG do 2.8. Asi je zbytečný se bavit o tom jaký systém vybrat atd, dneska jsou asi všechny bez problémů a záleží spíš na tom kdo to jak namontuje a seřídí, než na samotném systému.

 

Co mě ale zajímá, jak máte třeba řešené nádrže - jak velkou máte kdo místo rezervy a o kolik se třeba zvedla podlaha? Jak řešíte rezervu?

Já přemýšlím i nad válcovou za sedačku (stejně je nepotřebuji sklápět), s tím že bych za ni hodil desku s kobercem aby nebyla vidět - teoreticky bude mít větší objem a bude těžiště víc vepředu, plus zůstane využitelný prostor pro rezervu. Má někdo zkušenost s takovým řešením?

 

Pak mě zajímá tip na umístění vypínače, aby na něj bylo nějak trochu vidět, ale aby zároveň nepřekážel a nevypadal blbě. V Jeepu ho mám někde dole na palubce nad kolenama, není na něj vidět přes volant a strašně mě to vadí. Zrovna v tom Jeepu by mě ale bylo úplně jedno i kdybych ho navrtal doprostřed palubky, na S1 bych to chtěl nějak "hezky" a rozumné umístění mě nenapadá.

Kamos ma nadrz v rezerve a ovladaci tlacitko ma na plose vedle volici paky rychlosti a je to ok. neni to hned do oci a zaroven porad na dosah

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.