Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak preto mi pri reklamacii infotaimentu, dal otazku ci potrebujem auto, alebo mam odvoz ked som im ho nechaval. Super info, ze je u nas narok na nahradne auto pri zarucnej zakazke.

Vloženo (editace)

Chlapi, ti co máte nejaké postrehy, problémy so scalou, pošlite mi prosím popis danej vady a ako a kedy sa prejavuje, M"žte mi to hodiť do vlákna, kde mám svoje auto. Možno podchytíme niečo, čo ešte ostatní nemáme, či sme si nevšimli.  Spisujem výrobné vady do excelu i s popisom, ktoré chcem v najbližšej dobe riešiť v autorizáku. Rád by som podchytil všetko o čom vieme, aby som to neriešil otom 2x. Plánujem šete dáke 2 týždne sledovať veci a potom sa nahlásiť a riešiť to. Zoznam, čo bolo už registrované je v mojom vlákne. Tiež reakciu, ak sten niečo z toho zoznamu reklamovali a či ste uspeli.

Editováno: , autor: csabac
  • o 1 rok později...
Vloženo

Mne včera vravel technik že nemám nárok na náhradné vozidlo lebo je pojazdné a ostáva v servise nie kôli tomu že je nepojazdne. Tak som vravel že keď mi budú opravovať sedačku nech mi ho dajú bez  sedačky keď je pojazdné tak také auto mi nepomôžu dať ale je pojazdné. Idú mi opravovať vyhrievanie sedadla čo raz ide raz nejde a ak bude vadna nejaká súčiastka a nebudú ju mať a bude treba ju objednať tak aby nazad neskladali sedadlo ale počkajú za súčiastkou a auto ostane v servise. Samozrejme pisal som do Škoda Bratislava kde mi múdro odpísali že o náhradnom vozidle sa mám informovať v konkrétnom servise. Avšak na stránke kde su servis s ponukou náhradných vozidiel môj servis nieje. Takže je to kocurkovo. Najbližší servis kde poskytujú náhradné vozidlo je cca 100 km. Chcem osobné zajst do servisu a dohodnúť aby sedadlo poskladali nech tam auto neostáva. 

Vloženo

Napísal som opakovane list do Škoda Bratislava a dal im ten odkaz a bod 2 že či v danom prípade nemám keď sa jedna o zarucnu zakazku tak som zvedavý čo odpisu. Len môj servis nie je z zozname poskytovateľov áut. 

Vloženo (editace)
před 49 minutami, JaToNechapu napsal:

Na českých stránkách ŠA jsem obdobnou podstránku nenašel. Zajímavé. 

 nenašel si ji proto, protože v CZ tohle prostě není v nabídce, mají to jen na SK..

Editováno: , autor: ski1961
Vloženo

Takže prišla mi odpoveď. :

 

Podľa našich informácií vzniká zákaznikovi nárok na náhradné vozidlo v momente kedy je Vaše vozidlo nepojazdné. Pre bližšie informácie ohľadom záručných podmienok je potrebné kontaktovať priamo garančného technika v autorizovanom servise ŠKODA AUTO.

 

Takže takú múdru odpoveď pošlu. Teraz je otázka ak rozoberú sedačku je auto pojazdné??? 😁 Nech mi ho dajú pojazdné bez sedačky. Ale že Škoda ma taký prístup som prekvapený. Toto som nečakal. Dá sa prepostat ta múdra odpoveď niekde vyššie aby vedeli aké odpovede dostávajú zákazníci?

Vloženo

@petulko prostě klasika...v tom odkaze nic o nepojízdnosti vozidla není, zase jen hra slovíček, jako u všeho..jasně se tam píše, druhý odkaz, že pokud se jedná o záruční zakázku, nic o nepojízdnosti tam není.

Vloženo

Skus volat a pisat, bombardovat ich. Mna to stalo vtedy 1,5 dna namahy a to klaplo na poslednu chvilu, lebo v piatok som vyboxoval nahradny voz a v pondelok zavreli servisy skrz pandemie. Bol som 3t na nahradnom aute. O pristupe iba tolko, ze zbytocne je na kazdom rohu skoda servis, ked sa musis vsetkeho krvopotne domahat a hlavne maju velku navratnost, takze nestihaju a su flustrovany. Radsej 1 servis v okrese, ale poriadny, ako 3 a nic z toho.

Vloženo

Osobne som od SA očakával jasnu odpoved. Máte nárok alebo nie. A k tomu vysvetlenie. Nie nejaké hlúposti že obráťte sa na autorizovaný servis. Pisal som im 2x Jasné som im napísal že autorizovaný servis mi odmietol dať auto. Nech mi oni odpovedia či mám alebo nemám nárok. A oni 2x rovnakú vetu. Načo potom je tá infolinka? Osobne nemám problém preposlat mail niekomu do vedenia ako informujú zákazníka. Len neviem kde a komu. Aj máte niekto nejaký nápad resp. komu to adresovat okrem infolinky môžte mi dať vedieť. 

Vloženo

Takže ďalšia odpoveď zo SA a zas vyhýbava. Prečo nedokážu napísať slovo ano alebo nie?

 

 

Prosím berte do úvahy aj to, že v danom servise už nemusia mať voľné náharadné vozidla. Ohľadom bližších informácií je potrebné kontaktovať priamo garančného technika v autorizovanom servise ŠKODA AUTO.

Vloženo

@petulko autorizak mi vzdy ponukne,pokial pravidelna servisna prehliadka (olej a pod) pripadne servisny ukon mimo prehliadky,prevysi 200€.Pri mensej ciastke a ukone na 2-3hodky to vzdy riesim pozicanim si testovacieho vozidla...naposledy v marci RS4 180kW,pred tym Kodiaq RS

kari.PNG

20210312_081244.jpg

20210312_080300.jpg

20210108_080830.jpg

Vloženo

Stavil som sa v servise a techník mi oznámil že niesu v zozname kde sú poskytovatelia náhradnych vozidiel. Čo by aj sedelo podľa mapy. Škoda to má divne nastavené a komunikacia cez infolinku je zdá sa o ničom.

Vloženo

Ale auto uz mas i spat asi, ci?

Maju to fakt o drzku, lebo zakazdym sa treba domahat a stoji to kopec usilia. Proste komfort skoncil odovzdanim klucikov a vypoklonkovanim z predajne, aspon ja to tak pocitujem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...