Přejít na obsah

Jakou rakev na Karoqa


DaroshCZ

Doporučené příspěvky

Mě se ty originální škodovácké příčníky nepozdávají. Ten jejich hranatý profil. Měl jsem je půjčené a byly na autě dost hlučné. To jsem si raději připlatil 1800,- za Thule, které vypadají líp a jsou tišší. O rakvi Škoda jsem uvažoval, ale nakonec jsem šel do širší a kratší. Na lyže nejezdím a do širší rakve se pohodlně dostanu z obou stran auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pany : taky jsem šel do boxu od Hakru jako Ty. Jen jsem koupil ty rychloupínáky (na fotce máš ty origo upínky - účka, i když v příspěvku je zmiňuješ). Upínání je super. Příčníky mám od Menabo. Sedí tam tak, tak. Vzadu je ten příčník délkově jen o pár cm delší, alespoň příliš netrčí, jak to vídávám na některých autech.
Jen mne překvapilo, že na fotce i popisu prodejce deklaroval šedou barvu, ale vypadá to v reálu jinak.

No a tím, že nejsem nijak extra vysoký, tak jsem si koupil do zámku ten stupínek. Pak jsem schopen se úplně podívat do boxu. Z toho prahu to není ono [emoji2]
1f0a423ab2b9fd9beae3a2b46f88f759.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty rychloupínky jsem kupoval hned a jsem s tím spokojený. Je to rychlé a jednoduché. Jediný mínus byla cena.
Co se týče stupínku, tak by musel prasknout ten hliníkový odlitek, aby to selhalo. Je to namáhané na smyk. Píšou tam nosnost 120kg, takže mám ještě třetinu rezervu [emoji16]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Jak jsem před časem slíbil, tak činím. Pro představu sem dávám pár fotek, jak na Karoqu vypadá a sedí Thule Motion XT XL - titan (500 litrů).

Pohodlně se dá s boxem na příčníkách předozadně posouvat a najít optimální umístění hlavně s ohledem na otevíraní pátých dveří.

Přecijenom už ten box nějakou váhu má, takže je určitě pohodlnější, když ho na auto dávají dva. Ale i v jednom se to s trochou šikovnosti zvládne.

Spotřeba se podle mne odhadem zvýšila tak o 0,5 litru / 100km při dálničních rychlostech tak těch 110 - max 120 km/h. Při vyšších rychlostech to pak bude asi výrazně růst. Určitý hukot při jízdě samozřejmě od boxu je, ale není to nijak výrazné nebo otravující.

 1.thumb.jpg.61b6a649657ff35c548194b35afdc176.jpg2.thumb.jpg.4eac58718a880318d8d5fcc24b8631d3.jpg3.thumb.jpg.aa14028d817b2d97a82520e3152e4b6d.jpg4.thumb.jpg.05faa28c75e7d7337566d640a1aaef7d.jpg5.thumb.jpg.248a94809826f9b18bb4d22570fd6639.jpg

Editováno: , autor: Davy_CZ
  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 3. 10. 2019 na 22:51, Davy_CZ napsal:

Jak jsem před časem slíbil, tak činím. Pro představu sem dávám pár fotek, jak na Karoqu vypadá a sedí Thule Motion XT XL - titan (500 litrů).

Pohodlně se dá s boxem na příčníkách předozadně posouvat a najít optimální umístění hlavně s ohledem na otevíraní pátých dveří.

Přecijenom už ten box nějakou váhu má, takže je určitě pohodlnější, když ho na auto dávají dva. Ale i v jednom se to s trochou šikovnosti zvládne.

Spotřeba se podle mne odhadem zvýšila tak o 0,5 litru / 100km při dálničních rychlostech tak těch 110 - max 120 km/h. Při vyšších rychlostech to pak bude asi výrazně růst. Určitý hukot při jízdě samozřejmě od boxu je, ale není to nijak výrazné nebo otravující.

 1.thumb.jpg.61b6a649657ff35c548194b35afdc176.jpg2.thumb.jpg.4eac58718a880318d8d5fcc24b8631d3.jpg3.thumb.jpg.aa14028d817b2d97a82520e3152e4b6d.jpg4.thumb.jpg.05faa28c75e7d7337566d640a1aaef7d.jpg5.thumb.jpg.248a94809826f9b18bb4d22570fd6639.jpg

Tak jsem se začal dívat po nějakém střešním boxu a vyhrává to Thule Motion XT XL  500l . Podle mě se na Karoq hodí nejvíc a něco se tam i vejde. Taky není špatný Nordline Tirol 420 ale  je nízký a nemá rychloupínání. Protože je Karoq černý tak i box v lesklé černé.

Thule.jpg

Editováno: , autor: provit
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera něco našel na Bazoši a hned jsem vyrazil :) Díky  Davy CZ jsem věděl, že  Thule Motion XT XL 500l padne na Karoq jako vyšitý. Trochu jsme měl strach, že mám nízké lyžiny,

ale naštestí švédové mysleli  i na otvor vzadu na  antenu. Ve předním skle, když se nakloním, jde vidět cca 10 cm (aspoň ho mohu za jízdy zkotrolovat :) . Jinak je asi 3 až 4 cm nad střechou, což vypadá dobře. Celková výška 203 cm. Na dálnici při 130 ani nejde slyšet. Jediná nevýhoda je, že ho sám na střechu nedám, ale kdyby mi nic jiného  nezbývalo, tak asi jo...

Karoq Box 2.jpg

Karoq Box 3.jpg

Karoq Box1.jpg

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...